SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh heerlijk, zo'n ochtendwandeling. Alles goed met Ambar?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er al een uur wandelen opzittenHow can I make this topic about me?![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
Fanatieke muis op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh heerlijk, zo'n ochtendwandeling. Alles goed met Ambar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh had weer niet gelezen eigenlijk. maar ik ben dan net zo iemand als met de klassieker film twister. laat ff wat zand uit mijn hand vallen.... en daaraan zie ik wat het weer gaat worden.
LOL. dikke bs natuurlijk, maargoed ik woon ook al 41 jaar hier aan de kust, ken dit enzo.
gegarandeerd geen dikke onweer vandaag aan de westkust.
KNMI kan code geel wel intrekken.Do what you love, love what you do!![]()
Dit houdt ook maar niet op he om te janken
Iran en Israël hebben elkaar in de nacht van vrijdag op zaterdag opnieuw bestookt met raketten, na de Israëlische aanval een nacht eerder. In Israël zijn zeker drie doden gevallen. In Teheran is brand uitgebroken op een luchthaven.
https://www.nu.nl/midden-(...)doden-in-israel.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd. wereld in brand beetje. soms ben ik er echt klaar mee al dat gezeik en politieke spelletjes. damn zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Dit houdt ook maar niet op he om te janken
Iran en Israël hebben elkaar in de nacht van vrijdag op zaterdag opnieuw bestookt met raketten, na de Israëlische aanval een nacht eerder. In Israël zijn zeker drie doden gevallen. In Teheran is brand uitgebroken op een luchthaven.
https://www.nu.nl/midden-(...)doden-in-israel.html
zal nooit gezegd worden btw, maar garandeer je Trumo weet meer als wat ze nu vertellen. of zit er wss achter ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop dat het keihard gaat onweren bij jouquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:37 schreef kree het volgende:
owh had weer niet gelezen eigenlijk. maar ik ben dan net zo iemand als met de klassieker film twister. laat ff wat zand uit mijn hand vallen.... en daaraan zie ik wat het weer gaat worden.
LOL. dikke bs natuurlijk, maargoed ik woon ook al 41 jaar hier aan de kust, ken dit enzo.
gegarandeerd geen dikke onweer vandaag aan de westkust.
KNMI kan code geel wel intrekken.
Don't follow me. I am lost too
Ja wie is er niet klaar mee. Maar helaas zijn die lui er niet klaar mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd. wereld in brand beetje. soms ben ik er echt klaar mee al dat gezeik en politieke spelletjes. damn zeg.
EN het wordt voor ons ook steeds kritiekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik volg het al niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd. wereld in brand beetje. soms ben ik er echt klaar mee al dat gezeik en politieke spelletjes. damn zeg.
Zinloos druk maken.Don't follow me. I am lost too
We hebben samen heerlijk geslapen. Hij in het midden van het bed, ik op het randje. Het is hem vergeven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh heerlijk, zo'n ochtendwandeling. Alles goed met Ambar?
Bij wakker worden weet hij wat er komen gaat dus hij was iets te enthousiast en begon te blaffen. Ik hoop dat de buuf ons kan vergeven.
Lekker gewandeld door de buurt, en toen liepen we richting huis en dat vond Meneer niet oke, dus hebben we een detour gedaan.
Zijn maag is gevuld, dus hij ligt weer te slapen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
haha dat zou mooi zijn idd. maar oke weerman * kree voorspeld niks. msssssss heel laat in de avond.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat het keihard gaat onweren bij jouDo what you love, love what you do!![]()
Toch weer bij jou in bed dus en niet in zijn mandje?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben samen heerlijk geslapen. Hij in het midden van het bed, ik op het randje. Het is hem vergeven.
Bij wakker worden weet hij wat er komen gaat dus hij was iets te enthousiast en begon te blaffen. Ik hoop dat de buuf ons kan vergeven.
Lekker gewandeld door de buurt, en toen liepen we richting huis en dat vond Meneer niet oke, dus hebben we een detour gedaan.
Zijn maag is gevuld, dus hij ligt weer te slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging van tot 10 uur in bed rotten naar om 7 uur eruit voor een wandeling. Moet niet gekker worden.quote:Trotste mama van Ambar
Heb je ook 10 uur geslapen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging van tot 10 uur in bed rotten naar om 7 uur eruit voor een wandeling. Moet niet gekker worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dus al aantal km op pad dan nu onderhand?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging van tot 10 uur in bed rotten naar om 7 uur eruit voor een wandeling. Moet niet gekker worden.Do what you love, love what you do!![]()
Ja een wandeling van een uurtje zegt ze toch
Niet in zijn mandje. Hij ging gisterenavond heel sneaky door de gang lopen om naar de slaapkamer te kijken en dan rende hij weer terug naar de woonkamer. Beetje piepen daar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch weer bij jou in bed dus en niet in zijn mandje?
Dus ik toch maar even kijken, toen was het met een beetje geruststelling huppa hij lag op bed.
Ik vind het niet erg, want we slapen beide beter als hij op bed ligt.Trotste mama van Ambar
![]()
Nee 7 uurtjes vannacht zonder tussendoor wakker te zijn. Dat is als in alleen slaap wel andersquote:Trotste mama van Ambar
Even gekeken, maar ik ben een beetje klaar met sponsorwandelingen. Bovendien ben ik net gisteren ontslagen dus de laatste maanden nauwelijks getraind.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:11 schreef kree het volgende:
heeeeej maar @:DJMO jij was van het wandelen, had het helemaal ff niet gevolgd maar is wandeltocht hier vandaag? kippenloop?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ALs je het niet erg vind dan is het prima toch, hij vind het ook fijn schijnbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet in zijn mandje. Hij ging gisterenavond heel sneaky door de gang lopen om naar de slaapkamer te kijken en dan rende hij weer terug naar de woonkamer. Beetje piepen daar.
Dus ik toch maar even kijken, toen was het met een beetje geruststelling huppa hij lag op bed.
Ik vind het niet erg, want we slapen beide beter als hij op bed ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, dan is het dan in dat opzicht zeker geslaagd dat hij bij je op bed ligquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee 7 uurtjes vannacht zonder tussendoor wakker te zijn. Dat is als in alleen slaap wel anders
Heerlijk 7 uur aan een stuk slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat het zo goed klikt tussen julliequote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet in zijn mandje. Hij ging gisterenavond heel sneaky door de gang lopen om naar de slaapkamer te kijken en dan rende hij weer terug naar de woonkamer. Beetje piepen daar.
Ik vind het niet erg, want we slapen beide beter als hij op bed ligt.![]()
![]()
Ik slaap beter als ik alleen in bed lig. Kan ik tenminste gaan liggen zoals ik wil zonder opstakels in het bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt ja die wandeling is wel soort hype geworden enzo. althans beetje lokaal hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even gekeken, maar ik ben een beetje klaar met sponsorwandelingen. Bovendien ben ik net gisteren ontslagen dus de laatste maanden nauwelijks getraind.
naja rustig aan maar weer opbouwen denk ik heDo what you love, love what you do!![]()
Ik moet geen mensen in bed hebben, maar honden kunnen schijnbaar wel.Trotste mama van Ambar
omdat ze zijn nooit boos en altijd vrolijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet geen mensen in bed hebben, maar honden kunnen schijnbaar wel.Do what you love, love what you do!![]()
Persoonlijk vind ik dieren vies in bed. Ik zou geen oog dicht doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet geen mensen in bed hebben, maar honden kunnen schijnbaar wel.
Maar gelukkig is iedereen andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind ze niet vies ofzo. en echt vanaf kind af aan altijd hond. maar in bed liggen ermee was wel altijd no-go. is wss ook niet beste voor een hond enzo denk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dieren vies in bed. Ik zou geen oog dicht doen.
Maar gelukkig is iedereen andersDo what you love, love what you do!![]()
maargoed was ook Duitse staander enzo. goed zo'n klein kuttelikkertje is het mss anders mee
Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind honden zo niet vies, maar wel voor in bed. Ze lopen zo met hun poten overal door heen en rollen overal doorheen. En dan die haren en zand in bed. Niets voor mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind ze niet vies ofzo. en echt vanaf kind af aan altijd hond. maar in bed liggen ermee was wel altijd no-go. is wss ook niet beste voor een hond enzo denk.
Maar als het iemand helpt om beter te slapen en die vindt het niet erg is het alleen maar mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee dan heb je nu soms drie poezen in bedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef KoningWouter het volgende:
Ik slaap altijd in bed met mijn poezen. Super gezellig.
en nemen nog wat teken mee enzo wssquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind honden zo niet vies, maar wel voor in bed. Ze lopen zo met hun poten overal door heen en rollen overal doorheen. En dan die haren en zand in bed. Niets voor mij.
Maar als het iemand helpt om beter te slapen en die vindt het niet erg is het alleen maar mooiDo what you love, love what you do!![]()
Honden zijn sociale slapers en slapen dus het liefst niet alleen. Dat betekent dus dat het beste voor een hond dat je samen in dezelfde ruimte slaapt. Hoeft dus niet samen het bed te delen, maar een mand in de slaapkamer kan ook goed zijn.Trotste mama van Ambar
Hahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee dan heb je nu soms drie poezen in bed![]()
![]()
Ja en soms vlooienquote:
in ruimte eens,quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Honden zijn sociale slapers en slapen dus het liefst niet alleen. Dat betekent dus dat het beste voor een hond dat je samen in dezelfde ruimte slaapt. Hoeft dus niet samen het bed te delen, maar een mand in de slaapkamer kan ook goed zijn.. in bed enzo naast je en tegen je aan....
goed vel geen oordeel hier, maar ik zou het niet doen
Pas maar op dat je niet de verkeerde paktquote:
krijg nou alweer de kriebels, voor werk he en we krijgen daar dus echt instructie over.quote:
gevaarlijkste beest in de duinen ZH is de teek.
heb ik er voor zover ik weet nooit eentje gehad, maar als wel moet melden enzo. want bedrijfsziekte enzo uiteinedelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja teken moet je echt niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
krijg nou alweer de kriebels, voor werk he en we krijgen daar dus echt instructie over.
gevaarlijkste beest in de duinen ZH is de teek.
heb ik er voor zover ik weet nooit eentje gehad, maar als wel moet melden enzo. want bedrijfsziekte enzo uiteinedelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent wel op dreef vanmorgen he?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet de verkeerde pakt![]()
![]()
Soms heb ik dat evenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef vanmorgen he?
neuh nu kunnen volgens mij bezoekers gratis zo'n tekending krijgen in Scheveningen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja teken moet je echt niet blij mee zijn
bij bezoekers centrum. werkt beter als tangetjes of andere creative methoden.Do what you love, love what you do!![]()
tekending?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
neuh nu kunnen volgens mij bezoekers gratis zo'n tekending krijgen in Scheveningen.
bij bezoekers centrum. werkt beter als tangetjes of andere creative methoden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook echt krijgen we die instructie eens in de zoveel tijd, toolbox dus. ja je moet zelf of andere laten kijken op vochtige plekken en waar het warm is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja teken moet je echt niet blij mee zijn
echt damn. ik hoop niet dat ik er eentje van me lul ooit af moet halen of ergens die regio.
HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Nem aan dat je daar niet bloot mee rond looptquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
ook echt krijgen we die instructie eens in de zoveel tijd, toolbox dus. ja je moet zelf of andere laten kijken op vochtige plekken en waar het warm is.
echt damn. ik hoop niet dat ik er eentje van me lul ooit af moet halen of ergens die regio.
Hahahaha
@gebrokenglas tweede plaats met he aantal posten gisten
Deze dingen bedoel ik en delen ze ook uit bij ons op werk, naar wat ik hoor wss beste manier om teek uit je te trekken
het vervelende van die beestjes is je voelt t niet he als ze zich invreten.
hooguit voel je ze lopen en kun je ze nog ff een tering klap geven of van je huid af knikkeren.
nouja knock on wood ik maar, tot nu toe niet gehad.Do what you love, love what you do!![]()
A zoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:05 schreef kree het volgende:
Deze dingen bedoel ik en delen ze ook uit bij ons op werk, naar wat ik hoor wss beste manier om teek uit je te trekken
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had een studiegenoot die had elke avond na gewoon lopen in het bos een stuk of 10 teken op zijn penis.
Trotste mama van Ambar
Hoe dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dat gecheckt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een studiegenoot die had elke avond na gewoon lopen in het bos een stuk of 10 teken op zijn penis.Don't follow me. I am lost too
![]()
Je plet ze ook niet ff.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
het vervelende van die beestjes is je voelt t niet he als ze zich invreten.
hooguit voel je ze lopen en kun je ze nog ff een tering klap geven of van je huid af knikkeren.
nouja knock on wood ik maar, tot nu toe niet gehad.
Hardnekkig ongedierte
Wat voor bos was dat? Een frikandellenbos?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een studiegenoot die had elke avond na gewoon lopen in het bos een stuk of 10 teken op zijn penis.![]()
![]()
Sommige mensen trekken heel veel teken aan en ja die lopen naar warme plekjesquote:Trotste mama van Ambar
O dat voel je dan toch als iets over je benen loopt naar boven?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen trekken heel veel teken aan en ja die lopen naar warme plekjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee een studiegenoot die de tent met hem deelde wel, want die moest ze eruit halen omdat het de helft niet kon zien.quote:Trotste mama van Ambar
Nare beesten.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Nee hoor niet altijd. We hebben het over diertjes van een paar mm he?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat voel je dan toch als iets over je benen loopt naar boven?Trotste mama van Ambar
Je haalt niet zomaar een teek uit iemand zijn eikel/Penis...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee een studiegenoot die de tent met hem deelde wel, want die moest ze eruit halen omdat het de helft niet kon zien.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Niet? Tekentang en wat geschreeuw dat het pijn deed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je haalt niet zomaar een teek uit iemand zijn eikel...Trotste mama van Ambar
Ja dat is waar. maar als het je steeds overkomt ben je ert och alert op lijkt mijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor niet altijd. We hebben het over diertjes van een paar mm he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou mij niks verbazen hoor? als je een nest tegenkomt van die dingen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een studiegenoot die had elke avond na gewoon lopen in het bos een stuk of 10 teken op zijn penis.
het is trouwens een fabeltje dat ze zich laten vallen vanaf boven op je. dat ter info.
nat gras of plekjes semi koel, en waar beesten lopen enzo. daar zitten ze.
hoog gras vermeiden enzo is voor ons advies. want je kunt er goed ziek van worden. of arbeidsongeschikt dus en zal niet de eerste zijn.
is onderzoek naar trouwens want ook niet elke teek heeft dat virus bij zich, maar wel veel.Do what you love, love what you do!![]()
In dienst werd er een afgevoerd naar het ziekenhuis, omdat die een teek in zijn eikel had.Don't follow me. I am lost too
brrrrr ja ik zie dat dus al voor me enzo en dat ik die er dan uit moet trekken enzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:20 schreef RedShoe het volgende:
In dienst werd er een afgevoerd naar het ziekenhuis, omdat die een teek in zijn eikel had.
krijg er nu al klein garnaal penisje van als ik er aan denk. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Hey Marioquote:
Goed ik krijg les over teken dus van een stel FOK!kers. Terwijl wij op de uni er uitgebreid over geïnformeerd zijn zodat wij ook de huisarts konden informeren.
Daarnaast deed onze uni veel onderzoek naar teken. Dus ga mij niet de les lezenTrotste mama van Ambar
Maar 10 lijkt me een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Tekentang en wat geschreeuw dat het pijn deed.![]()
1 of 2 is geloofwaardig.Don't follow me. I am lost too
Ik lees je de les niet, ik vroeg mij dingen af dat is wat andersquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik krijg les over teken dus van een stel FOK!kers. Terwijl wij op de uni er uitgebreid over geïnformeerd zijn zodat wij ook de huisarts konden informeren.
Daarnaast deed onze uni veel onderzoek naar teken. Dus ga mij niet de les lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat verhaal ben ik dan ook nooit vergeten..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
brrrrr ja ik zie dat dus al voor me enzo en dat ik die er dan uit moet trekken enzo.
krijg er nu al klein garnaal penisje van als ik er aan denk. LOL
![]()
![]()
doe ik niet. ik zeg alleen de praktijk ervan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast deed onze uni veel onderzoek naar teken. Dus ga mij niet de les lezen
Wij sturen ze op en volgens mij zelfs bloedonderzoek werd er gedaan van collega's die teek hadden gehad etc etc.
mss jij wel mee bezig
en btw op de UNI loop je geen teek op wss.
wij of met elkaar best wel vaak he. ik vertel verhaal van de praktijk dan ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Hey Lovelyquote:
![]()
![]()
Sorry mevroi professeur. Het plebs houdt zijn bek wel verderquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast deed onze uni veel onderzoek naar teken. Dus ga mij niet de les lezen![]()
Hey Sodequote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry mevroi professeur. Het plebs houdt zijn bek wel verder
Miste je al, denk waar is die bolkert nu geblevenquote:
Hoe is het bij jullie, een beetje uit tehouden met deze temperaturen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet toch zeggen en is beetje dat me dat irriteert. zeg maar van iemand zegt onderzoek erover etc etc. maar aan de andere kant nooit zo'n beestje gehad heeft wss.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry mevroi professeur. Het plebs houdt zijn bek wel verder
hahahaha. naja ik ook niet voor ik weet hoor, voor zelfde geld wss wel en nooit meer opgevallen.
maar het klinkt zo minderwaardig. van ik doe er onderzoek naar en weet alles....?
ja wij lopen ze op en leveren je onderzoek materiaal aan zeg maar?
proefkonijnen.
naja maakt niet uit. wilde dat toch ff zeggen
![]()
![]()
Ik lag nog heerlijk in bedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Miste je al, denk waar is die bolkert nu gebleven
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dudequote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik niet. ik zeg alleen de praktijk ervan.
Wij sturen ze op en volgens mij zelfs bloedonderzoek werd er gedaan van collega's die teek hadden gehad etc etc.
mss jij wel mee bezig
en btw op de UNI loop je geen teek op wss.
wij of met elkaar best wel vaak he. ik vertel verhaal van de praktijk dan ook.
![]()
Ik studeerde bos en natuurbeheer onze lessen waren buiten diep in de natuur van paden af en zo. In gebieden met de hoogste concentraties aan teken.Trotste mama van Ambar
Ja hoor, prima te doen. Hebben van die zonweringsschermen voor de ramen. Werkt prima. Komt niet boven de 23 graden in huis. En verder lekker kalm aan doen natuurlijk. Bij jou ook een beetje uit te houden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie, een beetje uit tehouden met deze temperaturen?![]()
Ja psies. Kan niet zo goed tegen mensen die met het neusje omhoog lopen zeg maarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch zeggen en is beetje dat me dat irriteert. zeg maar van iemand zegt onderzoek erover etc etc. maar aan de andere kant nooit zo'n beestje gehad heeft wss.
hahahaha. naja ik ook niet voor ik weet hoor, voor zelfde geld wss wel en nooit meer opgevallen.
maar het klinkt zo minderwaardig. van ik doe er onderzoek naar en weet alles....?
ja wij lopen ze op en leveren je onderzoek materiaal aan zeg maar?
proefkonijnen.
naja maakt niet uit. wilde dat toch ff zeggen![]()
Ik heb 1 teek gehad in mijn leven. Ja maar hoe dan? Sommige mensen zijn minder aantrekkelijk voor teken dan andere mensen, net zoals bij muggen.Trotste mama van Ambar
Het is kree he die mensen de les leest he? Zoals altijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja psies. Kan niet zo goed tegen mensen die met het neusje omhoog lopen zeg maarTrotste mama van Ambar
Ook lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is wel lekker, ik heb hier screens voor de ramen maar in de zomer lopen de temps toch wel op tot een graad of 30 hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor, prima te doen. Hebben van die zonweringsschermen voor de ramen. Werkt prima. Komt niet boven de 23 graden in huis. En verder lekker kalm aan doen natuurlijk. Bij jou ook een beetje uit te houden?
Nu nog niet maar als het dagen zo warm blijft welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen de posten zijn er toch wel punten gepakt hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
3 uren wakker maar gezien dat punten niet möglich zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
te weing platz ik zit geen ur vor 1 of 2 puntenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen de posten zijn er toch wel punten gepakt hoor![]()
Ja, dan kan het aardig oplopen. Vooral als het s’nachts ook niet echt afkoeltquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker, ik heb hier screens voor de ramen maar in de zomer lopen de temps toch wel op tot een graad of 30 hoor
Nu nog niet maar als het dagen zo warm blijft wel![]()
Ik hou niet van pizzaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:36 schreef Sodeknetters het volgende:
Daarom veel pizza eten. Altijd punten!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 punt kan net het verschil makenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
te weing platz ik zit geen ur vor 1 of 2 punten
Ja dat zeker, het is vannacht ook niet echt koel geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dan kan het aardig oplopen. Vooral als het s’nachts ook niet echt afkoeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wordt nooit gestoken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 1 teek gehad in mijn leven. Ja maar hoe dan? Sommige mensen zijn minder aantrekkelijk voor teken dan andere mensen, net zoals bij muggen.
Mijn oudste zoon moet met een klamboe slapen, anders wordt hij lekgeprikt.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had laatst nog een teek. Net op tijd gezien gelukkig![]()
Maar die maak je niet ff snel dood.Don't follow me. I am lost too
![]()
quote:
Heb je aangekloptquote:
Weet ik tochquote:
Nog plannen voor vandaag Lovely?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eins, zwei drei - na, es is nix dabei
Ja, wenn ich euch erzähl′ die G'schicht
Nichtsdestotrotz, ich bin das schon gewohn
Im TV-Funk da läuft es nicht - Cha
Sie war jung das Herz so rein und weiß
Und jede Nacht hat ihren Preis
Sie sagt: Sugar sweet, you gotta rappin′ to the beat
Ich verstehe, sie ist heiß![]()
Te warm ook om iets te doen eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff boodschappen doen.. verder rustig dagjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daarom, jij nog plannen of lekker binnen vertoeven?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te warm ook om iets te doen eigenlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Drakin, lekker bakkie nooit verkeerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde eigenlijk even naar intratuin, maar denk dat het daar niet te harde is dat glazen dak met de zon er op de hele dagquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom, jij nog plannen of lekker binnen vertoeven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drah' di net um - oh, oh, oh
Schau, schau, der Kommissar geht um - oh, oh, oh
Er wird di anschau′n und du weißt warum
Die Lebenslust bringt di um![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Nee daar is het idd al net warmquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk even naar intratuin, maar denk dat het daar niet te harde is dat glazen dak met de zon er op de hele dag
Kan je beter morgen gaan. Volgens mij is die dan ook wel open"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Love
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die warmte blijft nog wel even hangen ben ik bangquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee daar is het idd al net warm
Kan je beter morgen gaan. Volgens mij is die dan ook wel openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In your face..Don't follow me. I am lost too
Lichte regen komt eraanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog onweer gehad?quote:Don't follow me. I am lost too
ZO te zien hier nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa dat is ook weer zo..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die warmte blijft nog wel even hangen ben ik bang"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
Niksquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ZO te zien hier niet gisteren ook geen druppel gehadquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
Om 15:00 komt er regen aan volgens buienalarmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet ik op mijn werk zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
Om 15:00 komt er regen aan volgens buienalarmDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zal wel verdampen in de luchtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO te zien hier niet gisteren ook geen druppel gehad
Misschien bij jou eerder. Op buienradar zie ik wel een bui over Friesland gaan..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Dat zal het zijn 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu mag het wel na zo'n plaknachtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien bij jou eerder. Op buienradar zie ik wel een bui over Friesland gaan..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bij dit werk welquote:
Ja ik ook wel eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Irgendwie fängt irgendwann
Irgendwo die Zukunft an
Ich warte nicht mehr lang
Liebe wird aus Mut gemacht
Denk nicht lange nach
Wir fahren auf Feuerrädern
Richtung Zukunft durch die Nacht
Gib mir die Hand
Ich bau dir ein Schloss aus Sand![]()
![]()
Z. Ontbijt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb weer een zwembad op mijn slaapkamerquote:
Dat heeft niet iedereenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb weer een zwembad op mijn slaapkamer
Maar dat is wel balen
Ik kan merken dat iemand vannacht geslapen heeft.Trotste mama van Ambar
Met dit weer zie ik een verdienmodel.. Gewoon openstellen voor publiek en entree heffen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb weer een zwembad op mijn slaapkamerIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:18 schreef mario390 het volgende:
Irgendwie fängt irgendwann
Irgendwo die Zukunft an
Ich warte nicht mehr lang
Liebe wird aus Mut gemacht
Denk nicht lange nach
Wir fahren auf Feuerrädern
Richtung Zukunft durch die Nacht
Gib mir die Hand
Ich bau dir ein Schloss aus Sand
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The disc-jockey's geil (G-g-g-g-geil)
I said the disc-jockey's geil (G-g-g-g-geil)
G-g-geil, g-g-geil
Everybody's geil (G-g-g-g-geil)
I said everybody's geil (G-g-g-g-geil)
G-g-geil, g-g-geil
[Pre-Chorus]
We're so geil
Bruce is geil![]()
Geil im deutsch oder?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef mario390 het volgende:
I said the disc-jockey's geil (G-g-g-g-geil)
G-g-geil, g-g-geil
I said everybody's geil (G-g-g-g-geil)
G-g-geil, g-g-geil
[Pre-Chorus]
We're so geil
Bruce is geilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt tegen..quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Ik ben er al heel veel verlorenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:45 schreef mario390 het volgende:
trotzdem werd ik wanneer ik eet de platz verlieren
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Hey Greysquote:
Ik zie zon
![]()
![]()
Wat is miepen in Duits?Don't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:45 schreef mario390 het volgende:
trotzdem werd ik wanneer ik eet de platz verlieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maar niet eten![]()
To hot.Don't follow me. I am lost too
Eten bij de pc ook een optiequote:
PiepenDon't follow me. I am lost too
AL bolkend eten @mario390Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tooo hotquote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Stella sitzt in Rio, Stella liegt in Tokio
Männer fragen sie nach Feuer, nach dem andern sowieso (Hello, hello)
Sugar Chris dich sehr vermisst, dein Bein und dein Gesicht
Du kannst auf mich verzichten, nur auf Luxus nicht
Womit spielen kleine Mädchen heute, hier und dort und da
Ob in Tucson, Arizona; Toronto, Canada?![]()
Piep piep
Puntjes zijn big business.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat er zo gemiept wordt over punten snap ik echt nietDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
O laDon't follow me. I am lost too
Ach ja is al zolang ik hier kom ik gewoon scrollenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat er zo gemiept wordt over punten snap ik echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sta je ook al niet in de lijst?quote:Don't follow me. I am lost too
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
wat en lied is dat??quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:51 schreef mario390 het volgende:
Ob in Tucson, Arizona; Toronto, Canada?![]()
Wrong = rightDon't follow me. I am lost too
Ik wil gewoon even ventileren want tzit mij hoog
Ik wens dat 2025 snel voorbij is met al die tegenslagen
Vader wordt niet meer beter
Maar ondanks alles blijf ik rechtstaan.Werewolf![]()
Flauwquote:
Beetje zout?Don't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar ondanks alles blijf ik rechtstaan.
O dat is minder Mutske, dikke knuffelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sterkte!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar ondanks alles blijf ik rechtstaan.![]()
Sterktequote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kutjaar.Don't follow me. I am lost too
Helloquote:
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Marcquote:
Vaag...Don't follow me. I am lost too
Ach mutske tochquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar ondanks alles blijf ik rechtstaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niet topquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het vandaag met jou?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Te snel...Don't follow me. I am lost too
?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus deze Gooreind Koerse is voor mijn vader.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat verdrietigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar ondanks alles blijf ik rechtstaan.En knap dat je het volhoud. Maar als je soms niet rechtstaat dan is dat ook helemaal niet erg. Sterkte!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet topVoor jou ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het vandaag met jou?![]()
SterkteDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Snap ik! Succes!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus deze Gooreind Koerse is voor mijn vader.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet topJemig Steven ppppffff wat een zorgen allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het vandaag met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ob in Tucson, Arizona; Toronto, Canada?
wat en lied is dat??![]()
Wat een treurigheid hier
![]()
Ga ji jdat doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kun je daar niet tegen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoe is het met jou rug?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
knuffquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet top
Hoe gaat het vandaag met jou?
Ik ga mijn ouders bezoeken. Eindelijk ligt er weer een steen op het graf.
Heeft lang geduurd.Don't follow me. I am lost too
Sterktequote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
Heeft lang geduurd.![]()
![]()
Nee..quote:Don't follow me. I am lost too
M.Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steeds kutquote:
Maakte vanmorgen een verkeerde beweging
Top Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gatverdemme, dat moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog steeds kut
Maakte vanmorgen een verkeerde bewegingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als nog 10 minuten wacht welquote:
Ik zie het als iets positiefsquote:![]()
De dood hoort bij het leven en ik heb het nu een plek gegeven.
Wel mooi dat er iets is dat je dan kan bezoeken.
Maar daar zijn de meningen over verdeeld...Don't follow me. I am lost too
quote:Nu nog iets minderquote:
Net maar even boodschappen gedaan voor mijn vader en want kant en klare maaltijden met groenten voor hem gekocht. De man zat natuurlijk deze dagen lekker pizza en pannenkoeken te eten. O ow waar heb ik het toch van.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat heb je? Ik heb dat gemist denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog steeds kut
Maakte vanmorgen een verkeerde beweging![]()
Maar je kan je ogen er ook niet voor sluiten.quote:
Pin en Steven maken het helemaal van dichtbij mee en moeten dat wel kwijt.
Minste is dan even sterkte wensen wat je kan doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Fijn dat je zo voor je vader kunt zorgenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Net maar even boodschappen gedaan voor mijn vader en want kant en klare maaltijden met groenten voor hem gekocht. De man zat natuurlijk deze dagen lekker pizza en pannenkoeken te eten. O ow waar heb ik het toch van.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
Heeft lang geduurd.Sterkte. Hopelijk is het een mooie steen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Net maar even boodschappen gedaan voor mijn vader en want kant en klare maaltijden met groenten voor hem gekocht. De man zat natuurlijk deze dagen lekker pizza en pannenkoeken te eten. O ow waar heb ik het toch van.Kan jij niet koken? Misschien een idee dat je voor hem meekookt en in de vriezer bij hem zet. Is altijd een stuk gezonder dan die kant en klare meuk die je in de winkels kooptquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Net maar even boodschappen gedaan voor mijn vader en want kant en klare maaltijden met groenten voor hem gekocht. De man zat natuurlijk deze dagen lekker pizza en pannenkoeken te eten. O ow waar heb ik het toch van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: