Heb je wel op de link geklikt?quote:
Kijk eerst even op welke post ik reageer.quote:
Nee, want ik reageerde niet op die post. Ik reageerde op een eerdere post.quote:
Zou het oprecht niet wetenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zouden ze dit echt doen als ze weten dat hij in een bunker zit?
Geef je geen ongelijk, het is echt zo benauwd hier. Zelfs met raam openquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zit ook nog lekker in de tuin met een biertje.
6-7 7-12 minutenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:14 schreef HSG het volgende:
Hoe lang doen de raketten over om van Teheran naar Tel Aviv te vliegen?
quote:Here's a quick overview of what Israel has been dealing with in terms of Iranian munitions. The ongoing Iranian attack has primarily consisted of:
🚀 Ballistic Missiles:
Types: Medium-range ballistic missiles (MRBMs), notably Shahab-3 and Khoramshahr.
Distance: Approximately 1,300–1,800 km.
Speed: Reaching velocities of 3–5 km/s (above Mach 10).
Time to Target: Striking Israeli territory within roughly 7–12 minutes after launch, offering minimal interception time.
🛩 UAVs (Drones)
Types: Primarily Shahed-136, Shahed-129, among others.
Distance: Approximately 1,300–2,000 km, often navigating through Iraq, Syria, or maritime routes.
Speed: 150–300 km/h, typically slower for suicide drones.
Time to Target: Roughly 6–10 hours, sometimes more. Their indirect, low-altitude flight paths help evade early detection, complicating interception efforts, though there is more time.
Fijn die pijl, anders had ik het nooit gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist een impact in Tel Aviv
die was niet van mij xdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn die pijl, anders had ik het nooit gezien.
Kun je dat zelf niet ff uitrekenen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:14 schreef HSG het volgende:
Hoe lang doen de raketten over om van Teheran naar Tel Aviv te vliegen?
Dat leek wel min of meer dezelfde plek als de vorige impact?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist een impact in Tel Aviv
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet ff uitrekenen?
Ik zie het nu pas. Browser was baggertraag geworden met al die open schermen voordat ik kon reagerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kijk eerst even op welke post ik reageer.
Die Tweet met die video is niet van Iran maar van Karachi, 5 weken terug.
[..]
Nee, want ik reageerde niet op die post. Ik reageerde op een eerdere post.
Yepquote:
Zoiets ja, tel daarbij een paar min op voor het filmen en uploadenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dus een minuut of twaalf hierna nieuwe beelden uit Tel Aviv?
Nee, is wel bijna zelfde plek van inslag van paar uur geleden, dus lijkt iets eropquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat filmpje is al vaker voorbij gekomen.
Lijkt hetzelfde van een iets andere angle.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, is wel bijna zelfde plek van inslag van paar uur geleden, dus lijkt iets erop
Deze is van een kwartier geleden. Live kunnen zien op de stream. Spoel maar terug:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat filmpje is al vaker voorbij gekomen.
Nee, is een nieuwe. Is van de laatste wave.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt hetzelfde van een iets andere angle.
Nee, bij vorige inslag zag het er ook anders uit, met een soort lancering er vlak na vanuit de grond. Kijk de filmpjes maar terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt hetzelfde van een iets andere angle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |