SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Hoe dan?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Ik heb nog nooit alcohol gedronken in de Efteling
![]()
Mijnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!Ik was er al een uurtje ofzo hoor.
worden niet gewaardeerd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ook niet. Ik ga normaal naar Disneylandquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog nooit alcohol gedronken in de Efteling![]()
Maargoed, ik ben meegevraagd naar de Efteling dus het moet maar![]()
![]()
Augustus?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:13 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga normaal naar Disneyland![]()
Maargoed, ik ben meegevraagd naar de Efteling dus het moet maarSame shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker de Baron inquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:13 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Maargoed, ik ben meegevraagd naar de Efteling dus het moet maarI'm surrounded by morons!
19 september is het international talk like a pirate day
Harrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
19 september is het international talk like a pirate daySame shit, different day
SC hopper present![]()
Disneyland ben ik 1 keer geweest 27 jaar geleden. Werd helemaal murw van het muziekje. Het enige dat ik onthouden hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:13 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Maargoed, ik ben meegevraagd naar de Efteling dus het moet maar
Arrrrrrquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
19 september is het international talk like a pirate day![]()
![]()
Laatste keer dat ik er was was in 2014.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Disneyland ben ik 1 keer geweest 27 jaar geleden. Werd helemaal murw van het muziekje. Het enige dat ik onthouden heb
In de zomervakantie.
Echt, damn, niet te doen zo druk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Shiver me timberOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Shiver me timbers!
Zou er ook een duolingo piratentaal zijn?
Weer te langzaamlolbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij hebt al zo'n apart accentquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Shiver me timbers!
Zou er ook een duolingo piratentaal zijn?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een gehandicapt kind dus we hadden een GreenCard altijd. Wil nieteens weten hoeveel ik een: it’s a small world after all heb gehoord in al die jaren. Pas toen ze 16 was besloot ik met haar de Efteling te gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Disneyland ben ik 1 keer geweest 27 jaar geleden. Werd helemaal murw van het muziekje. Het enige dat ik onthouden heb
Disneyland vind ik echt veel leuker zou in het najaar ook met kapoentje gaan![]()
![]()
Leer de taal Rquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Shiver me timbers!
Zou er ook een duolingo piratentaal zijn?I'm surrounded by morons!
Ik had mazzel want mochten altijd mee op schoolreisje van de school waar mijn stiefmoeder werkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was was in 2014.
In de zomervakantie.
Echt, damn, niet te doen zo druk
Soms was het zo dat dochter eerst met mij ging en het weekend erna met haar papa![]()
![]()
niks anders hier hoor, ook gewoon droogrekje?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet het nog ouderwets ophangen straks
Op de warme zolder
Zal het wel lekker snel droog zijnDo what you love, love what you do!![]()
Oh ja dat liedje, brrrr.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:19 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik heb een gehandicapt kind dus we hadden een GreenCard altijd. Wil nieteens weten hoeveel ik een: it’s a small world after all heb gehoord in al die jaren. Pas toen ze 16 was besloot ik met haar de Efteling te gaan
Disneyland vind ik echt veel leuker zou in het najaar ook met kapoentje gaan
Ahw![]()
Waarom zet jij altijd vraagtekens achter je zinnen? (Hihi)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
niks anders hier hoor, ook gewoon droogrekje?![]()
Droogrekje en drooglijnen!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
niks anders hier hoor, ook gewoon droogrekje?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Efteling is wel leuk?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:13 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Maargoed, ik ben meegevraagd naar de Efteling dus het moet maarDo what you love, love what you do!![]()
Hihi en Zeeuws en Brabants, overal nu meer dan 6 jaar gewoondquote:
geen idee, gewoonte wss????? bedoel er verder niks mis mee, mss vraag aan anderen ook gelijk?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Waarom zet jij altijd vraagtekens achter je zinnen? (Hihi)Do what you love, love what you do!![]()
semi vraag, ik vond het wel leuk. dus vraag aan andere ook wss.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Dit is correctquote:I'm surrounded by morons!
Hey lijkt een vraag?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik opzoeken of er een questionmark day is want daar ga ik natuurlijk zo'n flauwe lol meemakenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh haha ik dacht even dat je er nog nooit geweest was en je afvroeg of de Efteling leuk isquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
semi vraag, ik vond het wel leuk. dus vraag aan andere ook wss.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ik dat een goede of slechte grap vindOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk giechel je al en heb je het op de agenda gezet???quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:28 schreef sp3c het volgende:
Ik weet niet of ik dat een goede of slechte grap vind![]()
nee ben geweest wel tijd terug nu weer, maar met groepje studie vrienden enzo toen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht even dat je er nog nooit geweest was en je afvroeg of de Efteling leuk is
Ik vond het leuk, toen al, maar ook het hele idee ervan spreekt me wel aan.
(die hele wachtrijen dan weer niet en denk mss te oud ervoor, maar tis wss nog steeds wel aardig leuk park denk als je toch moet kiezen tussen alle)Do what you love, love what you do!![]()
ZegiknietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar dat is nationaal (weet niet welk land)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:28 schreef sp3c het volgende:
https://whatnationaldayisit.com/day/question-mark/
11 september
Internationaal is 14 maart https://www.daysoftheyear(...)-ask-a-question-day/
Gelijk met Pi day en steak and BJ day
In de vs vieren ze het niet meer iigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar dat is nationaal (weet niet welk land)
Internationaal is 14 maart https://www.daysoftheyear(...)-ask-a-question-day/
Gelijk met Pi day en steak and BJ day
9/11 dus, dat overschaduwt dat ietwatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:28 schreef sp3c het volgende:
https://whatnationaldayisit.com/day/question-mark/
11 septemberSame shit, different day
SC hopper present![]()
kijk je kunt ook naar Disney parcs ezo, heb eens gekeken. maar wtf.
moet je ff geld over hebben wss, dan maar Efteling is goed alternatief. en mss nog leuker ook voor kinderen denk.Do what you love, love what you do!![]()
Mss ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
9/11 dus, dat overschaduwt dat ietwat![]()
![]()
![]()
jullie weten. Disney maakt je gay he.
LOL ijk zal linken is mooie video over van youtubers.Do what you love, love what you do!![]()
Langste wachtrijen ooit, Efteling Droomvlucht ergens in de 90s,die was net open toen. En in Universal studio Florida een of andere achtbaan beide iets van 2 uurSame shit, different day
SC hopper present![]()
Whut?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:34 schreef kree het volgende:
LOL ijk zal linken is mooie video over van youtubers.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet gewoon een gehandicapt kind hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Langste wachtrijen ooit, Efteling Droomvlucht ergens in de 90s,die was net open toen. En in Universal studio Florida een of andere achtbaan beide iets van 2 uur![]()
![]()
ja mooi he en betaal je dan voor. zeg maar voor mss 1 uurtje attractie. rest betaal je om in rij te staanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Langste wachtrijen ooit, Efteling Droomvlucht ergens in de 90s,die was net open toen. En in Universal studio Florida een of andere achtbaan beide iets van 2 uur
Dat was wel echt een vraag trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gehehe ja wacht moet dit toelichten maar fan beetje van eentje van die youtubers, ik zal het ff linken. moment. Australiër btw.quote:Do what you love, love what you do!![]()
?????quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:34 schreef kree het volgende:
LOL ijk zal linken is mooie video over van youtubers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmnee?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet trouwens weer wat gaan doen?
nou, bekijk het objectief, ik vind die gasten wel mooi altijd om ff kritiek op alles te stellen, zie ook rest van hun filmpjes dus.
waarheid of niet, ik hou hiervan.Do what you love, love what you do!![]()
Hele nachtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
+1quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Die ouwe blauwe is vast vergeten en gaan slapenSame shit, different day
SC hopper present![]()
HEMAschatjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Die ouwe blauwe is vast vergeten en gaan slapen![]()
![]()
??????????????
![]()
ik dacht er waren juist vraagtekens over vraagtekens zetten en doet iedereen het ineens?quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: