Syrië heeft genoeg inspraak maar ik denk dat ze weinig met Iran hebben. Die zien Iran als de grote steun van Assad.quote:
Dat is best wel werk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het enige wat dat knopje doet is een x.com aanpassen naar twitter.com
Je kunt gewoon zelf tags om de url zetten.
Saoedi-Arabië protesteert ook alleen maar voor de bühne. Ondertussen lopen ze daar de polonaise als Iran de moeder wordt gebombardeerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen Azerbeidzjan is als moslim land toch echt maatje van Israël?
Zelfs als die verliest, is het een winnaarquote:
Ik heb meer over het gebruik van het luchtruim. De Israëlische luchtmacht kan zijn gang gaan, met of zonder toestemming.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Syrië heeft genoeg inspraak maar ik denk dat ze weinig met Iran hebben. Die zien Iran als de grote steun van Assad.
Ze hebben een hekel aan elkaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Bijna alle moslimlanden hebben een hekel aan Palestina.
Waarom blijven ze zeggen wat ze gaan doen, in plaats van dat ze het doen.quote:
Ze kunnen die vliegtuigen ook neerhalen maar Syrië heeft na 13 jaar oorlog geen zin in een nieuwe oorlog. Ze hebben hun handen intern al vol met van alles en nog wat. Een tijdje geleden hadden ze nog een korte conflict aan de grens met Libanon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb meer over het gebruik van het luchtruim. De Israëlische luchtmacht kan zijn gang gaan, met of zonder toestemming.
Wiki ;-)quote:
Kheibar crystals. Daar worden lightsabers van gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat zijn raketten gemaakt van kheibar
Vond ik ook grappig ja, geen idee wie hier mee begonnen is maar het komt nogal wereldvreemd over.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Zijn er echt menden die denken dat Iran een soort verlichte liberale democratische rechtstaat wordt als de mullahs verdreven zijn?
Daadwerkelijke argumenten hebben nog nooit invloed op je gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weer persoonlijk worden zo te zien. Over volwassen gesproken.
Ik begrijp je volkomen. Zelf ben ik een Noord-Korea fanboyquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dat prima is. Maar als je een land zo maar aanvalt kun je een reactie terug verwachten. Het is alleen maar goed dat Iran zich dit niet laat gevallen.
Niet meer. De Empire heeft Ilum geplunderd vanwege munitie voor de Death Star.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Kheibar crystals. Daar worden lightsabers van gemaakt.
Dat zeggen alleen mensen die zich verdiept hebben in de recente historie en de normale bevolking daar. Dat is namelijk totaal niet in lijn met het huidige streng religieuze regime.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vond ik ook grappig ja, geen idee wie hier mee begonnen is maar het komt nogal wereldvreemd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |