TS kan niet eens een hamer optillen en een spijker slaan, laat staan dat z'n zachte queer handjes zich wagen aan het stucen.quote:
Wat zou hij wel kunnen, schilderen? Ik heb toch wat hulp nodig, hij kan toch wel iets doen terwijl ik zijn vriendinnetje doggy neem.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS kan niet eens een hamer optillen en een spijker slaan, laat staan dat z'n zachte queer handjes zich wagen aan het stucen.
Heb daar niet voor gestudeerdquote:
Bij deze hitte mag je werk wettelijk gewoon weigeren gezien het de gezondheid kan aantasten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:44 schreef Cockwhale het volgende:
Lekker man met dit weer met je bezwete bilspleet op dak staan als dakwerker, of het stront van je camera afvegen na een rioolinspectie, als loodgieter.
Ik heb mijn Kallax kast helemaal zelf in mekaar gezetquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS kan niet eens een hamer optillen en een spijker slaan, laat staan dat z'n zachte queer handjes zich wagen aan het stucen.
Maar niet met stufiquote:
Succes als ZZP'er.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij deze hitte mag je werk wettelijk gewoon weigeren gezien het de gezondheid kan aantasten.
Kontje verkopen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:17 schreef Kriegel het volgende:
Jij hebt toch het oudste vak ter wereld geleerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |