Nou ja, het is ordinair omdat het op een plek was waar anderen mensen slapen. Ik ben nu al benieuwd naar maandagquote:Op zondag 15 juni 2025 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord, alleen dit was zo ordinair dat het woord neuken het meest passende is
Jaquote:Op zondag 15 juni 2025 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja, het is ordinair omdat het op een plek was waar anderen mensen slapen. Ik ben nu al benieuwd naar maandag
Dan nog, er lagen op een paar meter afstand wel 2 mensen die het moesten aanhoren/ aanzien.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.
Zélfs in DGK deden ze het nog onder de dekens voornamelijk, dus dit is de 2.0 versie...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef spapaars het volgende:
Mij verbaasd het meest, dat ze het niet onder de dekens/dekbed doen.
filmpje
https://streamable.com/k7nnir
[ afbeelding ]
En zijn ondergoed en sokken. Scheen nogal te rieken destijds bij EJVJL.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Nou ja vrijen is überhaupt een... beestachtige activiteit
Maandag gaat iig interessant worden! Lekker knallen
En ja of gezeur: ik wil live streams voor deze ellende
Ook om te zien hoe Erik vreemd loopt te zijn. Ben benieuwd of hij bekeerd is tot het geloof in deodorant
Ja ik geef Desmond ook volledig gelijk dat hij daar niet op zit te wachten.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dan nog, er lagen op een paar meter afstand wel 2 mensen die het moesten aanhoren/ aanzien.
Niet dat ook hun normen en waarden zo oke zijn, want ze vonden het alle4 geweldig om te treiteren/ haha mensen uit te sluiten. Dat vond ik minstens zo erg. Ik hoop dat dit incidenten waren, want ik vind het er niet leuker op worden.
Ik vind de spellen en tactieken leuk om te zien. En hoe er met boodschappen wordt omgegaan en wie een ander helpt die weinig te eten heeft. Wie neemt de leiding, wie klaagt vooral. Welke vriendschappen worden gesloten en hoeveel die vriendschappen waard zijn als het erop aan komt. Wie zijn er sociaal en wie egocentrisch, etc.
Tja, maar dat zien we al langer dan een jaar, wordt op een gegeven moment ook wat saai en steeds hetzelfde. Ze zullen steeds wat willen veranderen en dit is misschien de opmaat naar de veranderingen die er per juli, als de uitzendingen langer worden, gaan plaatsvinden. Het zou 'nog spannender' worden 'de dingen op zijn kop konden zetten'....en dat blijkt...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind de spellen en tactieken leuk om te zien. En hoe er met boodschappen wordt omgegaan en wie een ander helpt die weinig te eten heeft. Wie neemt de leiding, wie klaagt vooral. Welke vriendschappen worden gesloten en hoeveel die vriendschappen waard zijn als het erop aan komt. Wie zijn er sociaal en wie egocentrisch, etc.
Ik vrees dat er dan 4 reclame blokken inzitten.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, maar dat zien we al langer dan een jaar, wordt op een gegeven moment ook wat saai en steeds hetzelfde. Ze zullen steeds wat willen veranderen en dit is misschien de opmaat naar de veranderingen die er per juli, als de uitzendingen langer worden, gaan plaatsvinden. Het zou 'nog spannender' worden 'de dingen op zijn kop konden zetten'....en dat blijkt...
Deed ik ook een hele tijd, maar met fok erbij vind ik het wel leuker. Direct reagerenquote:Op zondag 15 juni 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk het niet lineair maar semi live, en spoel lekker door met commercials.
Ik denk dat de focus wat minder op zijn vrolijke ADHD ligt, ik moet die gast op één of andere manier niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:10 schreef Majoraan het volgende:
Ik had van Desmond het idee dat hij wellicht minder zelfingenomen en aardiger zou zijn zonder uber negatieve Perla. Dat onderlinge wedstrijdje wie haat het meest en wie heeft de stoerste taal en "dreigementen" van buiten zou ik dit en als dit, dan laf "hou me vast" want anders.![]()
Maar goed, nu is Perla weg, maar Desmond koos toch voor Peter, die eerder ook al naast hem lag te krikken.
Peter zijn vrolijke Samson ADHD lijkt ineens ook zomaar verdwenen. Is ook een niet relevante nare negatieveling.
Sure. Maar erop reageren met je eigen visie mag ook natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.
DGK had expliciete beelden die nog nooit eerder waren gezien en die daarna, ook internationaal, nooit meer te zien was.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zélfs in DGK deden ze het nog onder de dekens voornamelijk, dus dit is de 2.0 versie...
Zij hebben natuurlijk het programma ook eerder gezien. Diederik en die ene meid hadden ook seks maar is nooit heel expliciet uitgezonden. Het gaat ook een heel andere kant op dit programma, ineens is het behoorlijk sbs6 zeg maar. Denk dat ze daar niet bij stil staan.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzenden
Tell me you're an incel without telling me you're an incel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 02:25 schreef ThijsTH het volgende:
Schaamteloos van Julia zeg, zo ordinair met de benen wijd tussen mensen die willen slapen.
Net je kwakje geloost, je ligt nog na te druppen in Julia en dan gelijk zeggen. Dit is nooit gebeurd, vriendquote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef spapaars het volgende:
Mij verbaasd het meest, dat ze het niet onder de dekens/dekbed doen.
filmpje
https://streamable.com/k7nnir
[ afbeelding ]
De meesten kiezen ervoor dat stukje privé te houden , in ieder geval zonder anderen eromheenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zo mijn puberale zelf inhouden om geen kanon van flauwe grappen te worden
Het is immers maar vrijen. Doen best veel mensen aan
Hij is fakequote:Op zondag 15 juni 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de focus wat minder op zijn vrolijke ADHD ligt, ik moet die gast op één of andere manier niet.
Nou jaquote:Op zondag 15 juni 2025 07:01 schreef Cosima het volgende:
[..]
Zij hebben natuurlijk het programma ook eerder gezien. Diederik en die ene meid hadden ook seks maar is nooit heel expliciet uitgezonden. Het gaat ook een heel andere kant op dit programma, ineens is het behoorlijk sbs6 zeg maar. Denk dat ze daar niet bij stil staan.
wel een Poll waard.. Wiens beentjes zijn de volgdende die wijd gaan en voor wie?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Die deden het echt wel strak onder de dekens
Roma en Elche mochten we ook al van meegenieten ( meer geluid dan beeld )
Yup en als BB het niveau van afgelopen seizoen blijft voortzetten dan doet dat het 'm ook niet meer.quote:
BB's zijn vervelende vacantiehuisjes geworden met Kleuter Belgjes en Saaie Hollanders, niet veel leuks meer aanquote:Op zondag 15 juni 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup en als BB het niveau van afgelopen seizoen blijft voortzetten dan doet dat het 'm ook niet meer.
En er wordt wel eens gezegd dat DB gestuurd wordt door de Febo, en dat zal best op momenten zo zijn, maar als er ergens gestuurd wordt in een programma dan is het wel BB, dat is bijna gescript.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB's zijn vervelende vacantiehuisjes geworden met Kleuter Belgjes en Saaie Hollanders, niet veel leuks meer aan
Klopt, een BB Show van 3 maanden kan niet anders dan volgens een draaiboek lopen, maar alle deelnemers in DB moet ook elke week naar de Dagboek Febokamer, en dat is niet om een kroketje te etenquote:Op zondag 15 juni 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En er wordt wel eens gezegd dat DB gestuurd wordt door de Febo, en dat zal best op momenten zo zijn, maar als er ergens gestuurd wordt in een programma dan is het wel BB, dat is bijna gescript.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |