Niet gek! Die van mij heeft 210k gehad en moet naast een grote beurt ook een nieuwe distributieriem denk ik en de koppeling is ook niet fris meer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:20 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Auto heeft 275000 km op de teller staan. Ik rij afhankelijk van of deze auto mee gaat op vakantie of dat we die van mijn partner meenemen tussen 10.000 en 15.000km per jaar.
Ik woonde in het jaar 2011 in een postcode gebied dat de hoofdprijs won, terwijl ik zelf geen deelnemer was.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:18 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Als je er vrede mee kan hebben dat je niks wint wanneer de prijs is gevallen dan zwaai je nog even als de auto je huis voorbij rijdt. Maar voor alle mensen (en dit zullen er veel zijn) die zoiets niet kunnen verdragen is meespelen eigenlijk verplicht. Het gevoel dat je anders gaat hebben na afloop is echt niet fijn en zal je nog lang meedragen.
Mijn 4 bitcoins in 2017 verkopen voor ca 13k. Die ha dik ook beter langer ana kunnen houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmmm boete van ¤ 650 was wel zonde, maar ik ging 250 km/u over de trajectcontrole dus het had nog wel erger gekund (gemiddelde kwam op 179 km/u uit).
10 bitcoins die ik had gekocht voor ¤ 60 verkopen voor ¤ 120 kan ik ook wel een stommiteit noemen.
Ik word steeds verdrietiger als ik terug begin te denken over stommiteiten die me geld hebben gekost dus ik stop er mee
Nou, we zijn bijna 10 jaar verder. Hopelijk kun je er nu om lachen ipv huilen.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn 4 bitcoins in 2017 verkopen voor ca 13k. Die ha dik ook beter langer ana kunnen houden.
Geen moment wakker van gelegen want heb er een dele van mijn huis mee betaald. Die is ook 250k in waarde gestegen.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, we zijn bijna 10 jaar verder. Hopelijk kun je er nu om lachen ipv huilen.
Ik moet zeggen, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan hoor.
Bij mij stond Gaston bij de overburen, maar vermoed dat hij nog met oude postcode speelde want nooit iets gezien wat in buurt kwam, hey had 3 maanden terug wel een rituals pakket dus mag niet klagen!quote:Op maandag 28 juli 2025 04:37 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik woonde in het jaar 2011 in een postcode gebied dat de hoofdprijs won, terwijl ik zelf geen deelnemer was.
https://www.at5.nl/nieuws(...)miljoen-valt-in-adam
Mijn postcode was 1019 LP, dus niet de hoofdprijs maar wel een gigantisch bedrag. Het bovenstaande artikel stelt dat er 102 adressen in het postcode gebied zijn. Dit is volgens mij foutief. Hoewel het Java eiland toen nog niet volledig bewoond was, waren er naar mijn schatting veel meer adressen. Als het bericht wel klopt dan ben ik minstens een ton misgelopen.
Enfin... ik voelde een lichte ergernis, maar niet meer dan dat. Ik heb er 1 buurvrouw over gesproken die er duidelijk meer mee zat. 1019 is trouwens een welvarende buurt en het winnende blok 1019 LH ook nog eens van de duurste projecten.
Opvallend genoeg viel in het jaar 2006 in dit postcode gebied ook al de hoofdprijs. Misschien dat de direkteur van de loterij hier woont?
Een paar dagen later was er een concert op het Java eiland waar ik als niet-deelnemer-maar-wel-bewoner ook gratis naar toe mocht. Dit heb ik laten schieten. Zoals beschreven, bleef ik redelijk stoicijns onder het mislopen van de prijs, maar ik hoef het niet een hele avond ingewreven te krijgen.
Koopje. Daarbij valt die ¤1200 in het niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:41 schreef archito het volgende:
2 jaar later voor 10k het hele dak vernieuwd.
September 2012.quote:
Dit heb ik ook ooit gedaan. Advocaat ¤2500 betaald. Ging om een eenvoudige mishandeling maar er waren nogal wat verzachtende omstandigheden omdat mijn baby van 9 maanden oud letterlijk uit mijn armen werd gerukt. Uiteindelijk ¤750 voorwaardelijke boete gehad. Ik ben ervan overtuigd dat bijna alles al vast lag en het voorlezen van de pleitnota als formaliteit werd gezien door de rechter. Dit soort zaken doe ik voortaan zelf wel. Ben verder niet in hoger beroep gegaan. Ik wilde opzich nog wel in hoger beroep maar ik bleef maar wachten op de schriftelijke uitspraak. Blijkt dat bij de politierechter er geen uitgewerkt vonnis op papier komt maar dat je het moet doen met de nogal summiere mondelinge uitleg op de zitting. Toen ik daar achter kwam was de beroepstermijn al verstreken.quote:Op maandag 28 juli 2025 05:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb weleens een advocaat in de arm genomen voor een strafzaak. Domste wat je kunt doen, want je krijgt een prutser en het kost je een hoop centen.
Ben zelf ook niet in hoger beroep gegaan. Lekker op eigen houtje en eigen kosten helemaal naar fucking Arnhemquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:09 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ooit gedaan. Advocaat ¤2500 betaald. Ging om een eenvoudige mishandeling maar er waren nogal wat verzachtende omstandigheden omdat mijn baby van 9 maanden oud letterlijk uit mijn armen werd gerukt. Uiteindelijk ¤750 voorwaardelijke boete gehad. Ik ben ervan overtuigd dat bijna alles al vast lag en het voorlezen van de pleitnota als formaliteit werd gezien door de rechter. Dit soort zaken doe ik voortaan zelf wel. Ben verder niet in hoger beroep gegaan. Ik wilde opzich nog wel in hoger beroep maar ik bleef maar wachten op de schriftelijke uitspraak. Blijkt dat bij de politierechter er geen uitgewerkt vonnis op papier komt maar dat je het moet doen met de nogal summiere mondelinge uitleg op de zitting. Toen ik daar achter kwam was de beroepstermijn al verstreken.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |