Als je een auto koopt voor 40.000 euro die ook nog elk half jaar naar de garage moet voor 800 euro aan reparaties dan heeft de verkoper een dikke garantie-claim aan zn broek.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
meeste mensen die zelf een auto kopen van hun spaargeld hebben er een maand later al spijt van,
40.000 euro voor zo een rot blik dat daar maar staat , ieder half jaar naar de garage moet en dan weer 800 euro kost
Dat is niet gering?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef Ivo1985 het volgende:
De auto die ik 7 jaar geleden voor ¤3300 kocht heeft tot nu toe gemiddeld ongeveer 800 euro per jaar aan garage kosten gehad.
Hoeveel km heeft die auto gehad en hoeveel km rij je zelf? Ik heb zelf een Clio waar ik 30k per jaar mee rijd. Daar ging vorig jaar 1.500 euro aan onderhoud achteraan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
De auto die ik 7 jaar geleden voor ¤3300 kocht heeft tot nu toe gemiddeld ongeveer 800 euro per jaar aan garage kosten gehad.
Auto heeft 275000 km op de teller staan. Ik rij afhankelijk van of deze auto mee gaat op vakantie of dat we die van mijn partner meenemen tussen 10.000 en 15.000km per jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel km heeft die auto gehad en hoeveel km rij je zelf? Ik heb zelf een Clio waar ik 30k per jaar mee rijd. Daar ging vorig jaar 1.500 euro aan onderhoud achteraan.
Gelukkig woon ik nu dichter bij m’n werk en kan ik zoveel mogelijk op de fiets.
Niet gek! Die van mij heeft 210k gehad en moet naast een grote beurt ook een nieuwe distributieriem denk ik en de koppeling is ook niet fris meer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:20 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Auto heeft 275000 km op de teller staan. Ik rij afhankelijk van of deze auto mee gaat op vakantie of dat we die van mijn partner meenemen tussen 10.000 en 15.000km per jaar.
Ik woonde in het jaar 2011 in een postcode gebied dat de hoofdprijs won, terwijl ik zelf geen deelnemer was.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:18 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Als je er vrede mee kan hebben dat je niks wint wanneer de prijs is gevallen dan zwaai je nog even als de auto je huis voorbij rijdt. Maar voor alle mensen (en dit zullen er veel zijn) die zoiets niet kunnen verdragen is meespelen eigenlijk verplicht. Het gevoel dat je anders gaat hebben na afloop is echt niet fijn en zal je nog lang meedragen.
Mijn 4 bitcoins in 2017 verkopen voor ca 13k. Die ha dik ook beter langer ana kunnen houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmmm boete van ¤ 650 was wel zonde, maar ik ging 250 km/u over de trajectcontrole dus het had nog wel erger gekund (gemiddelde kwam op 179 km/u uit).
10 bitcoins die ik had gekocht voor ¤ 60 verkopen voor ¤ 120 kan ik ook wel een stommiteit noemen.
Ik word steeds verdrietiger als ik terug begin te denken over stommiteiten die me geld hebben gekost dus ik stop er mee
Nou, we zijn bijna 10 jaar verder. Hopelijk kun je er nu om lachen ipv huilen.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn 4 bitcoins in 2017 verkopen voor ca 13k. Die ha dik ook beter langer ana kunnen houden.
Geen moment wakker van gelegen want heb er een dele van mijn huis mee betaald. Die is ook 250k in waarde gestegen.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, we zijn bijna 10 jaar verder. Hopelijk kun je er nu om lachen ipv huilen.
Ik moet zeggen, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan hoor.
Bij mij stond Gaston bij de overburen, maar vermoed dat hij nog met oude postcode speelde want nooit iets gezien wat in buurt kwam, hey had 3 maanden terug wel een rituals pakket dus mag niet klagen!quote:Op maandag 28 juli 2025 04:37 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik woonde in het jaar 2011 in een postcode gebied dat de hoofdprijs won, terwijl ik zelf geen deelnemer was.
https://www.at5.nl/nieuws(...)miljoen-valt-in-adam
Mijn postcode was 1019 LP, dus niet de hoofdprijs maar wel een gigantisch bedrag. Het bovenstaande artikel stelt dat er 102 adressen in het postcode gebied zijn. Dit is volgens mij foutief. Hoewel het Java eiland toen nog niet volledig bewoond was, waren er naar mijn schatting veel meer adressen. Als het bericht wel klopt dan ben ik minstens een ton misgelopen.
Enfin... ik voelde een lichte ergernis, maar niet meer dan dat. Ik heb er 1 buurvrouw over gesproken die er duidelijk meer mee zat. 1019 is trouwens een welvarende buurt en het winnende blok 1019 LH ook nog eens van de duurste projecten.
Opvallend genoeg viel in het jaar 2006 in dit postcode gebied ook al de hoofdprijs. Misschien dat de direkteur van de loterij hier woont?
Een paar dagen later was er een concert op het Java eiland waar ik als niet-deelnemer-maar-wel-bewoner ook gratis naar toe mocht. Dit heb ik laten schieten. Zoals beschreven, bleef ik redelijk stoicijns onder het mislopen van de prijs, maar ik hoef het niet een hele avond ingewreven te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |