Koopje. Daarbij valt die ¤1200 in het niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:41 schreef archito het volgende:
2 jaar later voor 10k het hele dak vernieuwd.
September 2012.quote:
Dit heb ik ook ooit gedaan. Advocaat ¤2500 betaald. Ging om een eenvoudige mishandeling maar er waren nogal wat verzachtende omstandigheden omdat mijn baby van 9 maanden oud letterlijk uit mijn armen werd gerukt. Uiteindelijk ¤750 voorwaardelijke boete gehad. Ik ben ervan overtuigd dat bijna alles al vast lag en het voorlezen van de pleitnota als formaliteit werd gezien door de rechter. Dit soort zaken doe ik voortaan zelf wel. Ben verder niet in hoger beroep gegaan. Ik wilde opzich nog wel in hoger beroep maar ik bleef maar wachten op de schriftelijke uitspraak. Blijkt dat bij de politierechter er geen uitgewerkt vonnis op papier komt maar dat je het moet doen met de nogal summiere mondelinge uitleg op de zitting. Toen ik daar achter kwam was de beroepstermijn al verstreken.quote:Op maandag 28 juli 2025 05:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb weleens een advocaat in de arm genomen voor een strafzaak. Domste wat je kunt doen, want je krijgt een prutser en het kost je een hoop centen.
Ben zelf ook niet in hoger beroep gegaan. Lekker op eigen houtje en eigen kosten helemaal naar fucking Arnhemquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:09 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ooit gedaan. Advocaat ¤2500 betaald. Ging om een eenvoudige mishandeling maar er waren nogal wat verzachtende omstandigheden omdat mijn baby van 9 maanden oud letterlijk uit mijn armen werd gerukt. Uiteindelijk ¤750 voorwaardelijke boete gehad. Ik ben ervan overtuigd dat bijna alles al vast lag en het voorlezen van de pleitnota als formaliteit werd gezien door de rechter. Dit soort zaken doe ik voortaan zelf wel. Ben verder niet in hoger beroep gegaan. Ik wilde opzich nog wel in hoger beroep maar ik bleef maar wachten op de schriftelijke uitspraak. Blijkt dat bij de politierechter er geen uitgewerkt vonnis op papier komt maar dat je het moet doen met de nogal summiere mondelinge uitleg op de zitting. Toen ik daar achter kwam was de beroepstermijn al verstreken.![]()
mag ik hier blij van worden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:41 schreef JeOma het volgende:
"Investeren" in Lego en na 5 jaar de balans opmaken en zien dat je er geld op toe moet leggen om de shit te verkopen. Geen bákken met geld, maar wel zonde van alle moeite. Don't bother dus.
Hey pipo, jij leert het ook nie he.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:39 schreef Onderdeurtje het volgende:
Zie titel: hebben jullie daar voorbeelden van? Om het topic af te trappen heb ik vandaag een bekeuring gehad. Een hele stomme want er lag geen blauwe parkeerschijf in de bedrijfsbus en toch besloot ik langs een blauwe lijn te parkeren. In maximaal 10 minuten zou ik weer terug zijn. Net toen ik uitstapte reed er een busje van handhaving langs. Ik twijfelde om weer in te stappen en weg te rijden wat ik natuurlijk had moeten doen. In plaats daarvan zag ik het busje de hoek omdraaien dus besloot ik de gok te wagen. Helaas lag er natuurlijk gelijk een beschikking onder mijn ruitenwisser want toen ik terugliep zag ik de handhavers nog net naar het busje snellen dat ze sneaky om de hoek geparkeerd hadden. Omdat ik veel haast had heb ik dus een verkeerde beslissing genomen. Eigenlijk wist ik natuurlijk al meteen dat het geen goede keuze was.
Het is nu een paar uur geleden dat dit plaats vond. En ik maak me er nog steeds druk om omdat ik het zo onrechtvaardig vind. Ik zit dagelijks op de weg waarbij ik zoveel overtredingen zie die straffeloos blijven maar in mijn ogen veel erger zijn. Maar ik weet dat het mijn eigen schuld is.
In ieder geval wil ik graag wat vrolijker het weekend in dus daarom nogmaals mijn vraag: wat heeft jou (veel) geld gekost met iets dat geen of een stuk minder geld had hoeven kosten?
Ik heb trouwens nog een aantal voorbeelden eventueel voor later. Die niet onder de bekeuringen vallen want anders zou dit topic misschien beter in PTA passen.
Met Custom RSS kon je de posts wel verbergen toch? Quotes weet ik niet zeker maar dat is in ieder geval iets meer dan je nu zegt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:37 schreef freak1 het volgende:
een Fok! abbo gekocht om bepaalde users niet meer te hoeven lezen... blijkt dat je alsnog ziet dat ze posten (maar dan donker) en als ze gequote worden moet je alsnog die onzin lezen
waarom zou je iets van een bepaalde user niet willen lezen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:37 schreef freak1 het volgende:
een Fok! abbo gekocht om bepaalde users niet meer te hoeven lezen... blijkt dat je alsnog ziet dat ze posten (maar dan donker) en als ze gequote worden moet je alsnog die onzin lezen
'Handhaving.'quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:39 schreef Onderdeurtje het volgende:
Zie titel: hebben jullie daar voorbeelden van? Om het topic af te trappen heb ik vandaag een bekeuring gehad. Een hele stomme want er lag geen blauwe parkeerschijf in de bedrijfsbus en toch besloot ik langs een blauwe lijn te parkeren. In maximaal 10 minuten zou ik weer terug zijn. Net toen ik uitstapte reed er een busje van handhaving langs. Ik twijfelde om weer in te stappen en weg te rijden wat ik natuurlijk had moeten doen. In plaats daarvan zag ik het busje de hoek omdraaien dus besloot ik de gok te wagen. Helaas lag er natuurlijk gelijk een beschikking onder mijn ruitenwisser want toen ik terugliep zag ik de handhavers nog net naar het busje snellen dat ze sneaky om de hoek geparkeerd hadden. Omdat ik veel haast had heb ik dus een verkeerde beslissing genomen. Eigenlijk wist ik natuurlijk al meteen dat het geen goede keuze was.
Het is nu een paar uur geleden dat dit plaats vond. En ik maak me er nog steeds druk om omdat ik het zo onrechtvaardig vind. Ik zit dagelijks op de weg waarbij ik zoveel overtredingen zie die straffeloos blijven maar in mijn ogen veel erger zijn. Maar ik weet dat het mijn eigen schuld is.
In ieder geval wil ik graag wat vrolijker het weekend in dus daarom nogmaals mijn vraag: wat heeft jou (veel) geld gekost met iets dat geen of een stuk minder geld had hoeven kosten?
Ik heb trouwens nog een aantal voorbeelden eventueel voor later. Die niet onder de bekeuringen vallen want anders zou dit topic misschien beter in PTA passen.
Hangt van hunzelf af, als ze zich er niet beter door voelen moeten ze het natuurlijk niet doen, maar als ze er een goed gevoel van krijgen, ondanks dat ze het niet kunnen missen, is het prima. Die afweging maken ze zelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:18 schreef Justinn het volgende:
Ken wel wat mensen die braaf hun 'tienden' aan de kerk geven, terwijl ze t niet kunnen missen. Grenst m.i. aan stommiteit aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |