abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2025 @ 16:33:51 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218363182
Ohja en ook nog eens een concertkaartje gekocht van een band die op donderdag en vrijdag optrad

En dan op vrijdag komen aanzetten met een kaartje dat voor donderdag geldig was.
pi_218365650
Duurste fout qua klussen en verbeteringen aan het huis is wel de nokvorstenrenovatie geweest. Kostte 1200 euro voor een paar uur werk en het dak was nog steeds lek omdat de rest van het dak ook te oud was. Had ik als architect echt beter moeten weten.

2 jaar later voor 10k het hele dak vernieuwd.
pi_218365856
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:41 schreef archito het volgende:
2 jaar later voor 10k het hele dak vernieuwd.
Koopje. Daarbij valt die ¤1200 in het niet.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218368517
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:56 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]

Pizza's van gekocht.
Wanneer was dit?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_218368664
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 10:52 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Wanneer was dit?
September 2012.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  donderdag 31 juli 2025 @ 14:15:49 #206
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218378572
10 jaar geleden eens uitgepluisd wat voor mij de goedkoopste woon- en auto-verzekering was en afgesloten.
Vervolgens bijna 10 jaar zitten slapen in de overtuiging dat ik al die tijd voordelig uit was.
Half jaar geleden toch nog maar eens opnieuw via independer vergeleken en bleek dat ik inmiddels bij de duurdere aanbieders zat.... Alles overgeboekt naar inshared (in mijn geval de voordeligste) , scheelt me nu 500 euro per jaar .
  donderdag 31 juli 2025 @ 14:23:41 #207
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218378612
Dit kkding

Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218384161
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 05:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb weleens een advocaat in de arm genomen voor een strafzaak. Domste wat je kunt doen, want je krijgt een prutser en het kost je een hoop centen.
Dit heb ik ook ooit gedaan. Advocaat ¤2500 betaald. Ging om een eenvoudige mishandeling maar er waren nogal wat verzachtende omstandigheden omdat mijn baby van 9 maanden oud letterlijk uit mijn armen werd gerukt. Uiteindelijk ¤750 voorwaardelijke boete gehad. Ik ben ervan overtuigd dat bijna alles al vast lag en het voorlezen van de pleitnota als formaliteit werd gezien door de rechter. Dit soort zaken doe ik voortaan zelf wel. Ben verder niet in hoger beroep gegaan. Ik wilde opzich nog wel in hoger beroep maar ik bleef maar wachten op de schriftelijke uitspraak. Blijkt dat bij de politierechter er geen uitgewerkt vonnis op papier komt maar dat je het moet doen met de nogal summiere mondelinge uitleg op de zitting. Toen ik daar achter kwam was de beroepstermijn al verstreken. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Edensnator op 01-08-2025 01:15:31 ]
Edensnator over 'n out
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:54:41 #209
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218384868
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 01:09 schreef Edensnator het volgende:

[..]
Dit heb ik ook ooit gedaan. Advocaat ¤2500 betaald. Ging om een eenvoudige mishandeling maar er waren nogal wat verzachtende omstandigheden omdat mijn baby van 9 maanden oud letterlijk uit mijn armen werd gerukt. Uiteindelijk ¤750 voorwaardelijke boete gehad. Ik ben ervan overtuigd dat bijna alles al vast lag en het voorlezen van de pleitnota als formaliteit werd gezien door de rechter. Dit soort zaken doe ik voortaan zelf wel. Ben verder niet in hoger beroep gegaan. Ik wilde opzich nog wel in hoger beroep maar ik bleef maar wachten op de schriftelijke uitspraak. Blijkt dat bij de politierechter er geen uitgewerkt vonnis op papier komt maar dat je het moet doen met de nogal summiere mondelinge uitleg op de zitting. Toen ik daar achter kwam was de beroepstermijn al verstreken. :')
Ben zelf ook niet in hoger beroep gegaan. Lekker op eigen houtje en eigen kosten helemaal naar fucking Arnhem :') hou je zogenaamde 'winst' maar. Echt indruk maakt het toch niet, integendeel zelfs.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218386711
een Fok! abbo gekocht om bepaalde users niet meer te hoeven lezen... blijkt dat je alsnog ziet dat ze posten (maar dan donker) en als ze gequote worden moet je alsnog die onzin lezen :(
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  maandag 4 augustus 2025 @ 09:41:24 #211
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_218412861
"Investeren" in Lego en na 5 jaar de balans opmaken en zien dat je er geld op toe moet leggen om de shit te verkopen. Geen bákken met geld, maar wel zonde van alle moeite. Don't bother dus. :7
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_218413325
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:41 schreef JeOma het volgende:
"Investeren" in Lego en na 5 jaar de balans opmaken en zien dat je er geld op toe moet leggen om de shit te verkopen. Geen bákken met geld, maar wel zonde van alle moeite. Don't bother dus. :7
mag ik hier blij van worden?
dat scalpen met lego.. bah bah.. ben blij dat er alweer geruime tijd overproductie is..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_218413361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 18:39 schreef Onderdeurtje het volgende:
Zie titel: hebben jullie daar voorbeelden van? Om het topic af te trappen heb ik vandaag een bekeuring gehad. Een hele stomme want er lag geen blauwe parkeerschijf in de bedrijfsbus en toch besloot ik langs een blauwe lijn te parkeren. In maximaal 10 minuten zou ik weer terug zijn. Net toen ik uitstapte reed er een busje van handhaving langs. Ik twijfelde om weer in te stappen en weg te rijden wat ik natuurlijk had moeten doen. In plaats daarvan zag ik het busje de hoek omdraaien dus besloot ik de gok te wagen. Helaas lag er natuurlijk gelijk een beschikking onder mijn ruitenwisser want toen ik terugliep zag ik de handhavers nog net naar het busje snellen dat ze sneaky om de hoek geparkeerd hadden. Omdat ik veel haast had heb ik dus een verkeerde beslissing genomen. Eigenlijk wist ik natuurlijk al meteen dat het geen goede keuze was.

Het is nu een paar uur geleden dat dit plaats vond. En ik maak me er nog steeds druk om omdat ik het zo onrechtvaardig vind. Ik zit dagelijks op de weg waarbij ik zoveel overtredingen zie die straffeloos blijven maar in mijn ogen veel erger zijn. Maar ik weet dat het mijn eigen schuld is.

In ieder geval wil ik graag wat vrolijker het weekend in dus daarom nogmaals mijn vraag: wat heeft jou (veel) geld gekost met iets dat geen of een stuk minder geld had hoeven kosten?

Ik heb trouwens nog een aantal voorbeelden eventueel voor later. Die niet onder de bekeuringen vallen want anders zou dit topic misschien beter in PTA passen.
Hey pipo, jij leert het ook nie he.

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:57:20 #214
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_218422320
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:37 schreef freak1 het volgende:
een Fok! abbo gekocht om bepaalde users niet meer te hoeven lezen... blijkt dat je alsnog ziet dat ze posten (maar dan donker) en als ze gequote worden moet je alsnog die onzin lezen :(
Met Custom RSS kon je de posts wel verbergen toch? Quotes weet ik niet zeker maar dat is in ieder geval iets meer dan je nu zegt.
Geloof dat je met Custom RSS zelfs crew kon verbergen :+

https://forum.fok.nl/topic/1680848/1/999#p108023992
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:37:21 #216
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218426846
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:37 schreef freak1 het volgende:
waarom zou je iets van een bepaalde user niet willen lezen ?
Soort struisvogel gedrag , ha ha ik zie je lekker toch niet ;) :7
Nee, dat zou ik nooit doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218426860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 18:39 schreef Onderdeurtje het volgende:
Zie titel: hebben jullie daar voorbeelden van? Om het topic af te trappen heb ik vandaag een bekeuring gehad. Een hele stomme want er lag geen blauwe parkeerschijf in de bedrijfsbus en toch besloot ik langs een blauwe lijn te parkeren. In maximaal 10 minuten zou ik weer terug zijn. Net toen ik uitstapte reed er een busje van handhaving langs. Ik twijfelde om weer in te stappen en weg te rijden wat ik natuurlijk had moeten doen. In plaats daarvan zag ik het busje de hoek omdraaien dus besloot ik de gok te wagen. Helaas lag er natuurlijk gelijk een beschikking onder mijn ruitenwisser want toen ik terugliep zag ik de handhavers nog net naar het busje snellen dat ze sneaky om de hoek geparkeerd hadden. Omdat ik veel haast had heb ik dus een verkeerde beslissing genomen. Eigenlijk wist ik natuurlijk al meteen dat het geen goede keuze was.

Het is nu een paar uur geleden dat dit plaats vond. En ik maak me er nog steeds druk om omdat ik het zo onrechtvaardig vind. Ik zit dagelijks op de weg waarbij ik zoveel overtredingen zie die straffeloos blijven maar in mijn ogen veel erger zijn. Maar ik weet dat het mijn eigen schuld is.

In ieder geval wil ik graag wat vrolijker het weekend in dus daarom nogmaals mijn vraag: wat heeft jou (veel) geld gekost met iets dat geen of een stuk minder geld had hoeven kosten?

Ik heb trouwens nog een aantal voorbeelden eventueel voor later. Die niet onder de bekeuringen vallen want anders zou dit topic misschien beter in PTA passen.
'Handhaving.'
Het zijn Ruttiaanse stadswachten met targets, die zichzelf moeten terugverdienen. 'Meer blauw op straat' - dit is het geworden.

Vroeger, als de politie een bon uitschreef voor iets kleins, had je gewoon het gevoel van: pech, maar fair enough.

Dit voelt keer op keer alsof je bewust genaaid wordt. En dat is in feite ook zo.
pi_218443583
Boetes. Paar weken geleden ergens 4 km te hard gereden, 45 euro ;(
pi_218443613
Als ik al alleen maar optel wat ik allemaal voor onzin heb gekocht in mijn leven..... :')
Positief ding: ik heb er wel van geleerd, om dat niet meer te doen.
pi_218450867
Eergisteren: geld "weggegooid" in de zin van "laten liggen".

In een opwelling van uitmesten heb ik een retro velgenset voor een racefiets te koop gezet. Werd de volgende dag opgehaald voro 45 euro. Kreeg van iemand anders een bericht "goeie prijs man". Toen ging ik pas googlen. Had er het 4-voudige voor kunnen vragen, minstens. :/
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_218451412
Geld betaald om FOK! notes in te kunnen zien.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:50:45 #222
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_218455397
Bij een nieuwbouwhuis in 2021 de meeroptie van "15 ipv 10 zonnepanelen" gekozen. Voor 2500¤ extra (1,66¤/WP). Kreeg nog wel de BTW terug.

4 jaar later heb ik alle panelen er weer afgehaald en vervangen door hogere rendementspanelen, die totale vervanging was goedkoper. (0,25¤/WP )
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_218455685
Ken wel wat mensen die braaf hun 'tienden' aan de kerk geven, terwijl ze t niet kunnen missen. Grenst m.i. aan stommiteit aan.
pi_218457734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:18 schreef Justinn het volgende:
Ken wel wat mensen die braaf hun 'tienden' aan de kerk geven, terwijl ze t niet kunnen missen. Grenst m.i. aan stommiteit aan.
Hangt van hunzelf af, als ze zich er niet beter door voelen moeten ze het natuurlijk niet doen, maar als ze er een goed gevoel van krijgen, ondanks dat ze het niet kunnen missen, is het prima. Die afweging maken ze zelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218457747
Garages. Ik heb altijd het idee dat ze me veel meer laten betalen en dingen vervangen dan nodig na een APK. Al helemaal als ik naar de historie in het RDW kijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')