Ik krijg die draaidopjes er niet van af. Ik drink ijswater heel de dagquote:
Ik krijg t wel open, maar dan moet ik een doekje of een ander object gebruiken zoals een lepel of een aanstekerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zonder draaidop. Mét draaidop krijgt TS niet open
Ik neuk zijn vriendin, daarna stuur ik haar naar huis, en kust ze zijn kinderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:28 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus was ook tanterheet, en haar broekje zeiknat.
Met dit weer hebben ze een broeiende moeraskut met bijbehorende geur. Daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:28 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus was ook tanterheet, en haar broekje zeiknat.
Ik heb dadelijk ook een slecht geīsoleerde woning.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Wat heb jij dan voor een slecht geisoleerde kut woning?
TS heeft geen vriendinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:17 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik neuk zijn vriendin, daarna stuur ik haar naar huis, en kust ze zijn kinderen.
Het is hier geen België he dat je een goed geīsoleerde nieuwbouwwoning kan kopen in het midden van het centrum voor een half maandsalarisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
TS woont in een 1910 woning met houten ramen, enkel glas en blote dakpannen op zolder?
Ik begin al te zweten bij 25 graden bij mn bmi van 21,1quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef epicbeardman het volgende:
Als je te hoog BMI hebt zweet je gewoon snel, met 8-10% lichaamsvet of minder zweet je niet zelfs niet met 35graden
Sneeuwquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef Hogwarts het volgende:
Ik hoorde vanmiddag nog dat iemand echt graag winter wil met sneeuwbuien
Is toch lekker man die afwisseling.quote:
En dus ga je maar in een gedateerde hut wonen..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is hier geen België he dat je een goed geīsoleerde nieuwbouwwoning kan kopen in het midden van het centrum voor een half maandsalaris
Wel in de stadsdriehoek, ideaalquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:01 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En dus ga je maar in een gedateerde hut wonen..
Schooier
Users die nooit de zolder van hun huis in een Vinex wijk verlaten en niet snappen dat alles draait om locatie, locatie en locatiequote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Users die nooit de zolder van hun huis in een Vinex wijk verlaten en niet snappen dat alles draait om locatie, locatie en locatie
Maak van het leven het beste toch vriend. Humor is de beste middelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:49 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ging vandaag in de sportschool na het sporten nog even de sauna in, dus ik zeg zo hardop zodat iedereen het kan horen: 'nou even afkoelen hoor!' En stap de sauna in.
Van binnen de sauna hoorde ik iedereen hard lachen. Na iedereen gegroet te hebben in de sauna keek ik triomfantelijk voor me uit en zei degene naast me: dat is nou echt humor.
Oftewel: maak er het beste van!
Misschien moet je er een nachtje over slapen en dat je de clou dan wel snaptquote:
Chatgpt vond het ook maar matig dus jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Misschien moet je er een nachtje over slapen en dat je de clou dan wel snapt
Die chatgpt heeft toch ook helemaal geen humor joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Chatgpt vond het ook maar matig dus ja
Ja ok maar jij eigenlijk ook niet en chatgpt bevestigde dat dus jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Die chatgpt heeft toch ook helemaal geen humor joh.
Dat is juist mega lekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met dit weer hebben ze een broeiende moeraskut met bijbehorende geur. Daar heb ik geen zin in.
Dus als chatgpt het zegt dan is het zo? Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok maar jij eigenlijk ook niet en chatgpt bevestigde dat dus ja
Ja zoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dus als chatgpt het zegt dan is het zo? Lekker makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |