We moeten er maar een einde aan breien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat doet de deur dicht. Daar zijn geen woorden voor.
Vorige week mee in mijn handen gestaan, maar was net te duur voor mijn boekenbon. Helaas, want anders was mijn Mak verzameling compleet gebleven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:15 schreef Duvel het volgende:
Nu nog even een tikkie naar m'n vriendin, want het is m'n vaderdagscadeau.
Um, het is al deel XVII hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat deel XVdicht is, presenteer ik u bij deze deel XVI
Vorige topics:
Topicreeks: Welke boeken heeft de Fokker gekocht?
Online bestellen:
www.bruna.com
www.bol.com
www.amazon.com
www.play.com
www.abebooks.co.uk
www.boekwinkeltjes.nl
www.bookdepository.co.uk
Ah, een tekstje in de OP wat niet meegaatquote:
Ik koop ook regelmatig leuke boeken op Vinted en boekwinkeltjes.nlquote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:22 schreef drakin het volgende:
Bij een 2e hands winkel kom je soms ook interessante boeken tegen
[ afbeelding ]
boekwinkeltjes.nl anderwereld.nl minibiebjes en gewoon nieuwe boeken komen er ook, ik heb soms speciale edities van boeken die wel heel mooi geschreven zijnquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik koop ook regelmatig leuke boeken op Vinted en boekwinkeltjes.nl
boekwinkeltjes.nl is echt top. Heb paar hardcovers van boeken die je nergens anders als hardcover kan vinden, alleen maar als paperback.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
boekwinkeltjes.nl anderwereld.nl minibiebjes en gewoon nieuwe boeken komen er ook, ik heb soms speciale edities van boeken die wel heel mooi geschreven zijn
Boekwinketjes gebruik ik ook altijd om prijzen te vergelijken, vaak(niet altijd) heb je daar goede en niet te dure boeken. Ik doe zelf ook een poging er wat boeken te verkopen, lukt helaas niet echt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
boekwinkeltjes.nl is echt top. Heb paar hardcovers van boeken die je nergens anders als hardcover kan vinden, alleen maar als paperback.
Ik vooral voor wat meer academische boeken in mijn interessegebied. Die zijn zo 150 euro en die heb ik via boekwinkeltjes.nl gewoon voor 10-30.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Boekwinketjes gebruik ik ook altijd om prijzen te vergelijken, vaak(niet altijd) heb je daar goede en niet te dure boeken. Ik doe zelf ook een poging er wat boeken te verkopen, lukt helaas niet echt.
Dat scheelt idd behoorlijkquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vooral voor wat meer academische boeken in mijn interessegebied. Die zijn zo 150 euro en die heb ik via boekwinkeltjes.nl gewoon voor 10-30.
het gaat mij goed af op Vinted, tot nu toe vier boeken verkocht daar. Zelfs aankoopboeken van de bibliotheek met een oud stempel erin. De verzendkosten liggen er ook lager dan die op boekwinkeltjes.nl (waar ze voornl. met PostNL werken)quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Boekwinketjes gebruik ik ook altijd om prijzen te vergelijken, vaak(niet altijd) heb je daar goede en niet te dure boeken. Ik doe zelf ook een poging er wat boeken te verkopen, lukt helaas niet echt.
Wat is dit ‘boeken verkopen’ waarover jij spreekt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs deze heerlijke link tegen: https://fellerts.no/projects/epoch.htmlquote:
Leuk, bedankt voor de link.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs deze heerlijke link tegen: https://fellerts.no/projects/epoch.html
Wellicht een mooie aanvulling op dit boek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |