SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou ik vind jou eigenlijk wel een ontzettende schobbejak. Ha! Pak aan vlegel!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
dit spelletje is absoluut de moeite niet om mensen ergens van te gaan 'beschuldigen', of uitschelden.
kom zeg.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
schobbejak? zulke ouderwetse termen ken ik niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik vind jou eigenlijk wel een ontzettende schobbejak. Ha! Pak aan vlegel!
How can I make this topic about me?![]()
Een schobbejak is een oud Nederlands scheldwoord dat wordt gebruikt om iemand te beschrijven die slinks, oneerlijk of niet te vertrouwen is. Het kan ook verwijzen naar een schooier, schurk of boef.
De oorsprong van het woord ligt in het Middelnederlands, waar 'schob' verwees naar schoeisel en 'jak' naar jas—een schobbejak was dus iemand met versleten kleding, wat symbool stond voor armoede en lage sociale status. Later kreeg het een meer figuurlijke betekenis en werd het gebruikt voor onbetrouwbare personen.
Het woord wordt tegenwoordig minder vaak gebruikt, maar het blijft een bekend scheldwoord in de Nederlandse taal.How can I make this topic about me?![]()
Ambar was bijna aan het spelen met een stukje speelgoedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat is een lemonadequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
een lekkere lemonade, met ijsklontjes en een schijfje citroenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HeetDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Hoor ik een 🦙💩?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Neem een Radler Zitrone net als marioquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een koel glas limonade mix, ik heb nu mango lemonade.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lol ik wist niet eens dat het dat betekende.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Een schobbejak is een oud Nederlands scheldwoord dat wordt gebruikt om iemand te beschrijven die slinks, oneerlijk of niet te vertrouwen is. Het kan ook verwijzen naar een schooier, schurk of boef.
De oorsprong van het woord ligt in het Middelnederlands, waar 'schob' verwees naar schoeisel en 'jak' naar jas—een schobbejak was dus iemand met versleten kleding, wat symbool stond voor armoede en lage sociale status. Later kreeg het een meer figuurlijke betekenis en werd het gebruikt voor onbetrouwbare personen.
Het woord wordt tegenwoordig minder vaak gebruikt, maar het blijft een bekend scheldwoord in de Nederlandse taal.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
k ben wat in plaagmodus, bedoel je.
ja, dat is waar, maar alles heel eerlijk, volgens mij ook onschuldig, en ik zit mensen niet (bewust) uit te schelden.How can I make this topic about me?![]()
PaulbolkI'm surrounded by morons!
![]()
Don't follow me. I am lost too
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ben je lekker aan het genieten op terras
relaxt onder een parasol, een beetje bolken, beetje mensen kijken, hapjes, sapjes.How can I make this topic about me?![]()
HuhDon't follow me. I am lost too
Nooit geweten dat dat lemonade hetenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een koel glas limonade, ik heb nu mango lemonade.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
O echt, nooit gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nouja zo staat het aangegeven op de kaart
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1051 / +32 / +19 / 2028 / 2470
2. loveislikeakiss / 707 / +41 / +15 / 1866 / 2262
3. StevenHyde / 578 / +3 / +0 / 379 / 463
4. RedShoe / 427 / +34 / +18 / 1467 / 1646
5. mario390 / 281 / +16 / +32 / 454 / 631
6. gebrokenglas / 275 / +49 / +46 / 1004 / 1181
7. aeque / 169 / +18 / +1 / 785 / 957
8. devzero / 169 / +8 / +0 / 308 / 379
9. greysbones / 167 / +11 / +3 / 1142 / 1231
10. hemarookworst / 162 / +5 / +1 / 358 / 463
11. Fogel / 160 / +6 / +1 / 210 / 281
12. drakin / 118 / +29 / +1 / 483 / 550
13. Pinnenmutske / 114 / +5 / +0 / 235 / 319
14. ieniminimuis / 112 / +19 / +3 / 320 / 383
15. maily / 95 / +1 / +0 / 440 / 517
16. Dr.Mikey / 93 / +2 / +0 / 82 / 116
17. MizzezAmy / 71 / +0 / +4 / 294 / 346
18. KoningWouter / 71 / +0 / +3 / 156 / 189
19. Paul / 68 / +0 / +0 / 253 / 287
20. Shii / 67 / +0 / +0 / 138 / 177SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ook zo warm in Ljouwert?quote:Don't follow me. I am lost too
Ok okDon't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
slechts een ban kan me tegenhouden.
of heel veel tegenbolks.
Ja buiten welquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
of een weigerende telefoon. de telefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
of heel veel tegenbolks.
is 47 graden nu.
Willen we niequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
of heel veel tegenbolks.Werewolf![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry maar ik ga weer voor de boel escaleert
ik Bolk en wacht dan af of iemand post.quote:
dat is het spelletje .How can I make this topic about me?![]()
![]()
er escaleert niks hoor. er is geen reden toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry maar ik ga weer voor de boel escaleertHow can I make this topic about me?![]()
Ik gun wel eens iemand puntenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
er escaleert niks hoor. er is geen reden toe.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Over wie gaat dit? Ik wil de vent ook wel puntjes gevenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:00 schreef mario390 het volgende:
man man man altijd nutzt de vent de middagtijd uit
wat zoll dat?? ik moet toch eten dat is gemen en julie helpen![]()
![]()
Niemand gunt het die draakquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
met aeque heb je uitgemakt,ik ben niet domquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik Bolk en wacht dan af of iemand post.
dat is het spelletje .![]()
en ik heb Mario vaak ook punten gegund, de vorige maanden. heb ik ook opzettelijk niet gepost.
dus nu moet hij niet zo bozig doenHow can I make this topic about me?![]()
Laat hem maar zeurenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Over wie gaat dit? Ik wil de vent ook wel puntjes gevenWerewolf![]()
Als mensen echt om punten gaan zeuren ga ik extra bolkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
en ik heb Mario vaak ook punten gegund, de vorige maanden. heb ik ook opzettelijk niet gepost.
dus nu moet hij niet zo bozig doen
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
not true. ik heb met niemand afspraken gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
met aeque heb je uitgemakt,ik ben niet dom
kom nou toch zeg.How can I make this topic about me?![]()
je goed rechtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Als mensen echt om punten gaan zeuren ga ik extra bolken
Bolkje voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sstquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
not true. ik heb met drakin afspraken gemaakt.
kom nou toch zeg.
hij heeft het over mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Over wie gaat dit? Ik wil de vent ook wel puntjes gevenHow can I make this topic about me?![]()
@gebrokenglas had verkering met @aeque ?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
met aeque heb je uitgemakt,ik ben niet dom![]()
![]()
Ik word daar ook vervelend vanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Als mensen echt om punten gaan zeuren ga ik extra bolken![]()
![]()
Visje?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh ik heb nog geen blub gezegd.
Bij deze: BLUB 🐠🥵![]()
Haaaiquote:
Ohhhquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
@:gebrokenglas had verkering met @:aeque ?
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koel glas mango lemonade en krijgt een enorme hoestbui
Hij is standaard boos op mij, dus /carequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:44 schreef marc0871 het volgende:
Mario is altijd bozig, als ze mensen hebben laten lopen als hij er niet is.
Geen rellen, maar honden plaatsjes aub![]()
niemand makt in halfe ur 30 punten wanneer mensen hier zijn en zijn meer dann 3 mensen gewezenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:44 schreef marc0871 het volgende:
Mario is altijd bozig, als ze mensen hebben laten lopen als hij er niet is.![]()
Maar wij hebben toch een deal?quote:
Ik 900 punten en jij 9?
Hopelijk een aardige bediende die even op je rug komt kloppenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhh
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koel glas mango lemonade en krijgt een enorme hoestbui![]()
![]()
Waarom het Engelse lemonade en niet gewoon limonade? Of klinkt dat niet chique genoeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhh
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koel glas mango lemonade en krijgt een enorme hoestbui
* devzero neemt een slokje coffee![]()
ben niet boos of jou je was net hierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is standaard boos op mij, dus /care
Geen rellen, maar honden plaatsjes aub![]()
Oeh lekker, ik had die laatst ookquote:
Wel 1 dag lang![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ja ze is erg aardig. en allemaal mede gasten die opsprongen om te helpenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk een aardige bediende die even op je rug komt kloppenHow can I make this topic about me?![]()
quote:
Sommige mensen hebben tussen het bolken door nog weleens wat te doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand makt in halfe ur 30 punten wanneer mensen hier zijn en zijn meer dann 3 mensen gewezen
Als toevallig net iedereen afk is na een laatste post, kan dat best.
En wie er niet is, wordt niet geteld.![]()
tsja zo staat het op de menukaart. en het is gewoon een Hollands cafe restaurantquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom het Engelse lemonade en niet gewoon limonade? Of klinkt dat niet chique genoeg.
* devzero neemt een slokje coffeeHow can I make this topic about me?![]()
je boterham?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Werewolf![]()
Kwartiertje ....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh lekker, ik had die laatst ook
Wel 1 dag lang![]()
![]()
![]()
Ik moet bijna naar buitenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee draak. Zonnebescherming.
https://www.buienradar.be/weer/wuustwezel/be/2783416/14daagseDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan is het echt gegundquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand makt in halfe ur 30 punten wanneer mensen hier zijn en zijn meer dann 3 mensen gewezen![]()
![]()
Ik had er iets langer mee gedaan wel, was helemaal trots op mezelfquote:
Ach, als het maar smaaktquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja zo staat het op de menukaart. en het is gewoon een Hollands cafe restaurant![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had er iets langer mee gedaan wel, was helemaal trots op mezelf![]()
![]()
Bijna laptop dicht bolkI'm surrounded by morons!
quote:
quote:BB
![]()
Ik denk dat ik over een half uurtje naar huis ga, ergens is de airco wel fijn, maar op de bank liggen klinkt ook wel fijn
Ik heb gisteravond nog bier gehad.quote:
Dit komt wel dichtbijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mja, bijna. Moet om 16u weer een sessie met PT en het is maar 20 minuten rijden daarheen vanaf mijn werk. Kan ik net zogoeg betaald krijgen om te bolken toch?quote:
Fitboy in the making jij!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, bijna. Moet om 16u weer een sessie met PT en het is maar 20 minuten rijden daarheen vanaf mijn werk. Kan ik net zogoeg betaald krijgen om te bolken toch?
Waar kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of een weigerende telefoon. de telefoon
is 47 graden nu.
Hoe warm je telefoon is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Een warme omhelzingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zo voelt het als je nu van binnen naar buiten gaat
https://www.google.com/se(...)nt=mobile-gws-wiz-hpquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar kan je dat vinden?
Hoe warm je telefoon is![]()
Wat is dat?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Airco stond sowieso al ingesteld, lekker koel binnen als je thuiskomtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]BB
![]()
Ik denk dat ik over een half uurtje naar huis ga, ergens is de airco wel fijn, maar op de bank liggen klinkt ook wel fijn![]()
Sowieso maar ff niet naar buiten met mijn half rode haren, verbrand gelijk![]()
Morgen een feestje, daar wel los denk ik onder de parasol![]()
![]()
Zou jou eens inwikkelen als een toffifee 1 dag lang, dan weer uitpakken en dan zeggen: oeh, lekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh lekker, ik had die laatst ook
Wel 1 dag lang![]()
![]()
Thnx,de mijne heeft dat nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)nt=mobile-gws-wiz-hp"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja is echt van het ene in het andere, zon lekker maar dit hoeft nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel belangrijk. Was net even buien en man wat een hitte.![]()
![]()
Lol ja. Helemaal toen ik uit de supermarkt kwam.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zo voelt het als je nu van binnen naar buiten gaat
Tsja, dat weer voor 6 maanden en dan net iets warmer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel belangrijk. Was net even buien en man wat een hitte.
Welkom in Florida![]()
![]()
36 graden mijn telefoon
Heb een app ervoor gedownload
Geen tijd om te wennen, meteen bam en hitte. Maar als het goed is maar paar dagen en dan weer wat verkoeling.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:00 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja is echt van het ene in het andere, zon lekker maar dit hoeft niet![]()
Wen je nooit echt aan denk ik?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat weer voor 6 maanden en dan net iets warmer.
Welkom in Florida![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou jou eens inwikkelen als een toffifee 1 dag lang, dan weer uitpakken en dan zeggen: oeh, lekker.
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen tijd om te wennen, meteen bam en hitte. Maar als het goed is maar paar dagen en dan weer wat verkoeling.![]()
Nee bedankt...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat weer voor 6 maanden en dan net iets warmer.
Welkom in Florida![]()
Krijg je het nog drukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:02 schreef Paul het volgende:
NWS / Utrecht krijgt seks-werkplekken in parkeergarage![]()
![]()
![]()
sixpack kweken om sixpacks te kunnen drinkenquote:
![]()
![]()
ik heb een app voor het meten van alles omtrent de accu: 'AccuBattery'. die laat stroomverbruik zien, laadsnelheid, ontlaadsnelheid, de health van de accu en ook de temp.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar kan je dat vinden?
Hoe warm je telefoon isHow can I make this topic about me?![]()
Ah ok ff zoekenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb een app voor het meten van alles omtrent de accu: 'AccuBattery'. die laat stroomverbruik zien, laadsnelheid, ontlaadsnelheid, de health van de accu en ook de temp.
![]()
Geen telefoon hebben die dat automatisch heeft plus adaptief oplaad dankzij geïntegreerde AI.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb een app voor het meten van alles omtrent de accu: 'AccuBattery'. die laat stroomverbruik zien, laadsnelheid, ontlaadsnelheid, de health van de accu en ook de temp.
zit zo lekker te zweten, ik dacht kan ook wel is even een bolkje leggenIk heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
![]()
Oh ik heb thuis geen aircoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:58 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Airco stond sowieso al ingesteld, lekker koel binnen als je thuiskomt![]()
Sowieso maar ff niet naar buiten met mijn half rode haren, verbrand gelijk![]()
Morgen een feestje, daar wel los denk ik onder de parasol![]()
Oeh lekker feesten![]()
Ik blijf het hele weekend thuis, lekker niets doen
Nee die is even witte toffifee halenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef bondage het volgende:
Volgens mij heb ik @:MizzezAmy laten schrikken met mijn reactie en is ze nu weggevlucht![]()
Hey Schakel, dat is lang geleden:Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh, jaarlijkse mailtje om loonsverhogingsindicatie aan te geven gehad. Ik ga er niks mee doen, want alle keren dat ik niks vroeg kreeg ik veel meer dan de keer dat ik wel een bedrag neergooide (wat ik ook kreeg)
![]()
![]()
Een hele dag?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou jou eens inwikkelen als een toffifee 1 dag lang, dan weer uitpakken en dan zeggen: oeh, lekker.
Dan weet ik niet of het nog zo lekker is
Beter. Ik krijg gewoon een percentage wat in de CAO is afgesproken en dat is het dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:09 schreef Fogel het volgende:
Oeh, jaarlijkse mailtje om loonsverhogingsindicatie aan te geven gehad. Ik ga er niks mee doen, want alle keren dat ik niks vroeg kreeg ik veel meer dan de keer dat ik wel een bedrag neergooide (wat ik ook kreeg)![]()
Katten hebben weinig te koop.Don't follow me. I am lost too
Bijna weg, nu aan het voorbereidenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vorig weekend gedaan, ook wel eens lekker hoor ff lui zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik heb thuis geen airco![]()
Oeh lekker feesten![]()
Ik blijf het hele weekend thuis, lekker niets doen![]()
Ok, twee uurtjes. Dat is nog wel te doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een hele dag?
Dan weet ik niet of het nog zo lekker is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang dat voldoende is, is dat gewoon ook OK.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter. Ik krijg gewoon een percentage wat in de CAO is afgesproken en dat is het dan.I'm surrounded by morons!
HopDon't follow me. I am lost too
hopOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik schrok wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef bondage het volgende:
Volgens mij heb ik @:MizzezAmy laten schrikken met mijn reactie en is ze nu weggevlucht
Maar ook tegelijk bezig met andere dingenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Gij multitaskertquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik schrok wel ja
Maar ook tegelijk bezig met andere dingenI'm surrounded by morons!
Niets mis met geld verdienen met je hobbyquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:13 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zie ik hem wel voor aan,zuigen zit eenmaal in hem![]()
![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Ja dat klinkt haalbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, twee uurtjes. Dat is nog wel te doen
Ik denk bij veel opmerkingen gelijk na van hoe zou dat er in de werkelijkheid uitzien en bij een hele dag zag ik een toilet probleem ontstaan
Ik vind het prima. Verdien goed met wat ik doe en ben zeer tevreden met de jaarlijkse verhogingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang dat voldoende is, is dat gewoon ook OK.![]()
Kusje opquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik schrok wel ja
Maar ook tegelijk bezig met andere dingen![]()
En snap ik, doe ik ook![]()
![]()
Of een kriebel aan je neus, terwijl je niet even kunt wrijven omdat je ingepakt bent. Ik krijg nu al jeukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat klinkt haalbaar.
Ik denk bij veel opmerkingen gelijk na van hoe zou dat er in de werkelijkheid uitzien en bij een hele dag zag ik een toilet probleem ontstaan![]()
![]()
Twee uur is ongeveer het gemiddelde als ik het doe. Maar dat viel niet zo mooi in lijn met je reactie waarop ik reageerdequote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat klinkt haalbaar.
Ik denk bij veel opmerkingen gelijk na van hoe zou dat er in de werkelijkheid uitzien en bij een hele dag zag ik een toilet probleem ontstaan![]()
Ziet er vast heel mooi uit, twijfel ik niet aan![]()
![]()
![]()
IK BEN GEEN HOER HOU OP NUquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:13 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zie ik hem wel voor aan,zuigen zit eenmaal in hemWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Haha snapte ik wel, maar ja moest toch even door denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee uur is ongeveer het gemiddelde als ik het doe. Maar dat viel niet zo mooi in lijn met je reactie waarop ik reageerde![]()
Ziet er vast heel mooi uit, twijfel ik niet aan
IK BEN GEEN SCHANDKNAAPJE, HOU OP NUquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou je nooit een hoer noemen. Eerder een schandknaapjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Door denken mag altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha snapte ik wel, maar ja moest toch even door denkenMaar een dag is inderaad te lang, het moet wel een fijne ervaring zijn. Maar hey, bij mij is de gewikkelde die bepaald hoe lang het duurt en niet ik
![]()
![]()
@MizzezAmy vindt dat maar ingewikkeldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Door denken mag altijdMaar een dag is inderaad te lang, het moet wel een fijne ervaring zijn. Maar hey, bij mij is de gewikkelde die bepaald hoe lang het duurt en niet ik
![]()
Nou, ik zat er wel even over na te denken, dat het uiteindelijk toch de wikkelaar is die bepaalt. Al snap ik natuurlijk wel wat @bondage bedoelt. Maar ja, de gedachten hequote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy vindt dat maar ingewikkeld
En nu ga ik de warme omhelzing van de buitenlucht tegemoet
ik neem zelf lekker een magnum double gold caramel billionaire, want die was 2 halen 1 betalen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dat is het ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy vindt dat maar ingewikkeld![]()
![]()
'geniet' ervanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu ga ik de warme omhelzing van de buitenlucht tegemoet![]()
![]()
![]()
Dat zijn altijd de leuke aanbiedingenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem zelf lekker een magnum double gold caramel billionaire, want die was 2 halen 1 betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, bij dat soort spelletjes. Het gaat zoals het gaat, als je er maar van geniet want dat is het belangrijkst.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, ik zat er wel even over na te denken, dat het uiteindelijk toch de wikkelaar is die bepaalt. Al snap ik natuurlijk wel wat @:bondage bedoelt. Maar ja, de gedachten he![]()
wow, ik heb er nu 8 voor 5,50 euro!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hadde ik en deze week maar kost bijna 3 euroIk heb het recht om te bepalen!![]()
Colaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
neem ruim, ik heb er genoeg
[ afbeelding ]![]()
dann heb je de kleinenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow, ik heb er nu 8 voor 5,50 euro!![]()
Met billionaire in de naam van het product en dan een echte Nederlander zijn is toch wel beetje ironisch.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem zelf lekker een magnum double gold caramel billionaire, want die was 2 halen 1 betalen![]()
nee, twee doosjes van 4 per doosje. was in de aanbieding bij de supermarktquote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Met billionaire in de naam van het product en dan een echte Nederlander zijn is toch wel beetje ironisch.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Bijna vol..Don't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: