SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou ik vind jou eigenlijk wel een ontzettende schobbejak. Ha! Pak aan vlegel!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
dit spelletje is absoluut de moeite niet om mensen ergens van te gaan 'beschuldigen', of uitschelden.
kom zeg.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
schobbejak? zulke ouderwetse termen ken ik niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik vind jou eigenlijk wel een ontzettende schobbejak. Ha! Pak aan vlegel!
How can I make this topic about me?![]()
Een schobbejak is een oud Nederlands scheldwoord dat wordt gebruikt om iemand te beschrijven die slinks, oneerlijk of niet te vertrouwen is. Het kan ook verwijzen naar een schooier, schurk of boef.
De oorsprong van het woord ligt in het Middelnederlands, waar 'schob' verwees naar schoeisel en 'jak' naar jas—een schobbejak was dus iemand met versleten kleding, wat symbool stond voor armoede en lage sociale status. Later kreeg het een meer figuurlijke betekenis en werd het gebruikt voor onbetrouwbare personen.
Het woord wordt tegenwoordig minder vaak gebruikt, maar het blijft een bekend scheldwoord in de Nederlandse taal.How can I make this topic about me?![]()
Ambar was bijna aan het spelen met een stukje speelgoedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat is een lemonadequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
een lekkere lemonade, met ijsklontjes en een schijfje citroenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HeetDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Hoor ik een 🦙💩?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Neem een Radler Zitrone net als marioquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een koel glas limonade mix, ik heb nu mango lemonade.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lol ik wist niet eens dat het dat betekende.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Een schobbejak is een oud Nederlands scheldwoord dat wordt gebruikt om iemand te beschrijven die slinks, oneerlijk of niet te vertrouwen is. Het kan ook verwijzen naar een schooier, schurk of boef.
De oorsprong van het woord ligt in het Middelnederlands, waar 'schob' verwees naar schoeisel en 'jak' naar jas—een schobbejak was dus iemand met versleten kleding, wat symbool stond voor armoede en lage sociale status. Later kreeg het een meer figuurlijke betekenis en werd het gebruikt voor onbetrouwbare personen.
Het woord wordt tegenwoordig minder vaak gebruikt, maar het blijft een bekend scheldwoord in de Nederlandse taal.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
k ben wat in plaagmodus, bedoel je.
ja, dat is waar, maar alles heel eerlijk, volgens mij ook onschuldig, en ik zit mensen niet (bewust) uit te schelden.How can I make this topic about me?![]()
PaulbolkI'm surrounded by morons!
![]()
Don't follow me. I am lost too
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ben je lekker aan het genieten op terras
relaxt onder een parasol, een beetje bolken, beetje mensen kijken, hapjes, sapjes.How can I make this topic about me?![]()
HuhDon't follow me. I am lost too
Nooit geweten dat dat lemonade hetenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een koel glas limonade, ik heb nu mango lemonade.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
![]()
O echt, nooit gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nouja zo staat het aangegeven op de kaart
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: