Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:43 schreef Superstom het volgende:
[..]
Maar hoe is dit geniaal van Trump dan? Netanyahu die op eigen gelegenheid het zoveelste land aanvalt waarmee hij de stabiliteit in de regio nog verder onder druk zet (en die kan al niet heel veel meer hebben) terwijl hij Trump alleen maar op de hoogte stelt maar wel verwacht dat de VS én het Israelische leger en de Israelische economie blijven steunen. Trump is hier toch gewoon een toeschouwer man. Hij heeft niet de touwtjes in handen en staat gewoon langs de zijlijn en toen dit Biden overkwam tijdens de aanvallen op Gaza en Libabon noemde Trump hem nog een loser...
Niet in het minst omdat de VS steeds vaker de kant van de agressors kiest en die ondersteuning bied.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Trump zei dat dit soort dingen niet onder zijn watch zouden gebeuren.
Nu zien we onder zijn watch een militair conflict tussen India en Pakistan, escalatie van het bombarderen van burgers in Oekraïne, Oekraïne die steeds grootschaliger en dieper in Rusland aanvallen uit voert en Israël die gewoon verder gaat met het platwalsen van Gaza en het escaleren tegen Iran.
En ook nog het Amerikaanse fiasco in Yemen.
Make slavery great againquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.
Het is vandaag de 'Masturbate America Great Again' dag…
Klingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Make slavery great again
Make child labor great again
Make racism great again
En iedereen over de klink jagen die er anders over denkt.
Maar hij start zelf geen oorlogen. Dus is hij een vredesduif die de Nobelprijs verdient.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Trump zei dat dit soort dingen niet onder zijn watch zouden gebeuren.
Nu zien we onder zijn watch een militair conflict tussen India en Pakistan, escalatie van het bombarderen van burgers in Oekraïne, Oekraïne die steeds grootschaliger en dieper in Rusland aanvallen uit voert en Israël die gewoon verder gaat met het platwalsen van Gaza en het escaleren tegen Iran.
En ook nog het Amerikaanse fiasco in Yemen.
Did Putin even say thank you?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
MAGA lijkt weer op iets te broeden.
En dan doet ie alsof Biden de Russische oorlog in Oekraïne is begonnen,,,quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:41 schreef livelink het volgende:
Tja, die deal met Iran kan hij nu wel vergeten. Of hij is in zijn 5D-Chess-partijtje de art of the deal iets uit het oog verloren of hij zat tweedimensioneel met zijn beperkte brein te schaken tegen de grootmeesters.
Ja dit eindigt waarschijnlijk pas als de boel daar net zo in puin ligt als Gaza.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:41 schreef livelink het volgende:
Tja, die deal met Iran kan hij nu wel vergeten. Of hij is in zijn 5D-Chess-partijtje de art of the deal iets uit het oog verloren of hij zat tweedimensioneel met zijn beperkte brein te schaken tegen de grootmeesters.
Ik ben er ook bang voor ja. Die Nokings protesten lijken gelukkig niet in DC plaats te vinden, dat scheelt denk ik wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Mijn onderbuik zegt me dat het vandaag een heet dagje gaat worden in de US of f#@&ing A
En al die andere mensen die niets meer durven, die worden nog steeds met geweld opgepakt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vreemd is het niet, werknemers met een migratieachtergrond durven niet meer naar hun werk te komen.
Dat raakt Trump zijn electoraat..
En dus bindt hij wederom weer in
En dan naar het volgende land met toevallig Moslims. Al vind ik Iran een gevaarlijk kutland, maar ja, dat vind ik van de VS op het moment ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dit eindigt waarschijnlijk pas als de boel daar net zo in puin ligt als Gaza.
Dat zeker, maar ik sluit in deze gekke tijden niks meer uit. Zelfs een inside job niet om Trumps Cheezburgers van Polonium te voorzienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor ja. Die Nokings protesten lijken gelukkig niet in DC plaats te vinden, dat scheelt denk ik wel.
Maximaal 27 graden zag ik, valt meequote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Mijn onderbuik zegt me dat het vandaag een heet dagje gaat worden in de US of f#@&ing A
Zijn er insiders die dat zouden willen dan? Zo ja, wie bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:33 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik sluit in deze gekke tijden niks meer uit. Zelfs een inside job niet om Trumps Cheezburgers van Polonium te voorzien
5:30 p.m. central time las ik. Al lijkt me dat vrij laat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Iemand die weet hoe laat het spektakel gaat beginnen?
Dat weten we dus morgen pas.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
5:30 p.m. central time las ik. Al lijkt me dat vrij laat.
EDIT 6:00 p.m. staat hier, dus een half uur eerder (dit is géén central time): https://washington.org/ev(...)rade-and-celebration
Geen openbare kritiek...maar de meesten hebben nog nooit zo'n idioot gezien.Maar ze zijn wel bang voor Maga.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn er insiders die dat zouden willen dan? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Want er lijkt nu gewoon 0 kritiek binnen de gelederen.
Ik heb er een hard hoofd in. Het kleine beetje kritiek her en der wat er tijdens zijn vorige termijn was (ook vd legertop) lijkt nu totáál afwezig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Geen openbare kritiek...maar de meesten hebben nog nooit zo'n idioot gezien.Maar ze zijn wel bang voor Maga.
Alleen "mensen" zoals Noem, Boebert, MTG, Mike Lee en Clay Higgins geloven hem echt.
Ik denk dat de techbro's die Vance hebben gekocht hier wel toe in staat zijn.
Of goedgezinde top militairen of inlichtendiensten
Ik ga nog even langs de supermarkt voor wat popcorn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sommige No Kings protesten beginnen eerder. Die in Philadelphia begint 12:00 p.m. eastern time.
Livestream daarvan is hier te zien: https://www.nokings.org/watch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |