abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218016966
Ik vond vandaag juist wel redelijk goed te doen! Vrij weinig directe zon en zelfs een miezerbui.

Wij vierden vanmiddag de verjaardag van de meiden voor familie en vrienden. Een half uur na de start komt zoon huilend naar beneden met z’n handen onder het bloed. Die was aan de deurpost blijven hangen en had een stuk van zijn duim ontveld. Bloedde als een malle en helemaal overstuur natuurlijk. We hebben een XL wasbak en die zat helemaal onder. Echt absurd hoeveel zo’n relatief klein wondje kan bloeden… Na overleg met de huisartsenpost hebben we de boel verbonden (lang leve Lala die twee jaar geleden uit haar bed viel met een gebarsten kin waardoor ik toen gelijk de EHBO trommel goed gevuld had met o.a. vettige gaasjes, tip voor iedereen). En ondertussen kwam er allerlei bezoek binnen, want het was net prime time daarvoor. Zoon heeft de rest van de middag ook zo bleek als een spook tv gekeken op de bank. Pas na een uur of vier kwam er weer echt kleur in zn gezicht.

Was weer een enerverende dag dus! En nu weer een tafel vol zooi erbij waar we plek voor moeten maken :D
pi_218017041
Er zat vanmiddag bijna 12 graden verschil in temperatuur tussen oost en west :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 22 juni 2025 @ 21:02:08 #199
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218017146
Wij willen misschien wel verhuizen, maar alleen voor het perfecte huis voor de juiste prijs. En in de tussentijd is het hier in de slaapkamers 30+ graden met dit weer. Dus eigenlijk airco.. Maar die investering is niet de moeite als je er zelf niet blijft wonen. Kost toch al snel 3500 euro ofzo. En nu weten we het niet...

Dinsdag weer een bezichtiging. En in de tussentijd azen we gewoon op het vrijstaande huis van onze bejaarde buren. Maar da's niet aardig om hardop te zeggen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218017174
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:41 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond vandaag juist wel redelijk goed te doen! Vrij weinig directe zon en zelfs een miezerbui.

Wij vierden vanmiddag de verjaardag van de meiden voor familie en vrienden. Een half uur na de start komt zoon huilend naar beneden met z’n handen onder het bloed. Die was aan de deurpost blijven hangen en had een stuk van zijn duim ontveld. Bloedde als een malle en helemaal overstuur natuurlijk. We hebben een XL wasbak en die zat helemaal onder. Echt absurd hoeveel zo’n relatief klein wondje kan bloeden… Na overleg met de huisartsenpost hebben we de boel verbonden (lang leve Lala die twee jaar geleden uit haar bed viel met een gebarsten kin waardoor ik toen gelijk de EHBO trommel goed gevuld had met o.a. vettige gaasjes, tip voor iedereen). En ondertussen kwam er allerlei bezoek binnen, want het was net prime time daarvoor. Zoon heeft de rest van de middag ook zo bleek als een spook tv gekeken op de bank. Pas na een uur of vier kwam er weer echt kleur in zn gezicht.

Was weer een enerverende dag dus! En nu weer een tafel vol zooi erbij waar we plek voor moeten maken :D
Enerverend dagje. Dat zijn ook naar wonden.
pi_218017253
Spannend tink! Weer een bezichtiging. En hopelijk gaan je buren eerdaags verhuizen dan :P

@FlyingFish, gefeliciteerd met je meiden. Wat een nare wond voor je zoon. Kan inderdaad flink bloeden zo. Gelukkig nu weer wat opgeknapt.

Fluffy zegt me niks eerlijk gezegd. Heb er ook de kinderen nooit over gehoord. Hopelijk valt het straks mee met de terugreis.
  zondag 22 juni 2025 @ 21:34:22 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_218017409
Ik heb airco besteld voor de woonkamer. Had het eerst willen uitstellen, maar nu er zoveel tijd doorgebracht wordt op de bank... Zou willen dat het voor 3500 klaar was. Ding heeft aardig wat vermogen nodig vanwege hoge plafonds. Kost eerder 5k...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218017527
Hier komt donderdag een airco bedrijf kijken voor de kinderkamers. Erg benieuwd, naar de oplossing voor de buitenunit en de prijs. Ik gok op een Euro of 5000 voor een multisplit.

Ik vond het een nare dag qua temperatuur, hoge luchtvochtigheid, bleh.
pi_218017572
@FlyingFish, gefeliciteerd met de meiden! 🎂
Memorabele verjaardag zo. Sterkte voor zoon :*

Ik had ook nooit van Fluffy gehoord maar zoon vindt hem geweldig. Liet me filmpjes zien en toen vond ik het geldverspilling om nog naar de voorstelling te gaan. Alst toch op YT staat :P
Hij zou bellen als het afgelopen was en dan vertrek ik. Beter dat zij even op mij wachten dan andersom.
Hoe gaat het met je gras, Hillie? Ik had hier wat grasloze gaten dus daar nog graszaad gestrooid. Er zit nu voor 105m2 aan zaad op 35m2. Misschien tooo much maar het groeit als een malle :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218017704
Wij hebben ook de knoop doorgehakt dat we voor airco gaan. Maar eerst moeten de kozijnen nog en gelijk een schuifpui, wellicht nog een overkapping aan het huis en eigenlijk wil ik als dat gedaan wordt ook gelijk vloerverwarming. En daarna dus airco…

Maar eerst een lekkage die opgelost moet gaan worden (gaan we morgen voor bellen), de dakplaten die afgemaakt moeten worden (gaan ze morgen mee verder) en een nieuwe cv ketel (komt ergens in de komende weken, eerst moeten de dakmannen klaar zijn). Kortom, onze huiskosten zijn al op voor dit jaar, volgend jaar maar kijken voor de kozijnen…
pi_218017756
Wij hebben een offerte liggen voor een nieuwe cv ketel.
We hebben vandaag de hele dag gewerkt aan de nieuwe deurbel. Zojuist opgehangen. De oude was uiteindelijk zo'n gevalletje 'ik moest kloppen, kloppen, kloppen, want de bel doet het niet' ;) nadat ie al een poosje het soms niet had gedaan en toen een poosje spookte: als er aangebeld was ging er ongeveer 2 uur later nog een keer een bel zonder dat er iemand gedrukt had. Duurde even voor we dat door hadden, was best irritant :D
Maar nu dus een nieuwe die uiteraard niet paste dus er moest een houtje achter en dat moet dan gezaagd en gegrond en gelakt en dan kost het installeren van een bel ineens je hele zondag.
pi_218017767
Iemand nog suggesties om een vergeelde/viezige witte pet weer wit te maken?
Met biotex en vanish is de pet heel goed schoon, behalve de klep, die blijft een beetje smoezelig.
pi_218017968
Iemand (recente) ervaring met Speelboerderij Happyfarm in Terschuur?
We zijn op zoek naar een leuke locatie voor een kinderfeestje.....
pi_218017983
Je zou de pet in de zon kunnen leggen, @Hupje Dat bleekt zelfs kurkumavlekken eruit.

Fluffy loopt uit...
If they say
pi_218018064
Wij hebben helemaal boven en in de woonkamer airco laten installeren. In onze slaapkamer hangt een plafondventilator. Vooralsnog voldoet het.

Dus extra rondje rijden @Mushanga71 ?

A vertelde dat er een mogelijkheid tot foto en meet en greet was. Kostte ¤ 520 per persoon... en het was er dus heel druk he... makkelijk verdienen zo.

Oh A appt.. het is afgelopen. Half uur uitloop maar het was geweldig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218018082
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:01 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben helemaal boven en in de woonkamer airco laten installeren. In onze slaapkamer hangt een plafondventilator. Vooralsnog voldoet het.

Dus extra rondje rijden @:mushanga71 ?

A vertelde dat er een mogelijkheid tot foto en meet en greet was. Kostte ¤ 520 per persoon... en het was er dus heel druk he... makkelijk verdienen zo.

Oh A appt.. het is afgelopen. Half uur uitloop maar het was geweldig.
Neuh, ben nog thuis. Hij belt me als ze Ziggo uitgaan. Dan moeten ze nog een minuut of 10 lopen en dan ben ik er ook.
Zoooo dan, das nog es snel verdient :o

Ah, nog niks van zoon. Hij kocht wél een funko voor 30 euro. Heeft ie meer aan dan een foto :D

Wel thuis voor jouw dochter!
If they say
pi_218018097
Zoon belde, of ze nog een milkshake mochten halen. Nope.
Ik ga die kant nu op.
If they say
  zondag 22 juni 2025 @ 23:09:29 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218018099
Airco O+ Wij hebben op de kamers van de meiden (op zolder) en op de werkkamers. De slaapkamers op de 1e etage hebben pech maar die zijn nog wel redelijk oke te houden met ramen open.

Ik vond het vandaag ook best meevallen. We gingen naar een plas en dat vond ik niet echt heel warm. En het begon nog te regenen ook :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218018107
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Neuh, ben nog thuis. Hij belt me als ze Ziggo uitgaan. Dan moeten ze nog een minuut of 10 lopen en dan ben ik er ook.
Zoooo dan, das nog es snel verdient :o

Ah, nog niks van zoon. Hij kocht wél een funko voor 30 euro. Heeft ie meer aan dan een foto :D

Wel thuis voor jouw dochter!
Whaha de mijne kocht een t-shirt.
A appte, ze komt morgen pas thuis. Is nog een uur onderweg, zou eerst dr vriend nog thuis moeten brengen en dan nog 20m naar huis moeten rijden. Heeft ze geen zin in, snap ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218018118
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:09 schreef Kyara het volgende:
Airco O+ Wij hebben op de kamers van de meiden (op zolder) en op de werkkamers. De slaapkamers op de 1e etage hebben pech maar die zijn nog wel redelijk oke te houden met ramen open.

Ik vond het vandaag ook best meevallen. We gingen naar een plas en dat vond ik niet echt heel warm. En het begon nog te regenen ook :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was het vanmorgen bewolkt maar benauwd. Het was 29 graden in de tuin en er stond geen zon. Toen ging het miezeren en werd het klam. Daarna weer droog en benauwd/drukkend. Sinds 17.30 waait het behoorlijk.

Oh bah! Gisteren in Zoetermeer ook iemand uit het water gehaald. Het weer aan de orde van de dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018212
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:12 schreef Vicky het volgende:

[..]
Whaha de mijne kocht een t-shirt.
A appte, ze komt morgen pas thuis. Is nog een uur onderweg, zou eerst dr vriend nog thuis moeten brengen en dan nog 20m naar huis moeten rijden. Heeft ze geen zin in, snap ik.
Slim!
Ik heb mezelf klemgereden :')
Er is een weg afgesloten, al langer en nu zijn zo ongeveer ALLE WEGEN AFGESLOTEN dus of ik ooit thuiskom... :o
If they say
pi_218018224
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Slim!
Ik heb mezelf klemgereden :')
Er is een weg afgesloten, al langer en nu zijn zo ongeveer ALLE WEGEN AFGESLOTEN dus of ik ooit thuiskom... :o
Oh shit!
A rijdt ondertussen op de A10.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018241
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:39 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oh shit!
A rijdt ondertussen op de A10.
Dies niet afgesloten :D
Ik heb net 10 meter gereden in stukjes van 0,50 meter :')
En een taxi die naast me ging staan op een 1 baans weg en me probeerde weg te duwen. Ik duw harder 8-)
Bus achter me staat ook klem.
If they say
pi_218018254
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:43 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dies niet afgesloten :D
Ik heb net 10 meter gereden in stukjes van 0,50 meter :')
En een taxi die naast me ging staan op een 1 baans weg en me probeerde weg te duwen. Ik duw harder 8-)
Bus achter me staat ook klem.
Wat een gedoe. Sterkte ermee. Hopelijk lost de ellende snel op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018255
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:49 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wat een gedoe. Sterkte ermee. Hopelijk lost de ellende snel op
Thanx! Ben nog niet eens bij zoon :')
En ik woon in de buurt he :X :')
If they say
pi_218018263
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:50 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Thanx! Ben nog niet eens bij zoon :')
En ik woon in de buurt he :X :')
Volgende keer toch maar op de fiets ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018327
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Volgende keer toch maar op de fiets ;)
Denk dat dat beter is ja :D
Niet normaal meer, echt ALLE wegen waren afgesloten.
Maar, we zijn thuis :)
If they say
  maandag 23 juni 2025 @ 08:53:07 #223
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_218019761
Ooh man ik had echt gisteren naar Beyonce in Parijs moeten gaan, dat was zo tof, met JayZ.
En weer aan het werk -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_218020030
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooh man ik had echt gisteren naar Beyonce in Parijs moeten gaan, dat was zo tof, met JayZ.
En weer aan het werk -O-
Dan was je vanuit Paris eerder thuis geweest dan ik met dat rotstukkie.
Heen, inclusief bestie halen, 37 minuten, terug, inclusief bestie thuisbrengen, 70 minuten :')

Heb net een klacht bij de gemeente ingediend. Wie het bedacht heeft om alle doorgaande wegen finaal af te sluiten.
If they say
pi_218020135
Het regent gigantisch hier! :D
Stond niet bij de voorspelling. :')
pi_218020195
Ik hoop niet dat wij deze week met spoed ergens heen moeten. Rondom ons is alles afgesloten vanwege de NAVO-top. Snelwegen, paar N-wegen ook. Zoon heeft toetsweek deze week, er werd al een mail gestuurd dat je rekening moet houden met verkeershinder en eerder van huis moet gaan. Gedoe.

Afgelopen week had ik zomaar een weekje vrij genomen. Was heel fijn O+. Beetje selfcare kon geen kwaad. Ik heb elke ochtend yoga gedaan, veel gewandeld en gefietst en heb een dagje sauna gedaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_218020245
Lekker zo'n weekje @Phaidra, even me time hoor O+
Jaa, drama die Navo top! Dochter woont waar jij woont en die werkt thuis, hoop ik. Één weg is nog wél open maar daar is op veel delen de snelheid teruggebracht wegens verwachte drukte. Maw, je komt er niet doorheen.
OV rijdt wel, dacht ik. Maar toetsweek met eerder van huis moeten... :N
If they say
pi_218020249
Juul heeft het leuk gehad op haar allereerste Scoutingkamp :) Ze vond het enorm spannend en haar mood varieerde van dramatisch weigeren te gaan tot veel zin hebben de afgelopen week.
Ze vertelde dat ze alleen bij het naar bed gaan eventjes moest huilen maar dat haar vriendinnetje haar troostte en toen was het goed. O+

Ook zo grappig, B wacht altijd totdat iedereen een plaatsje heeft uitgezocht en gaat dan in het rustigste hoekje liggen bij de kinderen die net als hem geen lawaaimakers zijn. Juul liet zich volledig inbouwen tussen al haar 'besties' die kon amper haar bed meer uit.

Ik vind het zo stoer van haar en als wij twijfelden of ze het wel leuk zou vinden of teveel heimwee zou hebben, hadden we haar natuurlijk nooit laten gaan. Ze is enorm trots nu. Ze kwam uiteraard enorm vies thuis maar met een grote glimlach.

Jeetje ja Phaidra dat is wel gedoe zo, gelukkig maar even maar wel vervelend.
En een heel avontuur Mush!
pi_218020268
Nou, met recht dat Juul trots is, exode O+ Als ze het zo fijn heeft gehad, zal het vast niet bij deze keer blijven :)

Ach ja, ervaring rijker zal ik maar denken ;)
If they say
pi_218020411
Ja, volgend jaar zit ze bij de Welpen, die gaan 2 keer per jaar op kamp, 1 x 2 nachten en 1 x 4 nachten dus het was een goede generale.
Ze gingen pas om 11 uur slapen dus ze was lekker moe. In haar eigen bedje was ze meteen knockie gisteren.
pi_218020709
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:03 schreef Mushanga71 het volgende:
Lekker zo'n weekje @:Phaidra, even me time hoor O+
Jaa, drama die Navo top! Dochter woont waar jij woont en die werkt thuis, hoop ik. Één weg is nog wél open maar daar is op veel delen de snelheid teruggebracht wegens verwachte drukte. Maw, je komt er niet doorheen.
OV rijdt wel, dacht ik. Maar toetsweek met eerder van huis moeten... :N
Op zich is er goed over geïnformeerd vanuit de gemeente en socials. OV rijdt inderdaad. Maar het blijft gewoon ruk als er calamiteiten zouden zijn ofzo. Het voelt niet prettig dat je dan zo beperkt bent.

Fijn dat het kamp zo goed is gegaan @exode!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 23 juni 2025 @ 11:28:14 #232
176471 oh-oh
pi_218020929
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:33 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dan was je vanuit Paris eerder thuis geweest dan ik met dat rotstukkie.
Heen, inclusief bestie halen, 37 minuten, terug, inclusief bestie thuisbrengen, 70 minuten :')

Heb net een klacht bij de gemeente ingediend. Wie het bedacht heeft om alle doorgaande wegen finaal af te sluiten.
Ze konden toch op de fiets of met het OV?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_218021207
Echt, superstoer van Juul, exode. Hier vlakbij is ook scouting, kwam ik vorig jaar achter, maar zoon ziet dat echt niet zitten. Best jammer wel.

Nou, dat dus @Phaidra De maatregelen zijn gewoon écht beperkend.
Ben benieuwd of die top überhaupt wat zal opleveren...

Nou, ik laat twee pubers die elk aan de andere kant van het stadsdeel wonen, écht niet om die klok alleen naar huis fietsen, oh-oh :N De bussen stonden ook klem dus OV was nu ook geen optie.
Volgende keer wél fietsen maar dan fiets ik mee.
If they say
  maandag 23 juni 2025 @ 12:07:39 #234
176471 oh-oh
pi_218021304
:D Metro kan toch?
Geen idee, wij gingen op die leeftijd vanuit Limburg naar Prince in de Kuip met het OV en we keken wel hoe we thuis kwamen, er waren ook nog geen mobiele telefoons.
( Groucho Marx )
  maandag 23 juni 2025 @ 12:18:53 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218021465
Wij waren ook een tikkie zelfstandiger dan de zoon van Mush, maar ik denk nu ook weleens 'pfoeh, dat dat goed afgelopen is...'. Dus snap enige voorzichtigheid ook wel.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218021508
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:30 schreef exode het volgende:
Ja, volgend jaar zit ze bij de Welpen, die gaan 2 keer per jaar op kamp, 1 x 2 nachten en 1 x 4 nachten dus het was een goede generale.
Ze gingen pas om 11 uur slapen dus ze was lekker moe. In haar eigen bedje was ze meteen knockie gisteren.
Wat kort. Ik weet niet anders dan dat welpen altijd een volle week op kamp gaan. Mijn zoon gaat dit jaar voor het eerst een week, maar heeft er al twee keer één nacht en één keer twee nachten op zitten sinds hij in september gestart is.

De meiden mogen in september ook starten, en dan kunnen wij in de zomer een weekje weg zonder kinderen *O*
pi_218021726
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef oh-oh het volgende:
:D Metro kan toch?
Geen idee, wij gingen op die leeftijd vanuit Limburg naar Prince in de Kuip met het OV en we keken wel hoe we thuis kwamen, er waren ook nog geen mobiele telefoons.
Kan, maar dan nog zouden ze apart moeten reizen. Daarbij mag zoons bestie om die klok ook echt niet alleen reizen en die is 1,5 jaar ouder.
Ik liep vroeger ook rustig alleen naar huis nadat ik net de laatste bus had gehaald. Of ik fietste alleen midden in de nacht naar huis.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Tink89 het volgende:
Wij waren ook een tikkie zelfstandiger dan de zoon van Mush, maar ik denk nu ook weleens 'pfoeh, dat dat goed afgelopen is...'. Dus snap enige voorzichtigheid ook wel.
En heel erg dit. Wat toen allemaal normaal was, is dat nu niet meer. Wereld is zoo veranderd en niet alleen ten goede.
Kon je vroeger een ram voor je kop krijgen, is er nu eerder kans op een mes tussen je ribben of erger, bijvoorbeeld.
Maatschappij is zoveel harder geworden en zolang zoon minderjarig is, doe ik het op mijn manier.
If they say
  maandag 23 juni 2025 @ 12:44:02 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218021763
Maar serieus mensen... die NAVO top en alles wat dat met zich mee brengt kan toch geen verrassing zijn?
Nou ja, dan doe je er even iets langer over... so be it, plan het in, hou er rekening mee en doorrrr....

Hier ging 4mnd geleden een belangrijke doorgangsroute dicht voor 3mnd. Moord en brand, echt HEEL GOUDA KOMT WEKENLANG VAST TE STAAN.
In werkelijkheid? Heb ik er iig nauwelijks iets van gemerkt, en het is voor mij dagelijkse kost om meermaals langs de knelpunten te komen...

En dan nog. Soms moeten dit soort dingen en gebeuren dit soort dingen... We kunnen toch tegenwoordig ook amper meer met 'onverwachte' dingen omgaan, en dit is niet eens onverwacht... Wat een ongelofelijk gemuts om niets.
  maandag 23 juni 2025 @ 12:46:48 #239
176471 oh-oh
pi_218021795
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Kan, maar dan nog zouden ze apart moeten reizen. Daarbij mag zoons bestie om die klok ook echt niet alleen reizen en die is 1,5 jaar ouder.
Ik liep vroeger ook rustig alleen naar huis nadat ik net de laatste bus had gehaald. Of ik fietste alleen midden in de nacht naar huis.
[..]
En heel erg dit. Wat toen allemaal normaal was, is dat nu niet meer. Wereld is zoo veranderd en niet alleen ten goede.
Kon je vroeger een ram voor je kop krijgen, is er nu eerder kans op een mes tussen je ribben of erger, bijvoorbeeld.
Maatschappij is zoveel harder geworden en zolang zoon minderjarig is, doe ik het op mijn manier.
Mwah, de dochters van mijn zus doen het allemaal hetzelde als wij dat deden hoor, die wonen in Utrecht, reizen ook al jaren gewoon met het nachtnet en zo.
Het is toch echt wat je er zelf van maakt.
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op die klacht :D
( Groucho Marx )
pi_218021818
Vooral zelf weten inderdaad hoe je het doet, Mush. :)
Maar zoals BE ook zegt: dit was al even bekend.
Gedoe, irritant maar je bent toch heelhuids thuisgekomen. :)
pi_218021855
Even voor mijn beeldvorming, hoever had het fietsen geweest voor je zoon?
Soms is met de auto alles verder dan even fietsen inderdaad. :D
  maandag 23 juni 2025 @ 13:02:00 #242
176471 oh-oh
pi_218021947
Je bent er met de metro echt zo, die rijden altijd lekker door!
Maar goed, als dat geen optie was dan maar met de auto, maar dat dat geen doen is op zulke dagen mag duidelijk zijn.
( Groucho Marx )
pi_218022141
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:21 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wat kort. Ik weet niet anders dan dat welpen altijd een volle week op kamp gaan. Mijn zoon gaat dit jaar voor het eerst een week, maar heeft er al twee keer één nacht en één keer twee nachten op zitten sinds hij in september gestart is.

De meiden mogen in september ook starten, en dan kunnen wij in de zomer een weekje weg zonder kinderen *O*
Bij deze Scouting iig niet. De welpen gaan in het voorjaar 2 nachten in een weekend en in de zomervakantie 4 nachten. De Scouts gaan wel een week. Ik vind een week ook wel erg lang, Juul is volgend jaar net 8 als ze op zomerkamp gaan.

B zijn zomerkamp is op ruim een uur rijden, dat doen ze normaal nooit, altijd in de regio. Geen idee waarom hiervoor gekozen is. Ik ga nog even regelen dat hij heen met zijn Scoutingvriend mee kan rijden en dan haal ik ze wel op. Even kijken of de ouders dat ook handig vinden.

Binnenkort horen we in welke Welpengroep Juul komt, ze hebben een vrijdagavond en zaterdaggroep, wij hebben voorkeur voor de vrijdag opgegeven en haar vriendinnetje ook. We gaan het zien, zaterdag zou ook prima zijn, maar we vinden vrijdagavond voor Juul net wat handiger.
pi_218022757
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:26 schreef exode het volgende:

[..]
Bij deze Scouting iig niet. De welpen gaan in het voorjaar 2 nachten in een weekend en in de zomervakantie 4 nachten. De Scouts gaan wel een week. Ik vind een week ook wel erg lang, Juul is volgend jaar net 8 als ze op zomerkamp gaan.

B zijn zomerkamp is op ruim een uur rijden, dat doen ze normaal nooit, altijd in de regio. Geen idee waarom hiervoor gekozen is. Ik ga nog even regelen dat hij heen met zijn Scoutingvriend mee kan rijden en dan haal ik ze wel op. Even kijken of de ouders dat ook handig vinden.

Binnenkort horen we in welke Welpengroep Juul komt, ze hebben een vrijdagavond en zaterdaggroep, wij hebben voorkeur voor de vrijdag opgegeven en haar vriendinnetje ook. We gaan het zien, zaterdag zou ook prima zijn, maar we vinden vrijdagavond voor Juul net wat handiger.
Bij mijn oudste vanaf de welpen een week kamp.
pi_218022761
SPOILER
  maandag 23 juni 2025 @ 15:19:08 #246
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_218022806
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
[..]
En je mag het op jouw manier doen hoor, maar dan moet je ook de bijkomende obstakels maar voor lief nemen.
We weten al eeuwen dat de navotop er is, welke wegen dicht zijn. En ja dan moet je omrijden.

Overigens is de wereld niet ineens anders als je kind niet minderjarig is.

(ik ervaar dat helemaal niet zo dat het nu allemaal zoveel erger en gevaarlijker is)
pi_218022995
@Mushanga71 mijn gras groeit wel aardig. Ook wat kale plekken. Ik ga daar morgen ofzo ook nog even bij zaaien. Nu waait het daar te hard voor.

@F_r wat eng en wat heftig!
pi_218023025
Ehm, de afsluitingen van gister hadden helemaal niets met de Navo top te maken :? Die afsluitingen bij de Arena doen ze om het verkeer te reguleren, haha :') Alleen waren dit keer de twee wegen richting de snelwegen afgesloten met als gevolg dat het verkeer binnendoor muurvast kwam te staan omdat 99% toch echt de snelweg op moest. Normaliter zijn juist de binnenwegen afgesloten en ben je zo ongeveer verplicht om via de snelweg te rijden en weet ik inmiddels waar ze de boel dichtgooien. Normaliter dan. Vandaar ook mijn klacht bij de gemeente.
Dit heeft dus niets met de Navo top te maken gehad.
If they say
pi_218023056
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef hilliebillie het volgende:
@:mushanga71 mijn gras groeit wel aardig. Ook wat kale plekken. Ik ga daar morgen ofzo ook nog even bij zaaien. Nu waait het daar te hard voor.

@:F_r wat eng en wat heftig!
Fijn dat jouw gras ook lekker groeit :)
Jaa, het waait écht hard! Best weird de laatste tijd, die harde wind.
Maar, wel meteen de vuurdoop voor mijn schutting. Die beweegt amper :D

Ai @F_r, wat triest ;(
If they say
pi_218023064
Wegrijden bij de Arena is na een Ajax wedstrijd ook vreselijk. Je wordt heel Amsterdam doorgestuurd terwijl je zo de rondweg op kan draaien. Maar goed, ze zullen er vast over nagedacht hebben.

Wat ik inmiddels wel zwaar irrirant vind zijn al die wegafslutingen, om naar mijn moeder (en zus, broer en meerdere vrienden) te rijden moet ik de A2, A27 en A59 nemen, is normaal gesproken rond de 50 minuten rijden. Maar dat is inmiddels een utopie, er zijn zo vaak wegomleidingen dat ik me niet kan heugen dat ik er korter dan 1,5 uur over heb gedaan.
En jaja, die wegwerkzaamheden zijn nodig, I know, maar het is bizar hoe vaak het de afgelopen 1,5 jaar raak was.
Met OV doe ik er overigens 2,5 uur over ;( Dus dat is ook geen optie.

Ik probeer er nu maar omheen te plannen door wat vaker doordeweeks buiten de spits te gaan.
pi_218023107
A was uiteindelijk met een uurtje thuis. Op sommige stukken was het langzaam rijden en waren wat rijbanen dicht, maar verder was het te doen.
Er waren gisteren 3 evenementen: Rob in de Arena, Fluffy in de Ziggo en nog iets in de HMH.. extra druk dus.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 juni 2025 @ 15:59:01 #252
176471 oh-oh
pi_218023162
Altijd als ik daar ben zijn alledrie die venues vol.
Dus het is daar altijd chaos.
Wij gaan juist daar met het OV heen omdat je dan sneller weg bent meestal.
De ergste keer was Prince in Paradiso , we hadden een plekje vlakbij gevonden ( Kalverstraat ) waar we gratis konden parkeren, dus daar met de auto heen gegaan.
Gingen 's nachts alle bruggen voor onze neus open vanwege sail.
Uren door die stad gereden _O-
Maar ja, hoort erbij!
( Groucho Marx )
pi_218023180
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:53 schreef Vicky het volgende:
A was uiteindelijk met een uurtje thuis. Op sommige stukken was het langzaam rijden en waren wat rijbanen dicht, maar verder was het te doen.
Er waren gisteren 3 evenementen: Rob in de Arena, Fluffy in de Ziggo en nog iets in de HMH.. extra druk dus.
Dat heeft ze dan mooi gedaan :)
Ik deed er in totaal 70 minuten over, zonder Navo top afsluitingen :')

Paar jaar geleden ook, Toto in Ziggo en Ed Sheran in de Arena. Toen was de chaos ook compleet inclusief bij de treinen. Overal opstoppingen in het gebied zelf door de mensenmassa. Toen pakten we een Uber en waren we met een kleine omweg weer thuis omdat ik de weg wist én waar de afsluitingen waren.
If they say
  maandag 23 juni 2025 @ 16:10:01 #254
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_218023278
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Ehm, de afsluitingen van gister hadden helemaal niets met de Navo top te maken :? Die afsluitingen bij de Arena doen ze om het verkeer te reguleren, haha :') Alleen waren dit keer de twee wegen richting de snelwegen afgesloten met als gevolg dat het verkeer binnendoor muurvast kwam te staan omdat 99% toch echt de snelweg op moest. Normaliter zijn juist de binnenwegen afgesloten en ben je zo ongeveer verplicht om via de snelweg te rijden en weet ik inmiddels waar ze de boel dichtgooien. Normaliter dan. Vandaar ook mijn klacht bij de gemeente.
Dit heeft dus niets met de Navo top te maken gehad.
Mijn excuses voor er vanuit te gaan dat het met de NAVO te maken had.
De omgeving rondom de Arena heeft altijd dit probleem, is er 1 concert dan gaat het wel maar zodra het ziggo en afas of erger nog alle 3 is dan moet je gewoon rekenen op uur a 1,5 extra.

Mijn punt is vooral, de wereld is niet anders als je kind de magische verjaardag heeft gehad.
Ik snap echt wel dat je voorzichtig wil zijn met je kind, maar ik vind niet met OV laten gaan dan weer erg voorzichtig. Dit is toch de leeftijd om lekker te ontdekken en te beginnen met genieten.
pi_218023403
quote:
17s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:10 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]
Mijn excuses voor er vanuit te gaan dat het met de NAVO te maken had.
De omgeving rondom de Arena heeft altijd dit probleem, is er 1 concert dan gaat het wel maar zodra het ziggo en afas of erger nog alle 3 is dan moet je gewoon rekenen op uur a 1,5 extra.

Mijn punt is vooral, de wereld is niet anders als je kind de magische verjaardag heeft gehad.
Ik snap echt wel dat je voorzichtig wil zijn met je kind, maar ik vind niet met OV laten gaan dan weer erg voorzichtig. Dit is toch de leeftijd om lekker te ontdekken en te beginnen met genieten.
Geeft niet, maar ik wilde even duidelijk maken dat deze afsluitingen dus niet door de Navo top kwamen ;)
Zoon gaat wel vaker met het OV hoor, tis niet zo dat ie dat niet kan of niet mag. Hij is 14 en ja, dan vind ik hem nog wel te jong om na Ziggo alleen naar huis te komen.
Hij gaat ook gewoon met de metro naar de stad. Geen haar op mn hoofd die eraan denkt om ook maar in de stad te rijden dus dan moet ie wel :P
If they say
pi_218023455
Heftig @F_r :*
Fake it till you make it...
pi_218023499
Jeetje @F_r wat heftig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218023621
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:49 schreef vencodark het volgende:
Vooral zelf weten inderdaad hoe je het doet, Mush. :)
Maar zoals BE ook zegt: dit was al even bekend.
Gedoe, irritant maar je bent toch heelhuids thuisgekomen. :)
Was bij de Arena he, niet door de Navo top. Denk dat @BE twee dingen door elkaar heeft gehaald.
If they say
pi_218023748
Jeetje F_r ik las er eerst overheen, wat heftig!
pi_218023805
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:26 schreef exode het volgende:

[..]

Die van mij zit ook op een vrijdagavond groep, ideaal! Sowieso omdat hij anders überhaupt niet naar scouting zou kunnen ivm voetbal op zaterdag. Ik was vooraf bang dat het in de winter dan niet zo leuk zou zijn (vroeg donker, dus binnen), maar ze gaan ook in het donker regelmatig nog naar buiten, zolang het niet stortregent. En ze doen in de winter ook meer aan insignes.

Mijn zoon was 7 toen hij voor het eerst 2 nachten op kamp ging (met voetbal). Ik was zelf 6 toen ik voor het eerst een week op scoutingkamp ging (toen bestonden er geen bevers en ik wilde heel graag). En ik was 9 toen ik twee weken op ander kamp naar Frankrijk ging. Dat kan ik me ook niet echt voorstellen, dat mijn nu 9-jarige dat ‘alleen’ zou doen.

Wij doen ook meestal de een halen, de ander brengen. Mijn neefjes zitten bij dezelfde groep dus dat is ook makkelijk afspreken. Maar op zomerkamp gaan ze met de bus gelukkig :) mag ook wel voor de prijs die ze ervoor vragen… mijn oude groep vroeg ¤140 voor zomerkamp (inclusief vrachtwagenhuur, zonder bus). Wij betalen nu ¤210.

Heftig F_R. Ik kan me voorstellen dat dat er nogal inhakt op school. Sterkte voor de betrokkenen.
pi_218023910
Heftig nieuws F_r!

Hier ook heftig nieuws:
SPOILER
pi_218023926
De afgelopen 2 jaar was het kamp maar 20 minuutjes rijden en wilde B heel graag dat ik hem wegbracht. Maar een uur zonder files vind ik wel even een ander verhaal (vanuit omgeving 030 naar Apeldoorn). Hij moet er om 2 uur zijn, dus ik rijd dan rond kwart voor 1 weg en ben niet voor half 4 thuis.

Carpoolen komt vast wel goed. Halen vind ik prima iig.

Ja, de vrijdagavondgroep, al kiezen wij die vooral vanwege de leiding. B zit bij de zaterdagwelpen en dat gaat zo chaotisch, er wordt geen planning gedeeld, opkomsten worden vaak afgezegd vanwege 'geen leiding'. EN ik denk dat Juul niet zo gaat klikken met de kinderen in deze groep en de leiding. De vrijdag groep is anders samengesteld en met andere leiding. Onze overbuurjongen zit bij de vrijdagavond groep en die krijgen half jaar planning die alleen gewijzigd worden als daar echt een reden voor is. Zo kan je de insigne opkomsten blokken in de agenda. Wij zeggen zelden af, B heeft sinds september 2 opkomsten gemist, beide waren (bleek achteraf) insigne opkomsten.
  maandag 23 juni 2025 @ 17:47:22 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218024070
Wat een naar nieuws Tolstoi en Fr, begrijpelijk dat jullie van slag zijn.

Wat of wie is Fluffy?
Edit: is het manny van Modern Family?
pi_218024410
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef amaranta het volgende:
Wat een naar nieuws Tolstoi en Fr, begrijpelijk dat jullie van slag zijn.

Wat of wie is Fluffy?
Edit: is het manny van Modern Family?
Nee. _O-
Neem aan dat je had gegoogled. ;)

Het is een komiek uit Amerika, meen ik.
Weet z’n officiële naam niet uit mijn hoofd maar zijn ‘ding’ is dat hij zwaar is maar wel zacht. Fluffy dus.

Ik ga er vanuit dat men het daar over heeft. :)

Gabriel Iglesias dus. :+
pi_218024501
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee. _O-

Weet z’n officiële naam niet uit mijn hoofd maar zijn ‘ding’ is dat hij zwaar is maar wel zacht. Fluffy dus.

Gabriël Iglesias O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_218024594
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:38 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Gabriël Iglesias O+
Ja, voor die puntjes nam ik geen moeite. :P
  maandag 23 juni 2025 @ 18:47:54 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_218024613
Pfff, wat een schrik dames!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218024950
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:38 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Gabriël Iglesias O+
Die idd :Y
Zoon vond hem geweldig en wil, als ie weer naar Nederland komt, er weer heen.

Ach Tolstoi ;( :*
If they say
pi_218025022
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:27 schreef exode het volgende:
De afgelopen 2 jaar was het kamp maar 20 minuutjes rijden en wilde B heel graag dat ik hem wegbracht. Maar een uur zonder files vind ik wel even een ander verhaal (vanuit omgeving 030 naar Apeldoorn). Hij moet er om 2 uur zijn, dus ik rijd dan rond kwart voor 1 weg en ben niet voor half 4 thuis.

Carpoolen komt vast wel goed. Halen vind ik prima iig.

Ja, de vrijdagavondgroep, al kiezen wij die vooral vanwege de leiding. B zit bij de zaterdagwelpen en dat gaat zo chaotisch, er wordt geen planning gedeeld, opkomsten worden vaak afgezegd vanwege 'geen leiding'. EN ik denk dat Juul niet zo gaat klikken met de kinderen in deze groep en de leiding. De vrijdag groep is anders samengesteld en met andere leiding. Onze overbuurjongen zit bij de vrijdagavond groep en die krijgen half jaar planning die alleen gewijzigd worden als daar echt een reden voor is. Zo kan je de insigne opkomsten blokken in de agenda. Wij zeggen zelden af, B heeft sinds september 2 opkomsten gemist, beide waren (bleek achteraf) insigne opkomsten.
Wij krijgen überhaupt geen planning. Alleen voor bijzondere opkomsten krijgen we ruim van te voren te horen dat ze elders moeten zijn (afgelopen vrijdag verzamelden ze bij het bos) of dat het een opkomst is die ze echt niet willen missen (toen er reptielen op bezoek kwamen). En bepaalde info kunnen ze soms best iets eerder delen, maar in het algemeen ben ik erg tevreden over het leidingteam. Het is een leuke jonge club die enthousiast zijn en leuke dingen doen. Ze zijn ook met 6, dus zelfs als er drie niet kunnen kan de opkomst probleemloos doorgaan. De meiden gaan in september bij deze groep en de meidengroep (ook op vrijdagavond) kijken en gaan daarna beslissen. Ik hoop dat ze voor deze groep kiezen, maar ze mogen zelf kiezen.

Wat een rotnieuws TolstoiFan. Zal voor Simon ook wel erg heftig zijn, iemand die hij kent.
pi_218025152
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wij krijgen überhaupt geen planning. Alleen voor bijzondere opkomsten krijgen we ruim van te voren te horen dat ze elders moeten zijn (afgelopen vrijdag verzamelden ze bij het bos) of dat het een opkomst is die ze echt niet willen missen (toen er reptielen op bezoek kwamen). En bepaalde info kunnen ze soms best iets eerder delen, maar in het algemeen ben ik erg tevreden over het leidingteam. Het is een leuke jonge club die enthousiast zijn en leuke dingen doen. Ze zijn ook met 6, dus zelfs als er drie niet kunnen kan de opkomst probleemloos doorgaan. De meiden gaan in september bij deze groep en de meidengroep (ook op vrijdagavond) kijken en gaan daarna beslissen. Ik hoop dat ze voor deze groep kiezen, maar ze mogen zelf kiezen.

Wat een rotnieuws TolstoiFan. Zal voor Simon ook wel erg heftig zijn, iemand die hij kent.
Wij krijgen ook de bijzondere opkomsten zelden vooraf door. Opkomst is om 13 uur, komt er om 12:50 een Appje dat het ergens anders verzamelen is. Dat soort dingen.

Leiding is maar met 2, op de vrijdag ook overigens.

B is vooral erg toe aan overvliegen, jongen is 11,5 jaar en torent boven al die Welpen uit.
pi_218025221
@TolstoiFan, ook al zulk heftig nieuws :*
pi_218025769
Wat heftig toltoisfan
pi_218025777
Ik zit dus in de arena maar mijn dochter met mijn vader in ziggo
pi_218025857
Heftig Tolstoi :{ zo jong nog. Hopelijk krabbelt ie er bovenop!
  maandag 23 juni 2025 @ 20:47:06 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218026059
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee. _O-

Ik kijk weer eens verkeerd
pi_218026422
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kijk weer eens verkeerd
Ik zie wel gelijkenissen. :+
  dinsdag 24 juni 2025 @ 09:39:18 #277
176471 oh-oh
pi_218029345
De enige comedian die ik leuk vind is Ricky Gervais, en daar hoef ik niet heen want alles wordt opgenomen :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 juni 2025 @ 09:59:59 #278
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218029466
Ik was pas bij Claudia de Breij. Echt top, was een heerlijke avond. Je gaat ietwat ongemakkelijk - want ze is op het scherpst van de snede - maar ook met een avond vol gelach weer de zaal uit.

Ik moet nog t/m volgende week donderdag werken, m'n to do-list is gigantisch en m'n motivatie heeft zich ergens onder mijn bed verstopt en is dus niet mee naar kantoor. De tijd krrrrruipt vandaag.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 10:02:41 #279
176471 oh-oh
pi_218029488
Oh ja Claudia vind ik soms ook wel grappig!
Ik ben pas weer twee dagen aan het werk maar mijn motivatie heeft nog vakantie :')
( Groucho Marx )
pi_218029581
Ik ben ooit bij Najib Amhali in Rotterdam 2005 geweest.
Echt een top avond gehad (damn, 20!!!jaar geleden).
Jochem Meijer in 2010 was ook leuk.

Verder ben ik te kritisch en sarcastisch geworden om ‘zomaar’ om comedians te lachen. :')
  dinsdag 24 juni 2025 @ 10:12:17 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218029588
Najib vond ik heel vroeger grappig, maar zijn laatste shows vond ik vooral verbitterd en negatief. Heb ze alleen op netflix gekeken overigens, niet live, dus misschien is het dan anders.

Dus, we zijn een kwartier verder en ik heb niks nuttigs gedaan _O-
pi_218029599
Denk dat Najib in 2005 zijn hoogtepunt had. :P
Althans: qua populariteit.
Zijn show ervoor was leuker maar die zag ik niet live.
pi_218029625
Ik lig op de bank, afgedraaid. Vanavond nog een activiteit op het programma, ik hoop dat ik ergens nog wat energie vandaan kan halen. Afzeggen is niet echt een optie want ik zit in de organisatie.
Waarom doe ik toch steeds hetzelfde, mijn energiemanagement is niet zo goed zeg maar... hoe ga ik leren om zuiniger te zijn op mezelf ipv doorrennen...
  dinsdag 24 juni 2025 @ 10:19:29 #284
176471 oh-oh
pi_218029632
Najib vond ik nooit grappig en van Jochem krijg ik kortsluiting :D
Ricky vind ik qua shows ook veel van hetzelfde, zijn tv dingen zijn wel briljant, Derek O+
( Groucho Marx )
pi_218029650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Najib vond ik nooit grappig en van Jochem krijg ik kortsluiting :D
Ricky vind ik qua shows ook veel van hetzelfde, zijn tv dingen zijn wel briljant, Derek O+
Derek vond ik het 1e seizoen wel echt leuk.
En After of After Life. O+ Die moet ik nog eens opzetten.
“You’re my boy”. O+
  FOK!fotograaf dinsdag 24 juni 2025 @ 10:25:03 #286
148247 taxibabe
pi_218029677
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:21 schreef vencodark het volgende:

[..]
Derek vond ik het 1e seizoen wel echt leuk.
En After of After Life. O+ Die moet ik nog eens opzetten.
“You’re my boy”. O+
After Life! _O_ Moedermelkpuddings! _O-
pi_218029717
@Nijna, hopelijk komt er nog wat energie je kant op waaien! Lastig als je jezelf steeds voorbij loopt. Hopelijk na de activiteit wel rust? :*

Ik heb besloten deze ochtend niets te doen. Vanmiddag/avond werken en eigenlijk ben ik bekaf voor m’n gevoel en zou ik het liefst even slapen :P
Al weet ik dat dat straks wel weer goed komt.

Hier na 5 dagen vrij. Gewoon zomaar! Heerlijk.
Een beetje in de tuin werken, op zoek naar kleding voor personeelsfeest met thema al vind ik het lastig iets leuks te bedenken. Gisteren hier al bij de kringloop geweest maar niets wat er bij past.
pi_218029777
Nou, omdat ik dus megaveel vakantiedagen had die op moesten, ben ik sinds half maart veel vrij geweest.
2 weken in maart, 1 in april, 2 weken mei en 2 in juni.

Dat gaat ook vervelen. :') :@

En niet om te klagen want ergens is het chill maar ik word er lui, in-actief en saai van.
Morgen weer beginnen. :P
  dinsdag 24 juni 2025 @ 10:39:43 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218029793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:29 schreef hilliebillie het volgende:
@:nijna, hopelijk komt er nog wat energie je kant op waaien! Lastig als je jezelf steeds voorbij loopt. Hopelijk na de activiteit wel rust? :*

Ik heb besloten deze ochtend niets te doen. Vanmiddag/avond werken en eigenlijk ben ik bekaf voor m’n gevoel en zou ik het liefst even slapen :P
Al weet ik dat dat straks wel weer goed komt.

Hier na 5 dagen vrij. Gewoon zomaar! Heerlijk.
Een beetje in de tuin werken, op zoek naar kleding voor personeelsfeest met thema al vind ik het lastig iets leuks te bedenken. Gisteren hier al bij de kringloop geweest maar niets wat er bij past.
Wat is het thema? We kunnen meedenken O-) (en dus niet werken, sssst)
pi_218029829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Wat is het thema? We kunnen meedenken O-) (en dus niet werken, sssst)
Kamping kitsch dus kan van alles wel zijn.

Vorig jaar was het thema net wat anders maar iets soortgelijks en had ik een panter print jurkje aan, een blonde pruik op en lange laarzen aan.

Ik sta open voor goede ideeën (maar ben wel al redelijk laat want volgende week woensdag is het al zover. Dus ben te laat voor vinted ofzo 😅)

Had gisteren hier in de (kleine) kringloop al een foute strapless jumpsuit aan maar was eigenlijk net te klein, al zitten denken aan een metallic legging die ik heb liggen, maar met carnaval vind ik dat wel kunnen maar op een personeelsfeest voel ik me dan toch wat minder op m’n gemak met alleen een legging en een shirt ofzo
pi_218029852
Ik heb al een stressochtend achter de rug. Juul wilde de uitnodigingen voor haar kinderfeestje uitdelen. Nou vind ik dat als ouder niet netjes om dat in de klas of uberhaupt in het gezicht van andere kinderen te doen.

Dus wij eerder naar school zodat we kinderen buiten konden opwachten. Dat mislukte want de deur was al open toen we aan kwamen. Ik heel stiekem 2 kinderen die al in de klas zaten weer naar buiten geloodst. Kaartje gegeven, klaar. De overige 3 kwamen net aanlopen. Missie geslaagd!

Nee dus, want 2 hadden de uitnodiging mee naar hun bureau genomen en daar pontificaal opgelegd. Ik zag al wat kinderen kijken dus ik fluisterde naar ze 'Doe die even in je tas of in je laatje' maar ik was te laat. Juul haar 'haat-liefde' vriendin zag het en ging uit haar dak in de klas dat ze niet was uitgenodigd. Ik zag Juul haar koppie al betrekken. Dus Juul even mee de klas uit genomen, getroost en uitgelegd dat ze mag uitnodigen wie ze wil en het heus wel goedkomt.

Ik zag de juf al boos kijken naar ons. Maar daar kan ik niets mee, uitnodigingen worden namelijk steevast in de klas uitgedeeld. Dat vermeden wij juist.

En ik wilde sowieso de kaartjes bij de kinderen gaan brengen of door de brievenbus doen. Juul wilde het perse zo, prima maar dan kan je dit dus krijgen. Jongens het leven van een moeder, klein gezeik, maar wat een gedoe. En ze komen er overheen he, sterker nog, ze zijn het vast allemaal al vergeten.

Koffie iemand?
pi_218029859
Camping kitsch is toch gewoon een joggingpak en een ketting van wc rollen om? Haar lekker in de war. Of liep ik alleen maar zo op de camping? :D
  dinsdag 24 juni 2025 @ 10:52:20 #293
176471 oh-oh
pi_218029860
Juul kreeg haar zin en leerde meteen waarom dat niet de beste optie was, mooi leermoment!
( Groucho Marx )
pi_218029865
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Juul kreeg haar zin en leerde meteen waarom dat niet de beste optie was, mooi leermoment!
Absoluut!

Of ze doet het volgend jaar heel bewust in haar gezicht als wraak. >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')