Iran aanvallen is wel 1 van de minst erge dingen die Israel doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:05 schreef Mansjester het volgende:
Israël
Ze komen nu echt dichtbij een rode lijn die ze over gaan!
Hoe was Bhutan? Voor een vakantie neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vooral overstappen terug uit Bhutan, voor de vorm maar even dagje gebleven. Chittagong en Cox's Bazaar schijnen overigens wel mooi te zijn ook, maar 20+ miljoen mensen in Dhaka, het was er gezellig druk.
[..]
Filipino's zijn wel aardig, hier ook altijd, die maken er wel wat van ja. Meer rond Cebu en Bohol en het was wat gechargeerd, maar je zit als je pech hebt wel de helft van de tijd in een typhoon of zonder stroom en infrastructuur laat ook wel wat te wensen over. Dat Gurney nog leeft na scootertje rijden is een godswonder.
Lekker wakker worden overigens, het altijd oorlogvoerende Israël...
In Iran haten ze alleen hun eigen overheid meer dan Israël.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iran aanvallen is wel 1 van de minst erge dingen die Israel doet.
Ik was juist verbaasd hoe veilig scootertje rijden was in Siargao. Goede wegen, weinig gekkies op de weg, dit was prima. Geen seconde mij zorgen gemaakt, gisteren met het fietsje door Amsterdam-Oost was een stuk spannenderquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef DeeBee het volgende:
Filipino's zijn wel aardig, hier ook altijd, die maken er wel wat van ja. Meer rond Cebu en Bohol en het was wat gechargeerd, maar je zit als je pech hebt wel de helft van de tijd in een typhoon of zonder stroom en infrastructuur laat ook wel wat te wensen over. Dat Gurney nog leeft na scootertje rijden is een godswonder.
Als die elkaar nou even vernietigen zonder dat de rest van de wereld er last van heeft zou dat erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iran aanvallen is wel 1 van de minst erge dingen die Israel doet.
Laten we de ongelooflijk lieve bevolking van Iran zo veel mogelijk met rust laten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als die elkaar nou even vernietigen zonder dat de rest van de wereld er last van heeft zou dat erg mooi zijn.
Ik heb het dan uiteraard vooral over de volkomen doorgedraaide machthebbers en oerconservatieve religekkies in beide landen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we de ongelooflijk lieve bevolking van Iran zo veel mogelijk met rust laten.
Verder mogen ze los gaan.
Prachtige natuur, relaxte mensen, prachtige tempels en dhzongs (forten / administratieve centrums). Wel is reizen met een gids nog (deels) verplicht, dus er zit wel een stukje propaganda bij (vooral wat betreft het koningshuis ook), maar ze hebben goede strategie om de natuur te behouden, geld te besteden aan onderwijs en de buddhistische kijk op het leven kunnen we nog wel een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoe was Bhutan? Voor een vakantie neem ik aan?
Heel nice!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Prachtige natuur, relaxte mensen, prachtige tempels en dhzongs (forten / administratieve centrums). Wel is reizen met een gids nog (deels) verplicht, dus er zit wel een stukje propaganda bij (vooral wat betreft het koningshuis ook), maar ze hebben goede strategie om de natuur te behouden, geld te besteden aan onderwijs en de buddhistische kijk op het leven kunnen we nog wel een voorbeeld aan nemen.
Hoogtepunt was hiken naar 3100m voor een van de bekendste tempelcomplexen:
[ afbeelding ]
Mja, wat in Iran vooral schrijnend is is dat het eigenlijk een cultureel en religieus heel divers land is, met tientallen verschillende etnische groepen en minderheden Zoroastriërs, Bahá'í, Jezidi's en een groeiende groep christenen. Al die minderheden worden uiteraard met harde hand vervolgd door de sjiitische elite, door middel van de sharia-wetgeving.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het dan uiteraard vooral over de volkomen doorgedraaide machthebbers en oerconservatieve religekkies in beide landen.
Extra uitzending zelfs. Elke dag zijn er in Gaza meer doden te betreuren...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:59 schreef Mansjester het volgende:
Israël valt Iran aan, maar tijdens het journaal gaat het vooral over de angst onder Israëliërs vanwege een mogelijke tegenaanval. Gave wereld.
Goedemorgen NL geschrapt! Het einde is nabij. Zelfs Mark Rutte kan ons niet meer redden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Extra uitzending zelfs. Elke dag zijn er in Gaza meer doden te betreuren...
Dat komt omdat Hamas experts zijn in het gebruiken van menselijke schilden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Israhel kan in Iran een chirurgische militaire operatie uitvoeren, terwijl ze Palestijnen kapot bombarderen.🤔
Adelaars moet je niet storen, zeker niet als ze jongen hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:36 schreef Fretwork het volgende:
Kennelijk heb ik onze favoriete adelaar boos gemaakt, want ik had kennelijk een reactie op een post door hem, maar die is inmiddels verwijderd
Ik ben er eigenlijk zeker van dat de Adelaar een trolletje is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:36 schreef Fretwork het volgende:
Kennelijk heb ik onze favoriete adelaar boos gemaakt, want ik had kennelijk een reactie op een post door hem, maar die is inmiddels verwijderd
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat linkse Geert allemaal uitspookt maakt niemand iets uit maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |