abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217941150
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:35 schreef d.k. het volgende:
Nou ja en de vraag is echt wie wil dit kopen? Geen senioren denk ik, want geen lift. Dan moeten het jongeren zijn en daarvoor zijn ze denk ik te duur. Dus de doelgroep is redelijk beperkt.
Bovendien zijn er afgelopen jaren al behoorlijk wat appartementen voor ouderen verkocht in Grave, markt is een keer verzadigd.
Er is gewoon een lift hoor. Die is vervangen.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 14:33:03 #210
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217941163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:28 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ook dat zeker, maar bekijk maar eens 20 huizen op Funda in een bepaald segment. Zien er ook allemaal VTWonen uit. Genoeg mensen die dat aanspreekt.
We zullen zien :)
pi_217942770
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:12 schreef d.k. het volgende:

[..]
Dat worden openslaande tuindeuren toch? Net als bij m&a daar wordt een raam ook nog vervangen door tuindeuren.

Het complex heeft trouwens een lift aldus funda. En in de prijs zitten geen parkeerplaatsen, die moet je apart kopen.
Oei oei, bijna een spoiler.. ;)

Mooi overzicht met foto's zo, @RobertoCarlos :Y

De woonkamer van M&H heeft nog dat mooie balkenplafond, die van M&R lelijk gipsplaat. Geen van allen weet de hoogte goed te gebruiken. Dat hokje (?) met dat trappetje bij A&M is wel grappig, maar lijkt zo ook totaal geen functie te hebben.
pi_217943355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 17:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oei oei, bijna een spoiler.. ;)

Mooi overzicht met foto's zo, @:RobertoCarlos :Y

De woonkamer van M&H heeft nog dat mooie balkenplafond, die van M&R lelijk gipsplaat. Geen van allen weet de hoogte goed te gebruiken. Dat hokje (?) met dat trappetje bij A&M is wel grappig, maar lijkt zo ook totaal geen functie te hebben.
Geen functie en niet veilig want geen balustrade, heb je dus ook niets aan.
De appartementen met oud hoog balkenplafond zijn wel echt mooier dan die met de verlaagde plafonds.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217943581
LET OP: de foto's in de spoilertags komen van Funda en kunnen ietwat spoilery zijn over de afwerking van de woonkamers:

SPOILER: Broer Konijn en Barbie Botox
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meeloper en Aanhangsel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kletskous & Zn.
SPOILER: Knabbel en Babbel
SPOILER: Moffel en Piertje
SPOILER: Marit en Roelie
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 14 juni 2025 @ 19:05:43 #214
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217944085
Wat is dat hok (met deur) in de woonkamer van Heidy en Mark?
pi_217944240
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is dat hok (met deur) in de woonkamer van Heidy en Mark?
De plattegrond van het appartement zoals het op Funda staat:

SPOILER
  zaterdag 14 juni 2025 @ 19:21:32 #216
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217944283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 19:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
De plattegrond van het appartement zoals het op Funda staat:

SPOILER
Dank je, ik zie het, het is een deel van een slaapkamer.
pi_217944349
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dank je, ik zie het, het is een deel van een slaapkamer.
Begrijp ook gelijk waarom dit appartement voor geen enkel stel de eerste keuze was.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 19:35:25 #218
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217944428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 19:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Begrijp ook gelijk waarom dit appartement voor geen enkel stel de eerste keuze was.
Oh ja inderdaad!
pi_217946219
Ray schijnt nu nog bezig te zijn, dus heel veel is er dit seizoen niet afgeleverd...
pi_217946825
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:
Ray schijnt nu nog bezig te zijn, dus heel veel is er dit seizoen niet afgeleverd...
Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij nu nog bezig is terwijl er al bezichtigingen zijn en er komende dinsdag Open Huis is. Of het moet puur gaan om bijvoorbeeld de hal met trappenhuis, dat dat nog niet klaar is.
pi_217949220
Ik snap de keuze van Victor en Naomi wel, is niet het meest mooie, maar de meeste mensen die een huis kopen, gaan zelf nog iets van zelf schilderen en naar eigen wens maken. Dat is makkelijker met witte muren en neutrale kleuren dan als er al kleur is.

Ik vind het appartement van Faisel en Chris ook heel mooi met die lijsten en dat schilderij. Alleen die gekke oude kast vind ik dan weer niet passen.
pi_217949855
De appartementen van v&n en a&m zijn dankzij de extra ramen aan de zijkant zoveel lichter, dat helpt ook bij verkoop. De tweede slaapkamer van m&h heeft gewoon geen direct daglicht, alleen via de woonkamer. En dat is bij de kunstenaars ook.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217952656
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 10:10 schreef d.k. het volgende:
De appartementen van v&n en a&m zijn dankzij de extra ramen aan de zijkant zoveel lichter, dat helpt ook bij verkoop. De tweede slaapkamer van m&h heeft gewoon geen direct daglicht, alleen via de woonkamer. En dat is bij de kunstenaars ook.
Bij een aantal appartementen bereik je de badkamer via de woonkamer, best vreemd. Het rare hokje in de woonkamer van A&M is de ingang naar de keldertrap, nog vreemder.
De idioot verlaagde constructie naast het balkenplafond met die bovenramen in de woonkamer van E&W is om dan inderdaad buitenlicht te krijgen.
M&R hebben dan wel het grootste appartement, maar twee gangen (hal en gang naar de achterdeur) dus loze ruimtes waar je niks mee kunt.

Al met al, ik zou er geen cent voor geven. _O-
pi_217953929
Ik ben alle panden op Funda aan het bekijken en als geheel heb ik een Waldorf Astoria vibe. Met een historisch pand neigen de verschillende appartementen naar een bepaalde visie.

Voor mij persoonlijk minder thuisgevoel en meer (permanent) op hotel. Nou zijn er ook mensen die liever willen dat ze altijd op vakantie zijn, mss is een van de panden dan hun geknipte wens.
pi_217957812
Naja, dat begrijp ik dan weer wel. Het pand heeft toch een statige uitstraling en dan verwacht je ook wat luxe bij de inrichting.

Ondanks dat het een pvc-vloer is vind ik de vloer bij de zussen het mooist gekozen zowel qua kleur als 'plank' en zo langzamerhand komt een visgraatvloer mijn neus uit, die van E&W is ronduit foeilelijk.

[ Bericht 23% gewijzigd door Firuze60 op 15-06-2025 22:47:22 ]
  maandag 16 juni 2025 @ 20:32:15 #226
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217964429
Wat fluisterden Anouk en Druiplip nou tegen elkaar in het begin.?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 16 juni 2025 @ 20:34:51 #227
136 V.
pi_217964443
Ik ben het gekonkel trouwens best zat. Maak een leuke rls over een verbouwingswedstrijd met af en toe wat gedoe.

Maar dit ben ik echt beu.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964473
Oei flinke ruzie geweest dus, jammer dat de camera ploeg net weg was.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 16 juni 2025 @ 20:39:29 #229
136 V.
pi_217964476
En wat een slachtoffers zijn die kakkers en die twee proleten trouwens.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964484
Afglijden tot chantage -O-
Briljant!
pi_217964499
Hoe vaak doet iemand die spuit in haar lip, het is weer dikker.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217964519
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:34 schreef V. het volgende:
Ik ben het gekonkel trouwens best zat. Maak een leuke rls over een verbouwingswedstrijd met af en toe wat gedoe.

Maar dit ben ik echt beu.
Ben er ook wel klaar mee, kijk het eigenlijk ook niet meer. Lees hier wel hoe het afloopt, erger me teveel aan het zeik eromheen.
De agent en de soldaat wonnen vorig seizoen alles, maar die waren niet zo irritant, ja ok, die prutsers met olivia-nowee, maar dat was een andere manier van ergeren, dat was gewoon onkunde, niet elkaar naaien.
pi_217964535
Ik loop wat achter, maar ik zou zeggen prima Vic en Mau dan pakt iemand anders het op en die 1000 euro gaat dan ook niet door. :W
  maandag 16 juni 2025 @ 20:51:02 #234
136 V.
pi_217964549
Sorry, maar die vier zijn echt met afstand de ergsten van dit Blok.
De zussen zijn irritant, maar dit niveau slaat echt nergens op.
Die ordinaire fillerkut die al weeeeeken niks anders doet dan schreeuwen, konkelen en klagen die zonder tegenwind hier haar eigen fictie loopt te blèren.

Echt, als je uit gal, kots en stront een mens zou boetseren, krijg je nog altijd iets beters dan deze kamperhork.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')