Wel een beetje hypocriet van die makelaar weer, dit kun je ook zien als een persoonlijke touch, maar nu is het weer niet verkoopklaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee die vond ik juist wel prachtig
Je zou bijna denken dat Roelie er voor gestudeerd heeftquote:
Het is meer dat álles dezelfde kleur heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol nou ja wat ik al zei een wachtkamer van een Bergman kliniek ofzo (heeft Naomi het vast van afgekeken) Ik vind spierwitte muren niet zo.
Ja wat knallend oranje ofzo. Het is allemaal wat lafjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Het is meer dat álles dezelfde kleur heeft.
Wissel eens wat af, durf eens wat.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat knallend oranje ofzo. Het is allemaal wat lafjes.
Ik hou wel van oranjequote:
Dat vond ik dan weer stom. Waarom? Wil je daar een student proppen of zo? Er zat zelfs een stopcontact bovenop de kast..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Ik vond trouwens die kast met die trap wel heel leuk
Want?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ik snap de frustratie van Maurits en Anouk wel.
Ik weet dat wel zeker! Maar ja, de ego's van die 2 vervelende vrouwen zat in de wegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:20 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Roelie er voor gestudeerd heeft. En dat zij eigenlijk het voortouw had moeten nemen met het extra appartement (in plaats van de VT-Wonen copy-cats).
Victor zei zelf (vlak voor de beoordeling) dat ze een ander kleur beige op de muur hadden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Het is meer dat álles dezelfde kleur heeft.
Wissel eens wat af, durf eens wat.
Ja dat was briljant! Daar liep een gekrenkt egootje de deur uit!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:34 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Victor zei zelf (vlak voor de beoordeling) dat ze een ander kleur beige op de muur hadden.
Maar wist niet hoe snel hij moest weglopen toen de jury het met hem eens was
Als ik me ergens thuis zou voelen en op mijn gemak dan is het wel de plek van de zusjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Wilfreds ruimte sloeg nergens op. Marit brgrijpt het: tweede winst!!!
Precies!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik me ergens thuis zou voelen en om mijn gemak dan is het wel de plek van de zusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |