Prima als jij over jezelf wil gaan lullen, maar maak daar dan een apart topic voor ajb.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik ben al een hele tijd gestopt met het kijken naar films, omdat ik me er snel aan zit te ergeren als er dingen gebeuren die nergens op slaan. Waar veel films van aan elkaar hangen. Hoe beter je weet hoe de wereld werkt, hoe moeilijker het is om je ongeloof de hele tijd opzij te zetten. Marketing gaat er ook van uit, dat je mensen veel wijs kunnen maken zolang ze maar niet weten hoe het werkt. En wie heeft er tijd en zin om dat allemaal uit te zoeken?
De meeste beslissingen worden op het gevoel genomen en met logica verdedigd. Het is dan de truc om er zijdelingse dingen bij te slepen die het aannemelijker maken zonder op de kern van de zaak in te gaan. En er veel met anderen over praten. De bevestiging door herhaling. Zo verkopen ze het aan zichzelf.
Als ze toch inzien dat het een illusie was, moet de ontgoocheling verwerkt worden. Eerst door ontkenning, dan woede, dan het terugvechten, vervolgens de depressie en uiteindelijk de acceptatie. In dat tweede stadium gaan ze zich afreageren op de brenger van het slechte nieuws. Zoals ze in het Engels zeggen: "shoot the messenger!"
Vooral als ze struikelen over het terugvechten, omdat ze zich er dan zelf in moeten verdiepen om met argumenten te komen, wat het moeilijk maakt om er blindelings in te blijven geloven. Vandaar dat het meestal bij anekdotes en vergelijkingen blijft.
Kortom, hoe minder je nadenkt over dingen, hoe gezelliger je leven is. Met af en toe een flinke domper.
Begrijpend lezen is ook een kunst. Ik ben drie keer overnieuw begonnen om het zo op te schrijven dat jullie niet meteen kwaad werden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima als jij over jezelf wil gaan lullen, maar maak daar dan een apart topic voor ajb.
Het komt maar niet binnen bij je. Jij claimt meer van techniek te weten dan anderen in de discussie. Je gebruikt dus een autoriteitsargument. Nou is dat zelden een goede zet, maar komende van jou is het gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een kunst. Ik ben drie keer overnieuw begonnen om het zo op te schrijven dat jullie niet meteen kwaad werden.
En wie is er begonnen met mij zwart te maken?
Bullshit. Ik zit alles net gedetailleerd uit te leggen en kom met onderbouwing. Ik verschaf een handleiding, zogezegd.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het komt maar niet binnen bij je. Jij claimt meer van techniek te weten dan anderen in de discussie. Je gebruikt dus een autoriteitsargument. Nou is dat zelden een goede zet, maar komende van jou is het gewoon lachwekkend.
Hou daar dus gewoon mee op. Het is niet zo omdat jij het zegt.
https://www.wfmz.com/news(...)57-da80f9596103.htmlquote:SINKING SPRING BORO., Pa. - Western Berks Fire Commissioner Jared Renshaw said a Tesla was in self-driving mode when it made a left at a railroad crossing.
He said it happened on South Hull Street in Sinking Spring around 5:30 a.m. Saturday.
"Went down the tracks approximately 40-50 feet. They all exited the vehicle, got their belongings out," said Commissioner Renshaw.
Mag ik je daar aan houden?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:40 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik post nog inhoudelijke en technische dingen als ik daar zin in heb en verder zoek je het maar uit.
Dat soort berichten kom je regelmatig tegen maar het is dan altijd AP, geen FSD en pas echt gebeurd als Tesla de data vrijgeeft, volgens de supporters.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:05 schreef Wantie het volgende:
Tesla Model 3 slaat in unsupervised FSD linksaf op een spoorwegovergang en botst tegen een trein.
De inzittenden konden op tijd het voertuig verlaten.
[..]
https://www.wfmz.com/news(...)57-da80f9596103.html
Unsupervised FSD is nog niet beschikbaar.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:05 schreef Wantie het volgende:
Tesla Model 3 slaat in unsupervised FSD linksaf op een spoorwegovergang en botst tegen een trein.
De inzittenden konden op tijd het voertuig verlaten.
[..]
https://www.wfmz.com/news(...)57-da80f9596103.html
Onzin. Recent nog bij die idioot die zelf zijn auto naar links stuurde en over de kop ging, is bewezen dat de bestuurder de auto zelf naar links heeft gestuurd en de Tesla de tegemoetkomende auto heeft ontweken (waarmee waarschijnlijk meerdere levens zijn gered).quote:Op maandag 16 juni 2025 19:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat soort berichten kom je regelmatig tegen maar het is dan altijd AP, geen FSD en pas echt gebeurd als Tesla de data vrijgeeft, volgens de supporters.
Klopt die moeten ook uitkijken als ze oversteken. Hoe kan je als kind nou meerdere keren de fout ingaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef Wantie het volgende:
https://vimeo.com/1093108701/2fd4e51b61?share=copy
Nieuwste model Y met FSD rijdt in de demonstratie stelselmatig een overstekend kind bij een schoolbus plat...
Tesla rijdt minstens 15kmh lijkt eerder op 25.quote:Een auto die 15 km/u rijdt, heeft ongeveer 5,5 meter nodig om volledig tot stilstand te komen, uitgaande van een reactietijd van 1 seconde en een remvertraging van 6,5 m/s˛ op droog asfalt. Dit kan variëren afhankelijk van factoren zoals:
Wegcondities (nat wegdek verlaagt de remvertraging, bijv. naar 4 m/s˛, wat de remweg verlengt).
Type auto (sportauto's remmen sneller dan zware voertuigen).
Reactietijd van de bestuurder (oudere bestuurders of afleiding kan dit verlengen).
https://insideevs.com/new(...)-fsd-test-kid-dummy/quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef Wantie het volgende:
https://vimeo.com/1093108701/2fd4e51b61?share=copy
Nieuwste model Y met FSD rijdt in de demonstratie stelselmatig een overstekend kind bij een schoolbus plat...
Ik krijg meer en meer het idee dat dit helemaal niet zo veel met Musk en/of Tesla zelf van doen heeft. Of beter gezegd; helemaal niet. Dat is gewoon het kapstokje.quote:
De auto sloeg linksaf op een spoorwegovergang.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Unsupervised FSD is nog niet beschikbaar.
Bladiebla.quote:Hou ajb op met liegen en dit soort idiote berichten waarvan een kleuter kan zien dat er niets van klopt.
Een uitleg van de techniek en toepassing is niet gewenst?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik krijg meer en meer het idee dat dit helemaal niet zo veel met Musk en/of Tesla zelf van doen heeft. Of beter gezegd; helemaal niet. Dat is gewoon het kapstokje.
Daar doelde ik niet op, maar slim als je bent had je dat heus wel door.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Een uitleg van de techniek en toepassing is niet gewenst?
Nou, leg het me dan eens uit.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, maar slim als je bent had je dat heus wel door.
Het lijkt me vrij duidelijk, zéker voor iemand die álles snapt én beter weet.quote:
Ah, gaan we zo beginnen. Laat dan maar.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk, zéker voor iemand die álles snapt én beter weet.
Dat is niet meer dan de oogst van hetgeen je zelf zaait. Dat is niet 'beginnen', dat is wat je al heel lang laat zien. Jij weet álles beter en je snapt vrijwel alles, volgens je eigen zeggen...behalve als het niet zo goed uitkomt, dan valt het ineens wel mee met dat snappen en/of het ligt aan anderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, gaan we zo beginnen. Laat dan maar.
Dit kennen we allemaal allang, ben ik mee opgegroeid namelijk. In counter strike 1.6 had je al cheats die eigenlijk hetzelfde werken met ESP.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
Een (erg) technische uitleg over hoe Unreal Engine van een hoop kleine driehoekjes, zoals je krijgt bij een LiDAR een verzameling grote objecten maakt. Het laatste stukje (culling) werkt dan natuurlijk net andersom. En het ontbreken van een ZBuffer is het grootste probleem bij Tesla.
Nou is het aantal driehoekjes bij LiDAR een stuk kleiner dan bij de voorbeelden die hij laat zien, dus zoveel werk is het niet. Het gaat meer on het proces erachter.
Langs een schoolbus met zwaailichten.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt die moeten ook uitkijken als ze oversteken. Hoe kan je als kind nou meerdere keren de fout ingaan.
Je snapt goed dat geen enkele auto met die snelheid dat kind kan ontwijken?
[..]
Tesla rijdt minstens 15kmh lijkt eerder op 25.
Nou, ik heb er naar gekeken en behalve dat het allebei over 3D graphics gaat, heeft het helemaal niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit kennen we allemaal allang, ben ik mee opgegroeid namelijk. In counter strike 1.6 had je al cheats die eigenlijk hetzelfde werken met ESP.
Bekijk deze YouTube-video
Is ook weer een gevalletje shoot the messenger.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
https://insideevs.com/new(...)-fsd-test-kid-dummy/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |