1600 DVDs, hoeveel uur kijkplezier is dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Laatste lootjes van de overstroming in de kelder.
19 Ikea Billy's op maat gemaakt (paste niet overal) en nog 2 te gaan. 6 daarvan met 7 planken ipv 5 zodat ze allemaal DVD hoogte hebben, DVD's staan er al in en op alfabet (heb er zo'n 1600). Strips staan er allemaal in, moet ze nog catalogiseren. Morgen de laatste 2 Billy's en dan kan het catalogiseren van de boeken beginnen, de mooie lampen ophangen en de andere meubels er in.
In Augustus beginnen we aan het dak, isolatie en nieuwe pannen erop.
Gatver. Dat is wel next level hoor. En ik doe mijn afgeknipte nagels bij het compost, dat is voor sommigen ook vast al next levelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zweert bij cups omdat ze die leeg kan gieten in de plantenbakken en de planten daar zo goed op groeien.
Eigenlijk zijn het titels, geen Films, ook series dus, en Sopranos is 1 titel. Schat een 3500-4000 uur, dus lang bingen. Heel langquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
1600 DVDs, hoeveel uur kijkplezier is dat?
Oud collega van mij liep iedere avond door het kantoor en leegde overal de koffiemachines van het prut. Zeg maar iedere dag een Boodschappentas vol. Dat gooide hij dan op de composthoop van zijn moestuin. Wormen waren daar gek op volgens hem. Dat Humus kwam dan op zijn moestuin. Was zijn grote liefde die tuin.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zweert bij cups omdat ze die leeg kan gieten in de plantenbakken en de planten daar zo goed op groeien.
Lief dat je het vraagt!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:25 schreef AnneX het volgende:
Hoe gaat het met vlindertje?
Longen en hitte zijn een slechte combi.
Hier was het een zware dag met voor de laatste keer alle vloeren schoon en laatste troepjes eruit.
Ik heb vier composthopen; één driestapssysteem, met een hoop die we bijvullen, een hoop die rust en eentje waar vanaf gehaald kan worden. Daarnaast een losse voor de dierlijke mest omdat je die wilt laten rijpen (kippen vanwege contaminatie en paarden omdat de mest te 'heet' is om direct te gebruiken). Zodra die vol is, gaat het op hoop één van de driestaps.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oud collega van mij liep iedere avond door het kantoor en leegde overal de koffiemachines van het prut. Zeg maar iedere dag een Boodschappentas vol. Dat gooide hij dan op de composthoop van zijn moestuin. Wormen waren daar gek op volgens hem. Dat Humus kwam dan op zijn moestuin. Was zijn grote liefde die tuin.
Ga je die niet terug vinden?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gatver. Dat is wel next level hoor. En ik doe mijn afgeknipte nagels bij het compost, dat is voor sommigen ook vast al next level![]()
Kuiken
Ik begon pas dinsdagmiddag met de abquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:02 schreef AnneX het volgende:
De ouwe traaaage ipad dd. 2017 is nu tv monitor met ZiggoGo erop.
Als kl.zoon ‘iets’ ermee kan, is ook leuk natuurlijk. Nog steeds lekker met piano bezig. 🎶
@:vlindertje89 nog steeds ab? En géén puf of prednisolon…
Als ik zó lees, doe je wel veel ( inspannends) op een dag. Ik ook.![]()
Dus zojuist uitgeteld een Dut gedaan sinds mijn laatste post.
Maaltijd wordt ws. broodje ham of kaas. Als één van twee puf 🙃heeft met een omelet.
Oh ik vind het wel comfort en gedoe. Tampons kan ik niet altijd verdragen voelt het en ik heb het idee dat ik sneller "leeg loop" zonder kurk. Maandverband, al dan niet met vleugels, al dan niet super-extra-lang-nacht-weet-ik-veel blijft toch nooit lekker zitten en broeit ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa sla die van Snuggs maar over. Hoewel, misschien wel handig voor de wat minder heftige dagen, maar ik kon de eerste dag na nog geen 2 uur naar de wc rennen en dan was ik nog te laat![]()
Ik ben nog niet overtuigd. Het voelt weer als een stap terug qua comfort en gedoe.
Hier moeten we vooral nog een screen aan de achterkant van de werkkamer, C. drijft straks weg vrees ik voor hem.
Ik heb nog 1001 klusjes te doen voor de vakantie, waaronder naar een nieuwe kapper, dus ga maar eens ontbijten. //zwaarleven.
We zullen voor je klappen, net als ze voor Ramon deden vanimiddag. De pitmaster in Mirns die in de volle zon naast een strandje kolen stond te stoken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef Lonaa het volgende:
Net thuis en gedoucht. Warm. Lang. Veel. Warm. Zweet. Warm. Hard gewerkt.
Morgen nog 16 uur. Haha. Hahaha.
Oh en ik moet morgen BBQ'en. In een park. Zonder tentje of andere beschutting. Haha. Hahaha. Ha.
Dat of hagel, onweer en stort regen. Of beide. Weet nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
We zullen voor je klappen, net als ze voor Ramon deden vanimiddag. De pitmaster in Mirns die in de volle zon naast een strandje kolen stond te stoken.
Ik was blij dat ik alleen taxi was, en lekker in mijn eigen tuin kon stoken
Nee, dat is geen optie. Want ik ben motorrijden langs de oostgrens morgen, "om de TT heen"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat of hagel, onweer en stort regen. Of beide. Weet niet
"quote:De cronut doet denken aan een oliebol die je begin februari onder de bank aantreft. Het hele bord is bedekt met gesmolten ijs, slagroom en minstens een kwartliter geelgroene vla
quote:de ribeye van ¤ 39 is met afstand de vieste steak die ik ooit gegeten heb: de buitenkant zwart en de binnenkant waterig paars, kromgetrokken als een oude schoen, en er lekt roze vocht uit.
quote:Het doet denken, qua structuur en smaak, aan wat je krijgt als je cup-a-soup oplost in behanglijm.
quote:tomatensoep waar een vel op zit van wel een halve centimeter dik – als ik nietsvermoedend wil beginnen met eten, bobbelt het voor mijn lepel uit om daarna open te breken als een zweer.
Oh, ze frituren niet alles dus. Ik dacht dat de Beeren gewoon een hele dure snackbar was.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De Volkskrant at bij de Beren, viel op zijn zachts gezegd tegen. De recensie zit achter een paywall, maar iets met javascript schijnt bij mij niet te werken, en ik kan het lezen. Hilarisch
"
[..]
"
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |