abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217931887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Laatste lootjes van de overstroming in de kelder.
19 Ikea Billy's op maat gemaakt (paste niet overal) en nog 2 te gaan. 6 daarvan met 7 planken ipv 5 zodat ze allemaal DVD hoogte hebben, DVD's staan er al in en op alfabet (heb er zo'n 1600). Strips staan er allemaal in, moet ze nog catalogiseren. Morgen de laatste 2 Billy's en dan kan het catalogiseren van de boeken beginnen, de mooie lampen ophangen en de andere meubels er in.
In Augustus beginnen we aan het dak, isolatie en nieuwe pannen erop.
1600 DVDs, hoeveel uur kijkplezier is dat? _O_
  vrijdag 13 juni 2025 @ 16:45:18 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217932044
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Een vriendin van mij zweert bij cups omdat ze die leeg kan gieten in de plantenbakken en de planten daar zo goed op groeien. :{
Gatver. Dat is wel next level hoor. En ik doe mijn afgeknipte nagels bij het compost, dat is voor sommigen ook vast al next level :P

Kuiken *O*
Spoilers!
  vrijdag 13 juni 2025 @ 16:45:35 #78
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217932052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
1600 DVDs, hoeveel uur kijkplezier is dat? _O_
Eigenlijk zijn het titels, geen Films, ook series dus, en Sopranos is 1 titel. Schat een 3500-4000 uur, dus lang bingen. Heel lang
  vrijdag 13 juni 2025 @ 16:48:38 #79
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217932124
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Een vriendin van mij zweert bij cups omdat ze die leeg kan gieten in de plantenbakken en de planten daar zo goed op groeien. :{
Oud collega van mij liep iedere avond door het kantoor en leegde overal de koffiemachines van het prut. Zeg maar iedere dag een Boodschappentas vol. Dat gooide hij dan op de composthoop van zijn moestuin. Wormen waren daar gek op volgens hem. Dat Humus kwam dan op zijn moestuin. Was zijn grote liefde die tuin.
pi_217932392
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:25 schreef AnneX het volgende:
Hoe gaat het met vlindertje?
Longen en hitte zijn een slechte combi.

Hier was het een zware dag met voor de laatste keer alle vloeren schoon en laatste troepjes eruit. |:(
Lief dat je het vraagt!
Over het algemeen best goed. Gister mondhygiënist op half uur rijden en eind vd middag ring naar stad gebracht voor kleiner maken en toen via MediaMarkt klein rondje ventilatoren kijken naar huis. Gisteravond iets dieper hoesten weer maar verder prima, voelde me overdag echt heel goed. Nacht minder, werd na een uur wakker met misselijk en buikpijn en tintelende arm en rillend terwijl het 23 graden was in de kamer (maar geen koorts). Twee keer naar wc geweest, wat oranje snot en snot met spoortje bloed uit hoofd gespoeld met mn Rhinohorn, met trainingsbroek en shirt onder deken gelegen om 'op te warmen' en na anderhalf uur weer in slaap gevallen, daarna prima geslapen alleen vroeg wakker. Vanochtend wel iets meer hoesten ook en snot is qua hoeveelheid ook wel sinds woensdag al stabiel, even overlegd of dat ok is en zolang ik iig niet opnieuw koorts krijg kon dat inderdaad nog wel even duren, en beetje bloed bij snot mag. Auto voor apk gebracht en ventilator opgehaald bij winkel, daarna paar uur op bank gelegen, online een intervisiegroep gegeven (maar zij hebben vooral met elkaar gepraat wat ook de bedoeling is dus was prima) en sindsdien weer rustig op de bank. Hoesten is overdag ook wat minder dan vanochtend weer. Ben na 10:00 niet meer buiten geweest en binnen is het nog goed te doen (25.1gr), dus van de hitte gelukkig weinig last!

Jouw dag klinkt inspannend, al helemaal met dit weer.. hoe knap jij op? Beetje volgehouden?
  vrijdag 13 juni 2025 @ 17:14:21 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_217932430
Over tuin gesproken.
Wie komt helpen de kers leeg te eten. Die hangt knetter vol rijpe zoete kersen.
De Johannisbeere hangt ook mooi vol met grote vruchten en is bijna rijp. Ook teveel om alleen op te eten.
De kruisbes begint ook langzaamaan te kleuren.
De rest duurt nog even voordat die rijp zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_217932465
@Candaasje ik kom nog terug op jouw post, thanks iig voor je uitleg!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 juni 2025 @ 17:52:45 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217932730
Ik moet eens een Billy aanschaffen zodat ik mn boeken weer kwijt kan :P. Nu stapelt zich dat op en op.

Deze gek ging 25km wandelen met dit weer. Hoenderloo, Kootwijk en Stroe. Laatste 2km waren wel op tandvlees. Op de hele route veel zware zandpaden. Als beloning lunchen bij De Rotterdammer :P. Het werd een Carpacciosalade.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217932754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Oud collega van mij liep iedere avond door het kantoor en leegde overal de koffiemachines van het prut. Zeg maar iedere dag een Boodschappentas vol. Dat gooide hij dan op de composthoop van zijn moestuin. Wormen waren daar gek op volgens hem. Dat Humus kwam dan op zijn moestuin. Was zijn grote liefde die tuin.
Ik heb vier composthopen; één driestapssysteem, met een hoop die we bijvullen, een hoop die rust en eentje waar vanaf gehaald kan worden. Daarnaast een losse voor de dierlijke mest omdat je die wilt laten rijpen (kippen vanwege contaminatie en paarden omdat de mest te 'heet' is om direct te gebruiken). Zodra die vol is, gaat het op hoop één van de driestaps.

En in principe gaat alles daarop; koffieprut, papier, keukenresten, gezeist gras en onkruid.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217932903
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gatver. Dat is wel next level hoor. En ik doe mijn afgeknipte nagels bij het compost, dat is voor sommigen ook vast al next level :P

Kuiken *O*
Ga je die niet terug vinden? :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217932904
Respect @borisz t was goed warm vandaag

Je woont echt te ver fietsen @z80 zelfs voor kersen

Heb geloof wel wat losgemaakt met de opmerking over de nagels :D

Boodschappen zijn binnen en opgeruimd, labne is in de maak. Bij picnic kan je postnl retours meegeven, vanochtend was een blouse binnengekomen, leek met wijde mouwen maar helaas niet dus. Kon het gelijk meegeven aan de boodschappen bezorger, ideaal.

Net even “gevoeld “ op het balkon maar t is er nog te warm.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217933211
Picnic O+
pi_217933230
Nieuwe Samsung tablet is binnen *O*
De iPad die ik via het VUmc kon kopen in 2015 doet geen updates meer en geeft andere problemen maar kan nog wel e.e.a. aan.
Gaat mee naar de kinderen, wie weet kan kleinzoonJ er via YouTube of zo nog iets mee qua pianospelen :muziek:
pi_217933316
De ouwe traaaage ipad dd. 2017 is nu tv monitor met ZiggoGo erop.
Als kl.zoon ‘iets’ ermee kan, is ook leuk natuurlijk. Nog steeds lekker met piano bezig. 🎶

@vlindertje89 nog steeds ab? En géén puf of prednisolon…
Als ik zó lees, doe je wel veel ( inspannends) op een dag. Ik ook. o|O
Dus zojuist uitgeteld een Dut gedaan sinds mijn laatste post.

Maaltijd wordt ws. broodje ham of kaas. Als één van twee puf 🙃heeft met een omelet.
pi_217933469
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 19:02 schreef AnneX het volgende:
De ouwe traaaage ipad dd. 2017 is nu tv monitor met ZiggoGo erop.
Als kl.zoon ‘iets’ ermee kan, is ook leuk natuurlijk. Nog steeds lekker met piano bezig. 🎶

@:vlindertje89 nog steeds ab? En géén puf of prednisolon…
Als ik zó lees, doe je wel veel ( inspannends) op een dag. Ik ook. o|O
Dus zojuist uitgeteld een Dut gedaan sinds mijn laatste post.

Maaltijd wordt ws. broodje ham of kaas. Als één van twee puf 🙃heeft met een omelet.
Ik begon pas dinsdagmiddag met de ab ;) heb 5 dagen kuur, dus zondagochtend de laatste. Vandaag voor het eerst helemaal geen ventolin/salbutamol gehad, dinsdag en woensdag nog 3x per dag. Gisteren overdag eentje, maar eigenlijk vooral omdat ik naar mondhygiënist ging en het wel iets makkelijker werkt als ik dan niet steeds moet hoesten ;) en ik hoest minder als ik ventolin heb gehad. Vanochtend dacht ik wel hem te nemen als ik thuis was, maar het was eigenlijk al niet meer nodig, dus niet meer gedaan.

Goed dat je even hebt geslapen! Ik heb net in de woonkamer gewandeld en lig nu weer op de bank. Ik moet ook nog koken, denk dat ik zo pasta kook en tomatensaus opwarm. Of ik eet brood met twee eitjes ofzo.
pi_217934644
Hier werd het ook brood met 2 gebakken eieren, die waren al een beetje over de aangegeven tijd. Wat kruiden erop, prima eten
pi_217935700
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa sla die van Snuggs maar over. Hoewel, misschien wel handig voor de wat minder heftige dagen, maar ik kon de eerste dag na nog geen 2 uur naar de wc rennen en dan was ik nog te laat :')

Ik ben nog niet overtuigd. Het voelt weer als een stap terug qua comfort en gedoe.

Hier moeten we vooral nog een screen aan de achterkant van de werkkamer, C. drijft straks weg vrees ik voor hem.

Ik heb nog 1001 klusjes te doen voor de vakantie, waaronder naar een nieuwe kapper, dus ga maar eens ontbijten. //zwaarleven.
Oh ik vind het wel comfort en gedoe. Tampons kan ik niet altijd verdragen voelt het en ik heb het idee dat ik sneller "leeg loop" zonder kurk. Maandverband, al dan niet met vleugels, al dan niet super-extra-lang-nacht-weet-ik-veel blijft toch nooit lekker zitten en broeit ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217935740
Net thuis en gedoucht. Warm. Lang. Veel. Warm. Zweet. Warm. Hard gewerkt.

Morgen nog 16 uur. Haha. Hahaha.

Oh en ik moet morgen BBQ'en. In een park. Zonder tentje of andere beschutting. Haha. Hahaha. Ha.

;(
  vrijdag 13 juni 2025 @ 22:27:11 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217936035
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef Lonaa het volgende:
Net thuis en gedoucht. Warm. Lang. Veel. Warm. Zweet. Warm. Hard gewerkt.

Morgen nog 16 uur. Haha. Hahaha.

Oh en ik moet morgen BBQ'en. In een park. Zonder tentje of andere beschutting. Haha. Hahaha. Ha.

;(
We zullen voor je klappen, net als ze voor Ramon deden vanimiddag. De pitmaster in Mirns die in de volle zon naast een strandje kolen stond te stoken.

Ik was blij dat ik alleen taxi was, en lekker in mijn eigen tuin kon stoken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217936229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 22:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
We zullen voor je klappen, net als ze voor Ramon deden vanimiddag. De pitmaster in Mirns die in de volle zon naast een strandje kolen stond te stoken.

Ik was blij dat ik alleen taxi was, en lekker in mijn eigen tuin kon stoken
Dat of hagel, onweer en stort regen. Of beide. Weet niet
  vrijdag 13 juni 2025 @ 22:48:56 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217936252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 22:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat of hagel, onweer en stort regen. Of beide. Weet niet
Nee, dat is geen optie. Want ik ben motorrijden langs de oostgrens morgen, "om de TT heen"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 13 juni 2025 @ 23:34:37 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217936795
De Volkskrant at bij de Beren, viel op zijn zachts gezegd tegen. De recensie zit achter een paywall, maar iets met javascript schijnt bij mij niet te werken, en ik kan het lezen. Hilarisch

"
quote:
De cronut doet denken aan een oliebol die je begin februari onder de bank aantreft. Het hele bord is bedekt met gesmolten ijs, slagroom en minstens een kwartliter geelgroene vla
"

quote:
de ribeye van ¤ 39 is met afstand de vieste steak die ik ooit gegeten heb: de buitenkant zwart en de binnenkant waterig paars, kromgetrokken als een oude schoen, en er lekt roze vocht uit.
quote:
Het doet denken, qua structuur en smaak, aan wat je krijgt als je cup-a-soup oplost in behanglijm.
quote:
tomatensoep waar een vel op zit van wel een halve centimeter dik – als ik nietsvermoedend wil beginnen met eten, bobbelt het voor mijn lepel uit om daarna open te breken als een zweer.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 23:38:58 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217936850
Klinkt als een aanrader voor een etentje.
pi_217936893
Ben benieuwd of de keukenbrigade morgen nog moeten/wil werken
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 23:42:51 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217936901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De Volkskrant at bij de Beren, viel op zijn zachts gezegd tegen. De recensie zit achter een paywall, maar iets met javascript schijnt bij mij niet te werken, en ik kan het lezen. Hilarisch

"
[..]
"
[..]
[..]
[..]

Oh, ze frituren niet alles dus. Ik dacht dat de Beeren gewoon een hele dure snackbar was.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')