quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:49 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog 1001 klusjes te doen voor de vakantie, waaronder naar een nieuwe kapper, dus ga maar eens ontbijten. //zwaarleven.
We zitten hier te kijken naar schermen op zonne energie. Zon komt in de ochtend vrij laag de kamer inquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier hebben we 3e hands uitdraai terras scherm geplaatst over het keukenraam, zoeen die mensen over hun terras doen.
Behoud van uitzicht, maar de zon niet meer op de ramen.
Jij liever dan ik in zo'n bus. Dat optreden is wel tof zegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:49 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben er nog, maar vooral lurkend. Ik heb weinig interessants te melden.
Nu aan het aftellen naar het sambafestival in Coburg, nog 4 weken. Alleen niet naar een uur of 8 met 60 man in een touringcar zitten![]()
Wel heel gezellig, want dit jaar rijdt naast mijn eigen band ook mijn vorige band mee met ons in de bus. Alleen al dat socializen en die herrie vind ik takkevermoeiend, en dan moeten we de dag van de heenreis om 23.00 nog optreden daar
Dat is wel een heel eind ja! Kunnen Alle samba trommels - sorry - onderin de bus dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:49 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben er nog, maar vooral lurkend. Ik heb weinig interessants te melden.
Nu aan het aftellen naar het sambafestival in Coburg, nog 4 weken. Alleen niet naar een uur of 8 met 60 man in een touringcar zitten![]()
Wel heel gezellig, want dit jaar rijdt naast mijn eigen band ook mijn vorige band mee met ons in de bus. Alleen al dat socializen en die herrie vind ik takkevermoeiend, en dan moeten we de dag van de heenreis om 23.00 nog optreden daar
Met inbrenghuls moet dat lukkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kunnen Alle samba trommels - sorry - onderin de bus dan?
Yep, alle trommels onderin. En in verband met de tweede band ook nog een aanhanger achter de busquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is wel een heel eind ja! Kunnen Alle samba trommels - sorry - onderin de bus dan?
Dichterbij zijn er toch ook wel festivals?
Google zegt dat dat maar af en toe onhandig is, als je aan de touwtjes trekt of t vacuüm eraan zuigt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Cup wordt geloof ik afgeraden met een spiraal, dus dat durf ik niet zo goed.
Ik had een paar broekjes op Amazon gekocht maar die zitten niet lekker. Zal eens kijken naar die van de Hema. Ik zoek ze wel voor de categorie Tsunami.
Een vriendin van mij zweert bij cups omdat ze die leeg kan gieten in de plantenbakken en de planten daar zo goed op groeien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Google zegt dat dat maar af en toe onhandig is, als je aan de touwtjes trekt of t vacuüm eraan zuigt.
Met tsunami zou juist cup fijn zijn.
En daar ging mijn ontbijtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zweert bij cups omdat ze die leeg kan gieten in de plantenbakken en de planten daar zo goed op groeien.
Weet je dat de eieren ook kunnen piepen? Zo ongeveer een dag voordat de kuikens uitkomen. Ik wist niet wat me overkwam, de eerste keer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze broedse kip eet weer en er komen allemaal piepgeluiden onder haar vandaan.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zweert bij cups omdat ze die leeg kan gieten in de plantenbakken en de planten daar zo goed op groeien.
Nu welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet je dat de eieren ook kunnen piepen? Zo ongeveer een dag voordat de kuikens uitkomen. Ik wist niet wat me overkwam, de eerste keer.
Gefeliciteerd met de kloek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |