Ik heb alleen een gele nagel maar dat is nicotinequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Dan kan ik ook wel meteen even mijn nagels showen
https://imgur.com/a/G5TtvCl
[ link | afbeelding ]
In de metworst?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef flipsen het volgende:
Ik een kruidnagel, het komt wel dichtbij zo
Met een tang?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega en ik hadden van de week ook een discussie over nagels, maar dan niet het hele nette formaat van @:sarabi maar die van een dame die ons wel eens helpt (geen bewoonster). Die heeft altijd fluorescerende kleueren op nagels van zo’n 5 cm met punten (ze kan er prima mee typen op een mobiel). Zegt collega “ik durf het niet te vragen, maar hoe gebruik je veilig een tampon met zulke nagels
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega en ik hadden van de week ook een discussie over nagels, maar dan niet het hele nette formaat van @:sarabi maar die van een dame die ons wel eens helpt (geen bewoonster). Die heeft altijd fluorescerende kleueren op nagels van zo’n 5 cm met punten (ze kan er prima mee typen op een mobiel). Zegt collega “ik durf het niet te vragen, maar hoe gebruik je veilig een tampon met zulke nagels
Handschoen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja scholen doen er zelf aan mee, schriften en werkboeken worden volgens mij amper meer gebruikt.
Silent disco huren?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier moet er een BBQ en een DJ en een silent disco en weet ik wat niet komen.
Ja die schoot ik er dan in maar nooit ver genoegquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Tampax is toch met inbrenghuls waar ik geen kont van begrijp?
Ik snap gewoon echt niet hoe het werkt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja die schoot ik er dan in maar nooit ver genoeg
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer het andere gatquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Tampax is toch met inbrenghuls waar ik geen kont van begrijp?
Die strategie overweeg ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:33 schreef Blues het volgende:
@ jarig zijn en feestjes, vanaf mijn 50e ongeveer ben ik altijd jarig op vakantie.
Doe ik al vanaf 25 jaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:33 schreef Blues het volgende:
@ jarig zijn en feestjes, vanaf mijn 50e ongeveer ben ik altijd jarig op vakantie.
Jarig op of rond een feestdag?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik werk nooit op mijn verjaardag, ben ook nooit naar school geweest![]()
Heb het altijd vrij uitgebreid gevierd maar voorlopig maar even niet. Het moment dat er AOW + pensioen begint vind ik een mooi moment om weer een feestje te geven.
Oh nee geen punt hoor, ik begon er zelf over. Ik gooi het wel even in een spoiler, want voor je het weet staat het weer ergens in een ' SlEGTe ZoRg AniCuRA/EvIDenZiA Feesboekgroep en gaan de anita's daar weer op losquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vervelend @:Candaasje dat jij er last van hebt op deze manier!
Ik ben inhoudelijk gezien wel benieuwd naar de andere (jouw/jullie) kant van het verhaal, uit oprechte interesse (ik heb graag het héle verhaal voordat ik ergens iets van ga vinden), maar ik snap het heel goed als je er geen zin in hebt om daar helemaal op in te gaan omdat je het juist los probeert te laten.
Ik moet zeggen dat ik zelf op basis van de berichten in de media niet zozeer iets vind van medewerkers die (uitspraak even puur gebaseerd op de berichtgeving, ik zeg niet dat dat per se de waarheid is, maar wel de indruk die nu uit de media komt) dingen doen waartoe ze niet bevoegd zijn, maar meer van klinieken die hun administratie niet op orde hebben / medewerkers verantwoordelijkheden geven die ze niet mogen hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat er ook juist veel mensen zullen zijn die het wél heel erg op de personen zelf zullen betrekken, en dat lijkt me erg naar.
Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid eens gekeken naar dat registratie systeem en ik verbaasde me er ook al over dat je dus inderdaad zo kan zien bij welke praktijk iemand precies werkt met adres en al..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 13-06-2025 00:37:50 ]
Huls in de vagina, duwen op het uitstekende stukje terwijl je de huls terugtrekt?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet hoe het werkt.
Ik heb er geen accuut probleem mee hoor, het kwam een aantal keer op m'n pad, lang geleden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zit er een hulsje in de onderkant van de buitenste applicator? De kant met het touwtje?
Wat vind je belachelijk duur? Ik kan die van de Hema aanraden, maar ik heb ze wel gekocht toen ze in de aanbieding waren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek nog steeds fatsoenlijk, niet belachelijk duur, menstruatieondergoed.
Cup wordt geloof ik afgeraden met een spiraal, dus dat durf ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:44 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wat vind je belachelijk duur? Ik kan die van de Hema aanraden, maar ik heb ze wel gekocht toen ze in de aanbieding waren.
Inmiddels gebruik ik ook vaak een cup, heel handig.
Ik bedoel meer dat mijn werk werkplek uitkijkt over het halve terrein, en dat mijn thuiswerkplek uitkijkt op een gemetselde muur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |