Wat jij wiltquote:
De.erg.ste.quote:
drama- drolquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
De.erg.ste.
Paar jaar terug ook nog gehad, ja. (buiten die wortelkanaalontsteking)
Bleek een sinisitus ook nog, huisarts bleef maar vohouden dat het viraal was (en dus helpt AB dan niet. Nou, dat deed het uiteindelijk WEL) Maar toen ook tig keer bij de tandarts foto's gemaakt, want tandpijn....
GRUWEL.
Ik zat aan de oxycodon van een ander... toen ik geen Drama-Dol meer voorgeschreven kreeg.
Ze dachten dat ik een junk was..
Nouw..... ehmmmm. Ik wenste hen toen deze pijn wel toe ja
The horror! Wat kut voor jequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik exact hetzelfde gehad... Al jaren pijn aan die tand/kies. Dus ik riep maar steeds ERUIT MET DAT DING. Maar dat wilde de tandarts niet doen, want 'gezonde tand'.
Ja, één die f*cking zeer doet steeds?!
Kreeg er een wortelkanaalontsteking aan... die uiteindelijk ook niet heel erg goed opgelost werd. Kroon erop gezet... Hielp ook niet.
Eindelijk een duurdere verzekering, jaar wachttijd en toen de tand/kies eruit was: 2e zenuwkanaaltje een 2e wortelpunt in.... Maar dat was niet te zien op foto's, aangezien het steeds 'rechtdoor' te zien was. Het lag achter elkaar...
Maar nu dus implantaat, nóg eens een begroting van 1600 - lol.
En nog steeds zeurende en doffe pijn af en toe. Jippie.
![]()
![]()
Je weet welke in bedoel, denk ik?quote:
Ja tramaquote:
Oxycodon is volgens mij een heftige morfine medicijn toch? (als ik het goed heb, want dat heeft mijn moeder dan een tijdje gebruikt ook). Dan heb je idd wel gruwelijke pijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
De.erg.ste.
Bleek een sinisitus ook nog, huisarts bleef maar vohouden dat het viraal was (en dus helpt AB dan niet. Nou, dat deed het uiteindelijk WEL) Maar toen ook tig keer bij de tandarts foto's gemaakt, want tandpijn....
GRUWEL.
Ik zat aan de oxycodon van een ander... toen ik geen Drama-Dol meer voorgeschreven kreeg.
Verslavend spul is dat jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
De.erg.ste.
GRUWEL.
Eet smakelijkquote:
Voor de slachtoffers van van de week Mario?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:16 schreef mario390 het volgende:
avond endet de staatstrauer en om
17:30 beginnt en gedenken in kerk
in wien is präsident van oostenrijk bij
quote:
Dank!quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de slachtoffers van van de week Mario?
Tramadol is het meest op Morfine lijkend goedje wat een mens "thuis" mag gebruiken (uitzonderingen voor Morfinegebruikers daargelaten).quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oxycodon is volgens mij een heftige morfine medicijn toch? (als ik het goed heb, want dat heeft mijn moeder dan een tijdje gebruikt ook). Dan heb je idd wel gruwelijke pijn
Goed zo!quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef StevenHyde het volgende:
Zelf door die niet Nederlands sprekende tandarts een behoorlijke angst voor de tandarts ontwikkeld. Maar ga de laatste 15 jaar wel trouw om het half jaar. Moet mezelf dan echt een schop onder de kont geven en zeg bij elke afspraak vooraf (zijn meerdere tandartsen onder 1 dak) dat ik spanning ervaar. Maar elke keer ook wel weer een soort van "trots"als ik het weer gedaan heb.
Mooi dat ze dat doen voor de nabestaande en degene die het meegemaakt hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |