Ik over twee wekenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:19 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts , komt wel dichtbij zo.
Sterkte. Met 30 graden in de tandartsstoel is sowieso a-relaxedquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:19 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts , komt wel dichtbij zo.
Oe kibbeling super lekker. Jammer dat het tegenwoordig zo duur is. Eet t daardoor stukken minder, dan jaren geleden.quote:
@KoningWouter was ook zo bang voor de tandarts dacht ik, maar volgens mij ging dat nu wel goedquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik niet. Weer wat geleerd
[..]
Ja inderdaad, dat heb ik ook weleens overwogen. Maar dit is nu goed te doen. Het is echt een spanning die ik ervaar. Wat betreft pijn heb ik juist wel een vrije hoge grens. Op deze wijze is het te doen iig.
Ja maar ja wat moet dat moetquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sterkte. Met 30 graden in de tandartsstoel is sowieso a-relaxed
Wouter zou denk ik gewoon narcose willen en dat ze al zijn tanden wegslijpen en vervangen door witte legoblokjes.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Koningwouter was ook zo bang voor de tandarts dacht ik, maar volgens mij ging dat nu wel goed
Waar is hij eigenlijk zie hem bijna niet mee. O wacht tis donderdag dan is hij natuurlijk aan het werk bij UN
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wouter zou denk ik gewoon narcose willen en dat ze al zijn tanden wegslijpen en vervangen door witte legoblokjes.
Echt welquote:
Hier binnen valt het wel koel binnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zo warm. Gelukkig was het vanmorgen nog aangenaam
Je zou voor minder slaperig worden hihi
Hier ook goed. Heb je de laatste kilo er al af?quote:
Ja hier ook nog, lekker juistquote:
Ik krijg het moeilijk fris omdat de zon vol op mijn raam staatquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier binnen valt het wel koel binnen
Lekker likken aan ijsjesquote:
Hier ook de hele dag van zonsopkomst tot zonsondergan. Maar ik doe de screens dicht en voor het warm wordt en de zon door komt alles openquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik krijg het moeilijk fris omdat de zon vol op mijn raam staat
Hoge ramen en geen screens, enkel gordijnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag van zonsopkomst tot zonsondergan. Maar ik doe de screens dicht en voor het warm wordt en de zon door komt alles open
Msschien toch eens overwegen om screens te nemen, scheelt echt in warmtequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoge ramen en geen screens, enkel gordijnen
Nee vanochtend was het 0,8 meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook goed. Heb je de laatste kilo er al af?
O, dat wil je niet natuurlijk. Maar dat kan altijd toch dat je de ene dat iets meer weeg dan de andere dag?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee vanochtend was het 0,8 meer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |