Nee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe.
Wie zou dat zijn geweest in 83? Hiele?
Ook niet.quote:
quote:
Zeker!quote:
Arie Haan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:31 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse speler blesseerde Piet Schrijvers op het WK-78 tegen Italië, waardoor Jongbloed de finale moest keepen.?
Nee, die scoorde wel een wonderdoelpunt die wedstrijd.quote:
Rene van de Kerkhof?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, die scoorde wel een wonderdoelpunt die wedstrijd.
Die scoorde tegen de Duitsers. Het was een sliding van een verdediger.quote:
Poortvliet?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die scoorde tegen de Duitsers. Het was een sliding van een verdediger.
Warm. Poortvliet was een middenvelder.quote:
Andere club.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een verdediger die meedeed in 78. Hmmm.
Rijsbergen?
Dan zal het Ernie Brandts geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Warm. Poortvliet was een middenvelder.
Juist.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan zal het Ernie Brandts geweest zijn.
Leeds.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef -XOR- het volgende:
Schaamteloos gejat deze vraag, credits naar freule Stuntpegg, maar ik vond hem wel mooi:
Noem de 12 clubs die in het eerste seizoen van het bestaan van de Premier League ('92/'93) in die klasse actief waren maar tegenwoordig op een lager niveau spelen.
Leeds, Sheffield (Wednesday en United) Blackburn, Wimbledon, Oldham en Middlesborough zijn goed, Barnsley niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leeds.
Barnsly.
Sheffield
Blackburn
Wimbledon
Oldham.
Middlesborough.
quote:
Alledrie niet. Ik zoek nog twee clubs uit Londen, waarvan er een tegenwoordig door het leven gaat als Milton Keynes Dons.quote:
Wimbledon is al genoemd ergens boven.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Alledrie niet. Ik zoek nog twee clubs uit Londen, waarvan er een tegenwoordig door het leven gaat als Milton Keynes Dons.
Charlton Athletic is niet goed. Wimbledon is inderdaad al genoemd zie ik nu. Zoek nog een andere Londense ploeg.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:37 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wimbledon is al genoemd ergens boven.
de ander is dan natuurlijk Charlton Athletic
Crystal Palace.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Charlton Athletic is niet goed. Wimbledon is inderdaad al genoemd zie ik nu. Zoek nog een andere Londense ploeg.
Ik neem aan Derry City.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:58 schreef Ciclon het volgende:
2 vragen
Welke Noord Ierse club speelt in de Ierse competitie?
En:
Welke club uit die zelfde stad speelt een club in de Noord-Ierse divisies?
Goed, en aangepast. (excuses)quote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan Derry City.
Maar ik snap je tweede vraag niet.
Hintje ? Initialen bv.quote:
Begint met een I. Spelen ook in de Brandywell stadiumquote:
Dat is Belfast.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet van geen enkele club uit Noord-Ierland waar ze vandaan komen.
Crusaders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |