Ze hebben allemaal voor Ajax gespeeld, maar dat is vast niet het antwoord dat je wil horen. En ze maakte allemaal deel uit van succesvolle periodes bij Ajaxquote:Op maandag 14 juli 2025 19:41 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Nico Rijnders, Sjaak Swart, Jari Litmanen en Clarence Seedorf?
Allemaal een EuropaCup 1 / Cl gewonnen?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:41 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Nico Rijnders, Sjaak Swart, Jari Litmanen en Clarence Seedorf?
Klopt allemaal, maar ik zoek iets specifiekers. Het heeft daar wel mee te maken. @raptorix is op de goede weg.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal voor Ajax gespeeld, maar dat is vast niet het antwoord dat je wil horen. En ze maakte allemaal deel uit van succesvolle periodes bij Ajax
Ik denk dat ik het weet, maar moest dit wel bevestigt krijgen door het te Googlen, dus ik houd het voorlopig even voor me, ik denk dat zonder Google het ook best lastig is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar ik zoek iets specifiekers. Het heeft daar wel mee te maken. @:raptorix is op de goede weg.
Voor de iets ouderen zijn de namen Rijnders en Swart al snel gelinkt aan dit "gebeuren" denk ik. Er zit bij allebei een verhaal aan vast.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, maar moest dit wel bevestigt krijgen door het te Googlen, dus ik houd het voorlopig even voor me, ik denk dat zonder Google het ook best lastig is.
Namen die er direct bij betrokken waren..............Haan, Blankenburg, Kanu, Kluivert.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:12 schreef mitt het volgende:
Heb een hint nodig.
De een is al dood.
De ander heeft alleen voor Ajax gespeeld.
De ander kwam terug (en is een buitenlander)
De laatste was de jongste.
Yep. In de rust EC-71.Rijnders wegens hartritme stoornissen. Waardoor hij later jong zou overlijden. Swart is nog steeds kwaad op Michels. Qua verhaal. Kluivert en Kanu waren betrokken bij het doelpunt in 95.quote:
ASV?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:16 schreef mitt het volgende:
Bij welke profclub begin Nico Rijnders zijn carrière?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
ASV?
Edit: Helemaal in de war met Nico Jansen, en dan was het nog niet goed
Willem II?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:16 schreef mitt het volgende:
Go Ahead ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:16 schreef mitt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |