Nooit van gehoord.quote:
Je zoekt zeker niet iemand die 1 uit 1 heeft, maar iemand die ze vaker nam??quote:Op zondag 22 juni 2025 14:20 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse voetballer heeft het hoogste percentage gescoorde strafschoppen ?
Volgens mij laatst in Rondo genoemd maar ik heb het niet onthouden.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:20 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse voetballer heeft het hoogste percentage gescoorde strafschoppen ?
Hij scoorde 51 van zijn 54 officiële strafschoppen binnen 90 minuten.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Volgens mij laatst in Rondo genoemd maar ik heb het niet onthouden.
Romario?quote:Op maandag 23 juni 2025 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij scoorde 51 van zijn 54 officiële strafschoppen binnen 90 minuten.
Andere Nederlander.quote:
Nee, het vreemde is dat hij meer bekend is met strafschoppen door één die hij miste.quote:
Seedorf?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, het vreemde is dat hij meer bekend is met strafschoppen door één die hij miste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Wel degelijk. Marco scoorde er 51 van de 54.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:24 schreef Zorro het volgende:
De man die miste tegen de Denen natuurlijk.
Dirk Kuijt?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:56 schreef Zorro het volgende:
WK finale 2010
Slechts 1 Nederlandse veldspeler die in de basis begon kreeg geen geel.
Wie was dat?
Verdorie je hebt gelijk. Ik had moeten zeggen "basis en de volledige wedstrijd speelde". Kuijt werd gewisseld zonder geel.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie je hebt gelijk. Ik had moeten zeggen "basis en de volledige wedstrijd speelde". Kuijt werd gewisseld zonder geel.
De enige basisspeler die de hele wedstrijd speelde en geen geel kreeg was Wesley Sneijder, die bedoelde ik eigenlijk.
Maar de vraag zoals gesteld is goed beantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |