Als hij alleen reisde zal hij ongetwijfeld blij zijn maar het kan ook zijn dat hij met z'n gezin ofzo in het vliegtuig zat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of juist niet. Denk eerder dat hij mega blij is.
Ja. Kinderen zijn over het algemeen lichter en kleiner.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet eens een kind dus. Die schijnen de grootste kans op overleven te hebben, heb ik eens ergens gelezen.
Dan moet de piloot bewust heel veel zaken genegeerd hebben, en de co-piloten dan dus ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef TAmaru het volgende:
Er lijkt op X ook wel consensus te bestaan dat de piloot na het draaien meteen is opgestegen en daarbij niet genoeg vaart heeft kunnen maken. Blijkbaar is er bij dezelfde vlucht andere dagen langer snelheid gemaakt door een stuk verder terug te rijden op de baan. Nu zou hij maar 1.8 km hebben gehad om vaart te maken wat te weinig is.
Dat is vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef TAmaru het volgende:
Er lijkt op X ook wel consensus te bestaan dat de piloot na het draaien meteen is opgestegen en daarbij niet genoeg vaart heeft kunnen maken. Blijkbaar is er bij dezelfde vlucht andere dagen langer snelheid gemaakt door een stuk verder terug te rijden op de baan. Nu zou hij maar 1.8 km hebben gehad om vaart te maken wat te weinig is.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dan moet de piloot bewust heel veel zaken genegeerd hebben, en de co-piloten dan dus ook.
Alles wordt door speciale software berekent en geverifieerd door de piloten door ook zelf alles te berekenen.
Je moet zoiets bijna dan wel bewust doen...
Zijn broer zat ook in het vliegtuig en leeft niet meer dus ik denk niet dat hij zo blij is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of juist niet. Denk eerder dat hij mega blij is.
Typisch weer, zo'n kneus op X die gaat zeggen dat deze man niet Brits is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik las daarstraks deze post en ik dacht 'tuurlijk Roos...'
Maar voor nu klopt het behoorlijk
“Just 30 seconds after takeoff, there was a loud blast and then we crashed. It all happened so fast. When I came to, I was surrounded by bodies,” he said.
https://x.com/osint613/st(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
Nou, mocht je ooit met het vliegtuig gaan reizen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zat in ieder geval bij een uitgang, op plek 11a
De Sherlock Holmes weer hoor. Of de flaps werkte niet en hij kwam niet omhoog..quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef TAmaru het volgende:
Neem aan dat er India wel mensen rondlopen die kunnen optellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef raptorix het volgende:
Mijn eerste idee, veel te zwaar beladen, verbaast me ook niks als je die Indieers ziet reizen, die laaien de shit in alsof ze nooit meer terugkomen.
Ik neem aan dat ze voor een paar Ruppies daar niet zo moeiljk over doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Neem aan dat er India wel mensen rondlopen die kunnen optellen.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze voor een paar Ruppies daar niet zo moeiljk over doen.
Ik werk dagelijks met Indiers samen, zelden zo een maf volk gezien.quote:
Configuratie, flaps enzo, lijkt niet helemaal correct, las ik..quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze voor een paar Ruppies daar niet zo moeiljk over doen.
Tot je bagage gaat schuiven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Configuratie, flaps enzo, lijkt niet helemaal correct, las ik..
Je moet er nooit achter gaan staan bij een loket. Nog meer tijdverspilling en gezeik dan bij Chinezen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met Indiers samen, zelden zo een maf volk gezien.
Dat kwam omdat op Flightradar24 in eerste instantie maar een beperkt aantal ADB-S datapunten aanwezig waren, waardoor dat zo leek. Inmiddels is duidelijk dat wel degelijk de hele baan is gebruikt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef TAmaru het volgende:
quote:We are continuing to process data from receiver sources individually. Additional processing confirms #AI171 departed using the full length of Runway 23 at Ahmedabad. RWY 23 is 11,499 feet long. The aircraft backtracked to the end of the runway before beginning its take off roll.
Dat bedoel ik, zal me niet verbazen als ie hoogwaardigheidsbekleder die mee was ook 60 familieleden mee had met allemaal 500 KIlo aan extra gewicht.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je moet er nooit achter gaan staan bij een loket. Nog meer tijdverspilling en gezeik dan bij Chinezen.
Dan zaten ze er toch niet ver naast.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef raptorix het volgende:
die laaien de shit in alsof ze nooit meer terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |