Birds?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik las daarstraks deze post en ik dacht 'tuurlijk Roos...'
Maar voor nu klopt het behoorlijk
“Just 30 seconds after takeoff, there was a loud blast and then we crashed. It all happened so fast. When I came to, I was surrounded by bodies,” he said.
https://x.com/osint613/st(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
quote:
Niet eens een kind dus. Die schijnen de grootste kans op overleven te hebben, heb ik eens ergens gelezen.quote:
Direct aan een nooduitgang zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:11 schreef roos94 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat 200+ mensen sterven en 1 persoon in dat ding het overleeft?
Dan is het gewoon zijn tijd nog niet om dood te gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:11 schreef roos94 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat 200+ mensen sterven en 1 persoon in dat ding het overleeft?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:17 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Direct aan een nooduitgang zitten.
Serieus: geen idee, maar het is een keer eerder gebeurd met dat Nederlandse jongetje.
Er is volgens mij maar één overlevende, die andere vermeende overlevende zou in dat doktershostel gezeten hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:17 schreef -XOR- het volgende:
Begon De Duivelsversen ook niet met 2 overlevenden van een vliegtuigcrash van AirIndia?
Wiki:quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:17 schreef -XOR- het volgende:
Begon De Duivelsversen ook niet met 2 overlevenden van een vliegtuigcrash van AirIndia?
Dat filmpje, die klap, de rook die daarboven uit stak, dat is absurd. Hij is niet eens in coma ofzo. Kerel loopt gewoon naar buiten. Deze gast is van metaal.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan is het gewoon zijn tijd nog niet om dood te gaan.
Maar het is vaker voorgekomen dat er maar weinig mensen zo iets overleven.
Dan zit je net even "op de juiste plek"
Daarom had ik het ook gepost, nadat ik op seatguru had gekekenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zat in ieder geval bij een uitgang, op plek 11a
Gewoon heel veel geluk hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat filmpje, die klap, de rook die daarboven uit stak, dat is absurd. Hij is niet eens in coma ofzo. Kerel loopt gewoon naar buiten. Deze gast is van metaal.
Klopt, maar mcas zat er ook in zonder dat de piloten er (goed) van op de hoogte waren gesteldquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat alleen op de 737 max.
Weet het eigenlijk wel zeker want dat moest ervoor zorgen dat het vliegtuig zich hetzelfde gedrag vertoonde vergeleken met oudere 737 types. Zodat er geen extra training nodig was etc.
Tja, die hoeft geen loten meer te kopen, al z'n geluk is voor de rest van z'n leven wel zo'n beetje op lijkt me.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat filmpje, die klap, de rook die daarboven uit stak, dat is absurd. Hij is niet eens in coma ofzo. Kerel loopt gewoon naar buiten. Deze gast is van metaal.
En een mega trauma wss ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, die hoeft geen loten meer te kopen, al z'n geluk is voor de rest van z'n leven wel zo'n beetje op lijkt me.
Ja dat was echt schandalig. Hoe het dat systeem gebouwd was overigens al schandalig. Had niets te maken met de safety first waar Boeing om bekend stond. Mede doordat alle lastige en kritische engineers ontslagen waren..quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar mcas zat er ook in zonder dat de piloten er (goed) van op de hoogte waren gesteld
Of juist niet. Denk eerder dat hij mega blij is.quote:
Je weet niet met wie hij in dat ding zat. Misschien zn gezin of wat dan ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of juist niet. Denk eerder dat hij mega blij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |