Ik dacht dat een valse zwarte weduwe eerder bruin dan zwart was. Maar de paar keer dat ik een zwarte weduwe ben tegen gekomen is gelukkig heel laag. Alleen wel een keer op de zolder van een vorige woningquote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja
Liep ineens door de woonkamer te banjeren. Net toen ik naar bed wilde gaan. Nou dag vermoeidheid.
Even opgezocht maar kan zijn dat het een valse zwarte weduwe was. Nou het heeft een enkeltje riool gehad met wat chloor erachteraan.
Ik heb hier in huis maar 1x een spin gezien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat een valse zwarte weduwe eerder bruin dan zwart was. Maar de paar keer dat ik een zwarte weduwe ben tegen gekomen is gelukkig heel laag. Alleen wel een keer op de zolder van een vorige woning
Ja dat was het ook nogquote:
GGquote:
Valt nu nog mee. Maar hopelijk onweer vanavondquote:
Ik weet het ook niet zeker hoor, Google kwam daarmee als suggestie en de afbeeldingen die ik zag daar waren ze ook zwart.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat een valse zwarte weduwe eerder bruin dan zwart was. Maar de paar keer dat ik een zwarte weduwe ben tegen gekomen is gelukkig heel laag. Alleen wel een keer op de zolder van een vorige woning
Ik normaal ook, maar deze niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 04:53 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig ben ik niet bang van spinnen. Pak ze meestal op en zet ze buiten
Ik las het al. Giftige beet.quote:
Morguh stigquote:
Dotjequote:
Ik ga zo maar koken, moet ook gebeurenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS is weer dicht, dus daar zijn we weer
Oh, dat is wel jammer. Maar ik ga over 1.5 week ook op vakantie en dan zal ik hier ook niet postenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou misschien gaat het topic weer vrij vroeg open. En als het je gerust stelt Mario: ik ben de komende tijd minder op FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |