Dat kon je op tweequote:Op donderdag 12 juni 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja je weet het niet he. Iets met wonderen en de wereld uit zijn.
Wij waren er welquote:Op donderdag 12 juni 2025 02:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kon je op twee
vingers natellen dat
ONZ bester kree
niet zou komen naar Tillieburg stad.
In alle gekheid:
dat 'niet' had hij al door laten schemeren.
Was het niet hier in ONZ, dan wel op andere plekken op FOK!.
Ohw check.quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:21 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Wij waren er wel![]()
Ohhhh beeb, mijn appnummer is nu hetzelfde als mijn belnummer.
Btw, heb je niet handmatig je nummer aangepast in de WA-chats?quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:21 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Wij waren er wel![]()
Ohhhh beeb, mijn appnummer is nu hetzelfde als mijn belnummer.
Waar gaan jullie heen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw check.
Voorlopig ff druk - en ook op vakantie aan het gaan... Koffers pakken en zo. Nog laaaaaaaaaangggg niet klaar![]()
Oppassen op huis van tante, maar dan nog is het wel nodig wat mee te nemen aan kleding en zoquote:
Alles kwijt. Heb nog wel een foto kunnen maken met iPhone van de laatste berichten met kapoentjequote:Op donderdag 12 juni 2025 02:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, heb je niet handmatig je nummer aangepast in de WA-chats?
Had je wel een back-up, of dat niet...?
(ik draai elke nacht een back-up)
Ohw meid wat kut.quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Alles kwijt. Heb nog wel een foto kunnen maken met iPhone van de laatste berichten met kapoentje
Ohhhh leuk!quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Oppassen op huis van tante, maar dan nog is het wel nodig wat mee te nemen aan kleding en zo
Die telefoon is echt kapot. En eigenlijk ben ik er een klein beetje blij om. Geeft rust. Alles weg letterlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw meid wat kut.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand je helpen met die backup instellen?????
Jep, hier zitten kipjes en een haan bijquote:Op donderdag 12 juni 2025 02:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ohhhh leuk!
Ik over 2 weken op 2 Teckels, 2 katten, 2 cavia’s en een vijver vol vissen passen.
Jee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:37 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Die telefoon is echt kapot. En eigenlijk ben ik er een klein beetje blij om. Geeft rust. Alles weg letterlijk.
Verse eitjesquote:Op donderdag 12 juni 2025 02:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, hier zitten kipjes en een haan bijEn wat kuikentjes maar dat weten we niet hoeveel...!
De konijnen in het kippenhok zijn er niet meer iig.
Mijn herinneringen zitten in mijn hoofd. Zal hem nooit vergeten en de rest die dood is ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Jee.
Ook je herinneringen he![]()
Maar dan nog zou ik wel een back-up laten draaien. Al is het niet elke nacht (dag/24 uur), maar het kan ook wekelijks of zo.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:39 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mijn herinneringen zitten in mijn hoofd. Zal hem nooit vergeten en de rest die dood is ook niet
Goed bezig jij!quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:41 schreef Sally het volgende:
Zo.
Mail staat klaar met allerlei nieuwe codes en nummers en bedragen, en ook alle bijlages erbij.
Klaar om morgen te verzenden als ik de tutten aan de telefoon heb gehad.
Hmpf.
ja, ik heb de boel bij elkaar gevloekt vanavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |