quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NiceZijn een mooie hand vol
Van m'n laatste FWB vielen ze wat tegen helaas qua formaat.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NiceZijn een mooie hand vol
Van m'n laatste FWB vielen ze wat tegen helaas qua formaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]Ooh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel herkenbaar
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ook, hè.quote:
Oh jij was op de meet!? Tof. Was ik er maarquote:Op donderdag 12 juni 2025 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
ook, hè.
Dus beide![]()
Maar ehm. Was je naar de meet geweest, dan had je het ene deel kunnen zien iig
Al had ik wel een warm jurkje aan... had niet gerekend op ZULK zonnig weer, lol![]()
Ja, ik was er.quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh jij was op de meet!? Tof. Was ik er maarMaar redde ik echt niet
Sterker nog, dat concert ben ik niet heen gegaan omdat ik begin v/d avond hondsberoerd werd
Was 't gezellig!? Was Kree er ook?quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik was er.
Niet tot het bittere einde, maar ik was er wel
quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat zegt ze nu ook over jou.quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Van m'n laatste FWB vielen ze wat tegen helaas qua formaat.
Nee, geen kreequote:Op donderdag 12 juni 2025 01:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was 't gezellig!? Was Kree er ook?
Nou ja, wat ze achter m'n rug om zegt boeit mij niet zo veelquote:
Ja je weet het niet he. Iets met wonderen en de wereld uit zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, geen kree
(dat rijmt)
natuurlijk niet
Tijdens kunnen ze ook liegen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja, wat ze achter m'n rug om zegt boeit mij niet zo veelWat ze in the moment zei en vond was veel belangrijker. Mensen kunnen achteraf makkelijk hun mening bijschaven aan wat ze opeens niet meer fijn vinden he.
Wat heb ik gekekenquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Beste koor dit
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |