Misschien kan je het publiek motiveren om een wall of death te doen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Maar daar ga ik vrijdag een concert van zien. Als chaperon van een aantal tienermeisjes
Daar zal waarschijnlijk geen pit bij zijn
Zij heeft fijne muziekquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
Maar daar ga ik vrijdag een concert van zien. Als chaperon van een aantal tienermeisjes
Daar zal waarschijnlijk geen pit bij zijn
Voel me oud omdat ik echt nul idee heb wie het is.quote:
O jeequote:Op woensdag 11 juni 2025 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voel me oud omdat ik echt nul idee heb wie het is.
Ome Alice!quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Met mn vorige koor zong ik deze, dat was ook wel een succesnummer.
Ik was de enige ouder die wel wilde rijden, dus het heeft een tijdje aangestaan in de autoquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voel me oud omdat ik echt nul idee heb wie het is.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ome Alice!![]()
De man die nooit oud wordt ook omdat ie er al 50 jaar lang uitziet alsof hij al 4 dagen dood is! Dan ben je een grote hoor.
Kan je mooi meezingen toch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was de enige ouder die wel wilde rijden, dus het heeft een tijdje aangestaan in de auto
Moet ik dan aan zoiets denken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Met mn vorige koor zong ik deze, dat was ook wel een succesnummer.
Die Japanse metal is altijd wel heul, eh, bijzonderquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
Maximum the hormone is een leipe band ook al versta ik ze niet
Slaap lekker Grrrrrrquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu ga ik ff maximum in mijn bed liggen de komende 10-ish uur.![]()
![]()
Vind het wel geinig dat ze het ene moment als een schattig popbandje klinken en daarna keihard gaan gruntenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die Japanse metal is altijd wel heul, eh, bijzonder
Jaaah! Inclusief slakkenkostuumquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik dan aan zoiets denken?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Beste koor dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |