Ik had eerlijk de lapoquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is deze topickaap? We zijn hier niet in DTS!
Maar een leuker plaatje in de OP zou wel welkom zijn
Edit: jajaja ik was alweer te laat, ik weet het
Nee nee, gewoon hoe ik mensen voorstel bedoel ik. Heel anders dan ze irl zijnquote:
Matig. Morgen mik ik op een 7+quote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon hoe ik mensen voorstel bedoel ik. Heel anders dan ze irl zijn
Is sowieso niet te doen is mijn ervaring.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon hoe ik mensen voorstel bedoel ik. Heel anders dan ze irl zijn
Ja, die is echt al heel oud. Door alle plamuur op zijn gezicht zie je dat gelukkig nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk naar 013 geweest jaNaar King Diamond, dat kent @:devzero vast ook nog wel
Ik houd van veel soorten muziek, maar was vroeger wel een metalfan met bijbehorende lang (krullend) haarquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah had jou niet echt voor een metalfan gehouden. @:devzero ook niet trouwens
Maar ja ik heb dan ook 0 mensenkennis
Oooh ja, ok ik heb dan wel geen alcohol gehad vandaag, maar helemaal helder ben ik ook niet. Ik ga snel (ok heel langzaam) mn post editen!quote:
Speciaal voor jou gedaan toch!quote:
Wij waren het er vanavond ook allemaal over eens dat het feit dat er geen moshpit was helemaal ok was want "King Diamond is nou eenmaal een klasse apart". Er was overigens wel een heel klein pitje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was nooit echt een fan van hem, want niet extreem genoegMaar goed, ik herinner het me wel
Ja, misschien een bescheiden B cup, dat het een feest van herkenning wordt voor mijquote:
Die zullen ongeveer rond dezelfde tijd begonnen zijn ook schat ik.quote:
Ook een bescheiden B cup verdient wel eenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien een bescheiden B cup, dat het een feest van herkenning wordt voor mij
Die is vast ook fan van Kiss.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |