quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dr reactie na de ban
dus eik wel goed idee
Niet alles heeft een uitleg nodig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
en dan moet ik ban vragen voor stalken en hoe ga ik dat nu weer uitleggen?
Wil ik ook wel doen hoor, vragen stellen de hele dag.quote:
this is knownquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet alles heeft een uitleg nodig.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-06-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Toen ik wakker werd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil ik ook wel doen hoor, vragen stellen de hele dag.
De eerste: Hoe laat ben je opgestaan aeque?
Omdat SwJ en Dotteke, net als alle andere users, gewoon meegenomen worden in tellingen en statistieken. Ze worden hier in de DTS monitor alleen niet getoond.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
In de andere stats staan swj en dotteke wel.
Oekanda?
Ahaquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat SwJ en Dotteke, net als alle andere users, gewoon meegenomen worden in tellingen en statistieken. Ze worden hier in de DTS monitor alleen niet getoond.
Het zijn gewoon iets andere overzichten over dezelfde data.
Je hoefde niet mij al die vragen te stellen.quote:
Heb je al je tanden gepoetst?quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoefde niet mij al die vragen te stellen.
Morguh Lovelyquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:42 schreef Lovely het volgende:
Oeh lekker thee, zit daar ook ontbijt bij?
Morguh GGquote:
Hey Mutskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |