In de loods toch al?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Maar Jasper en Wanda samen? Haha. Dat heeft niet lang geduurd dan met haar vriend buiten de loods.
Sterker nog, Martin en Mexx zijn alweer een tijdje ouders!quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Oh god, Martin en Mex. Mogelijk nog giftiger dan dat duo uit de Bondgenoten (ben hun namen ook alweer kwijt).![]()
Maar Jasper en Wanda samen? Haha. Dat heeft niet lang geduurd dan met haar vriend buiten de loods.
Man man man. Al die foute relaties. Gelukkig hebben we de psycholoog niet meer die al die relaties ging duiden bij een jaar van je leven.
Nou ik dacht dat die vriend haar ontboden had om de relatie nog te redden. Maar kennelijk niet.quote:
Succes aan dat kind. Een moeder met borderline en een vader die alles van dr slikt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sterker nog, Martin en Mexx zijn alweer een tijdje ouders!
Wanda ging in de loods al naar huis omdat haar vriend die relatie 'op had gezegd', toen Jasper er later uitkwam is ze met hem naar een koud land in het noorden gegaan voor dat ijs-motor-rijden.
Was heel die psycholoog alweer vergeten! Geert ofzo?
Denk dat dat daar ook wel zichtbaar was, met haar kliekje soortgelijken had ze het daar prima en naar haar zin. Zei ze in het programma zelf ook wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Perla krijgt online dreigementen. Trieste mensen. Ze zegt een leuke tijd gehad te hebben en veel gelachen. Niets is wat het lijkt.
Niet Babette?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sterker nog, Martin en Mexx zijn alweer een tijdje ouders!
Wanda ging in de loods al naar huis omdat haar vriend die relatie 'op had gezegd', toen Jasper er later uitkwam is ze met hem naar een koud land in het noorden gegaan voor dat ijs-motor-rijden.
Was heel die psycholoog alweer vergeten! Geert ofzo?
Zie Erik nog wel in staat om aan Roma vragen waarom ze zo raar praat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je beter met Roma kunt zitten dan met alleseter Erik![]()
Van die rits aan nare mensen die er afgelopen maand in zaten, Roma noemen als ‘anders had ik daar mee gezeten’quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zag vorige week ook zo'n filmpje langskomen van iemand die zei meerdere keren naar de casting te zijn geweest, maar dat het niks geworden was. Die was er nu wel weer blij om, want anders had ze met Roma gezeten zei ze
Nare mensen heb je daar net zo hard nodig als boeven in een gangsterfilm.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Van die rits aan nare mensen die er afgelopen maand in zaten, Roma noemen als ‘anders had ik daar mee gezeten’Ik vind Roma wel grappig, een puur mens en een leuke toevoeging aan het programma.
Ik zie Sloomaa nog wel in staat om na een week tegen Erik te zeggen dattie stinkt en meer moet douuucheehhhquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie Erik nog wel in staat om aan Roma vragen waarom ze zo raar praat.
Ik denk dat dat bericht is geplaatst naar aanleiding van de overkill aan Roma-materiaal dat we de laatste tijd voorgeschoteld hebben gekregen. De een vindt het leuk, een ander stoort zich eraan. Dat hou je altijd met zulke showsquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Van die rits aan nare mensen die er afgelopen maand in zaten, Roma noemen als ‘anders had ik daar mee gezeten’Ik vind Roma wel grappig, een puur mens en een leuke toevoeging aan het programma.
Haha inderdaad. Maar dan brengt ze het wel zo dat het niet vanuit haar zelf lijkt te komen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie Sloomaa nog wel in staat om na een week tegen Erik te zeggen dattie stinkt en meer moet douuucheehhh
Ohhja.. dat ze van andere mensen heeft gehoord dat 'I stinkt natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar dan brengt ze het wel zo dat het niet vanuit haar zelf lijkt te komen.
Of ook met hem wel wil bekken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie Sloomaa nog wel in staat om na een week tegen Erik te zeggen dattie stinkt en meer moet douuucheehhh
Zie er 1, die alle kanten opvliegt en wel in staat om met hem willen experimenteren, Ché.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik zal straks keuze genoeg hebben naast Sloomaa
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie er 1, die alle kanten opvliegt en wel in staat om met hem willen experimenteren, Ché.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie er 1, die alle kanten opvliegt en wel in staat om met hem willen experimenteren, Ché.
Nah, da's toch best netjes. Voor een verloofde.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
We nemen eerst afscheid van Floor.
Ik heb begrepen dat Senna haar vakantie tijdelijk heeft onderbroken en vanuit Turkije is overgevlogen om hem te begroeten.
Tuurlijk, effe heen en weer van Turkije ze heeft toch nog geld zat,quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
We nemen eerst afscheid van Floor.
Ik heb begrepen dat Senna haar vakantie tijdelijk heeft onderbroken en vanuit Turkije is overgevlogen om hem te begroeten.
En als hij het kan betalen mag hij misschien mee op de terugreis.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk, effe heen en weer van Turkije ze heeft toch nog geld zat,
Hij krijgt nix mee uit de Loods.. misschien heeft 'ie in iedergeval zijn ¤1500 p/m vergoeding kunnen opsparen.. kan 'ie wel een ticket voor kopenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als hij het kan betalen mag hij misschien mee op de terugreis.
Ze krijgen 1500 vergoeding? Per week toch, of wat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij krijgt nix mee uit de Loods.. misschien heeft 'ie in iedergeval zijn ¤1500 p/m vergoeding kunnen opsparen.. kan 'ie wel een ticket voor kopen
Nou ja, het was ooit "vaste lasten vergoeding" voor verblijven in de Loods.. dus ja p/mquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze krijgen 1500 vergoeding? Per week toch, of wat?
Maand, (tegemoetkoming) voor de vaste lastenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze krijgen 1500 vergoeding? Per week toch, of wat?
Tjezus.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maand, (tegemoetkoming) voor de vaste lasten
Watjequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tjezus.
En Floris zat daar 11 maanden.
Sorry @:greysbones , ik trek mijn inschrijving terug. Er is geen business case. Als ik na een jaar een ton win, met 1500 per maand als vergoeding... dat gaat hem niet worden he.
Ja want eerlijk spelen beloont niet hoor ik netquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:
11 maanden zo fanatiek en dan niks winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |