Wel fogelsquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
Goedemiddag, immigratiedienst, zijn hier toevallig recentelijk buitenlandse honden gesignaleerd?
Hey DeZwabberquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
Goedemiddag, immigratiedienst, zijn hier toevallig recentelijk buitenlandse honden gesignaleerd?
Ja, maar wel met paspoort dus niet illegaalquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
Dan zou ik graag een foto van de hond zien, ter identificatie natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar wel met paspoort dus niet illegaal
Waarom maar een foto?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan zou ik graag een foto van de hond zien, ter identificatie natuurlijk.
Weer bonen gegeten?quote:
Oh, last van een slappe kringspier?quote:
Een hele ventilator? Wow!quote:
Moet jij niet werkenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit nu achter mijn computer en hij ligt aan de andere kant van de kamer op de stoel. Hij kan mij zien. Alles is goed.
Ook even zijn tijdelijke papierwerk geregeld.
Fijn dat hij zich al op zijn gemak voeltquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit nu achter mijn computer en hij ligt aan de andere kant van de kamer op de stoel. Hij kan mij zien. Alles is goed.
Ook even zijn tijdelijke papierwerk geregeld.
VEEEEEEEEL fotos!quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar moet ik anders om vragen dan?
Gemak vind ik nog een iets te groot woord, maar we gaan de goede kant op.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat hij zich al op zijn gemak voelt
Het is natuurlijk even wennen, gaat best snel. Pas ook wel eens op op het hondje van mijn dochter, is twee dagen en dan is hij gewendquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gemak vind ik nog een iets te groot woord, maar we gaan de goede kant op.
quote:
Hij is b est groot of niet? Is hij groter dan je dacht?quote:
Meer, meer, meerquote:
gelukkig heb ik weinig interesse in winkelsquote:
Hij is wel ongeveer even groot als ik had gedacht. Hij heeft ook een mooi gewicht van 11 kilo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is b est groot of niet? Is hij groter dan je dacht?
Kan die mooi naar buiten kijken, maar ik zag hem gisteren toch ook al op de bank liggen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En deze was van vanochtend toen hij voor het eerste de stoel verkoos boven mij
[ afbeelding ]
quote:
Mental note: ik moet ongeveer 1 Ambar afvallen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is wel ongeveer even groot als ik had gedacht. Hij heeft ook een mooi gewicht van 11 kilo.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mental note: ik moet ongeveer 1 Ambar afvallen.
O dat valt wel mee inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is wel ongeveer even groot als ik had gedacht. Hij heeft ook een mooi gewicht van 11 kilo.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mental note: ik moet ongeveer 1 Ambar afvallen.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik kan je nu al zeggen dat het nooit gaat luisteren @:ieniminiemuis
Ja klopt, meestal ligt hij stijf tegen mij aan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die mooi naar buiten kijken, maar ik zag hem gisteren toch ook al op de bank liggen?
Matig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee inderdaad
Durft hij nu al wel mee naar binnen te gaan als je met hem buiten bent geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |