Het is natuurlijk even wennen, gaat best snel. Pas ook wel eens op op het hondje van mijn dochter, is twee dagen en dan is hij gewendquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gemak vind ik nog een iets te groot woord, maar we gaan de goede kant op.
quote:
Hij is b est groot of niet? Is hij groter dan je dacht?quote:
Meer, meer, meerquote:
gelukkig heb ik weinig interesse in winkelsquote:
Hij is wel ongeveer even groot als ik had gedacht. Hij heeft ook een mooi gewicht van 11 kilo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is b est groot of niet? Is hij groter dan je dacht?
Kan die mooi naar buiten kijken, maar ik zag hem gisteren toch ook al op de bank liggen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En deze was van vanochtend toen hij voor het eerste de stoel verkoos boven mij
[ afbeelding ]
quote:
Mental note: ik moet ongeveer 1 Ambar afvallen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is wel ongeveer even groot als ik had gedacht. Hij heeft ook een mooi gewicht van 11 kilo.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mental note: ik moet ongeveer 1 Ambar afvallen.
O dat valt wel mee inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is wel ongeveer even groot als ik had gedacht. Hij heeft ook een mooi gewicht van 11 kilo.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mental note: ik moet ongeveer 1 Ambar afvallen.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik kan je nu al zeggen dat het nooit gaat luisteren @:ieniminiemuis
Ja klopt, meestal ligt hij stijf tegen mij aan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die mooi naar buiten kijken, maar ik zag hem gisteren toch ook al op de bank liggen?
Matig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee inderdaad
Durft hij nu al wel mee naar binnen te gaan als je met hem buiten bent geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |