Ik neem aan dat daar wel consequenties aan verbonden zitten toch?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar wel consequenties aan verbonden zitten toch?
Muisquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar wel consequenties aan verbonden zitten toch?
Hij will jou gewoon aan het werk houdenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij will jou gewoon aan het werk houden
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-06-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
In Amerika wonen en met de fiets naar je werk gaan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:25 schreef devzero het volgende:
Waarom ben ik vanmorgen niet met de auto naar werk gegaan, maar met de fiets. Het is veel te warm
Fogel zegt ik zink, dus ik zeg hard zwemmen maar, maar er kwamen posts tussen door zie ik nuquote:
Ah ik dacht dat jij nu lekker aan het zwemmen wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fogel zegt ik zink, dus ik zeg hard zwemmen maar, maar er kwamen posts tussen door zie ik nu
Heb je vakantie opgenomen om bij je harige nieuwe beste vriend te zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan schrikt hij wakker uit zijn slaap en kijkt hij even heel snel of ik er nog ben
Nee hoor ik zit gewoon op het drogequote:Op woensdag 11 juni 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat jij nu lekker aan het zwemmen was
Zink jij ook al?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fogel zegt ik zink, dus ik zeg hard zwemmen maar, maar er kwamen posts tussen door zie ik nu
Veel kan lekker zijnquote:
Ja, en daarna mij nog afgemeld voor het kantoorleven voor ongeveer een maandquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je vakantie opgenomen om bij je harige nieuwe beste vriend te zijn?
Heb je je hond nu?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, en daarna mij nog afgemeld voor het kantoorleven voor ongeveer een maand
Nee, ik blijf veilig boven waterquote:
Jaquote:
Doe ik wel vaker. maar ik ben een beetje de uitzondering hier in Floridaquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Amerika wonen en met de fiets naar je werk gaan?
Awww dat is liefquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja![]()
Zit naast mij op zijn tandenborstel te knagen
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, en daarna mij nog afgemeld voor het kantoorleven voor ongeveer een maand
quote:
Dat kan ookquote:
Het nemen van een hond werd er gestimuleerd door mijn huidige leidinggevende. Zolang ik al mijn afspraken na kom en belangrijke vergaderingen bijwoon boeit het hem weinig of ik thuis zit of op werk.quote:
Goede leidinggevende.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het nemen van een hond werd er gestimuleerd door mijn huidige leidinggevende. Zolang ik al mijn afspraken na kom en belangrijke vergaderingen bijwoon boeit het hem weinig of ik thuis zit of op werk.
Speelt natuurlijk ook zeker mee dat het maar 5 min fietsen naar werk is, maar toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |