Hebje kissingbird er ook uitgehaald, die is ook uit te puntentelling?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet de mods nog uit het overzicht halen, zie ik nu.
Ja, haar wel. Ik moet nog even kijken of dat goed gaat, maar ze zit in dezelfde exclude tabel als user ‘Monitor’.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebje kissingbird er ook uitgehaald, die is ook uit te puntentelling?
Ik geloof je gelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, haar wel. Ik moet nog even kijken of dat goed gaat, maar ze zit in dezelfde exclude tabel als user ‘Monitor’.
Ja, kan alleen maar op eigen verzoek.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
Waarom is kussendvogeltje uit de puntentelling? Op eigen verzoek?
Bij mij 2.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk![]()
Zijn er nu dus 4 die niet mee doen voor de punten dus?
Dat weet ik SwJ krijgt ook nog punten in de stats maar bij monitor niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij 2.
‘Kissingbird’ en ‘Monitor’ doen helemaal niet mee (die posts sla ik helemaal over), maar ‘Dotteke’ nog wel met het bolken. Dus Dotteke krijgt bij mij wel degelijk punten alleen toon ik je niet in het totaaloverzicht.
Ik neem aan dat daar wel consequenties aan verbonden zitten toch?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar wel consequenties aan verbonden zitten toch?
Muisquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar wel consequenties aan verbonden zitten toch?
Hij will jou gewoon aan het werk houdenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij will jou gewoon aan het werk houden
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-06-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
In Amerika wonen en met de fiets naar je werk gaan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:25 schreef devzero het volgende:
Waarom ben ik vanmorgen niet met de auto naar werk gegaan, maar met de fiets. Het is veel te warm
Fogel zegt ik zink, dus ik zeg hard zwemmen maar, maar er kwamen posts tussen door zie ik nuquote:
Ah ik dacht dat jij nu lekker aan het zwemmen wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fogel zegt ik zink, dus ik zeg hard zwemmen maar, maar er kwamen posts tussen door zie ik nu
Heb je vakantie opgenomen om bij je harige nieuwe beste vriend te zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan schrikt hij wakker uit zijn slaap en kijkt hij even heel snel of ik er nog ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |