Mijn leven verloopt prima en succesvol en toch maak ik me druk over elke vorm van religie die de seculiere samenleving ook maar een strobreed in de weg legt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk vooral omdat het een prachtig excuus is voor allerlei boze mensen om zich er zo druk over te maken. Als je eigen leven wat ingewikkeld en teleurstellend verloopt is het immers een briljante zondebok.
Keek je nu toevallig net in de spiegel?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:04 schreef onlogisch het volgende:
Hallo Nederland.
Kijk eens dom
JA HO MAAR
quote:
gohquote:Taqiyya in Nederland verwijst naar een Arabisch leenwoord dat in de islamistische context een toegestane gedragsregel betekent om het geloof onder bedreiging of dwang te verbergen. In Nederland kan het begrip Taqiyya soms negatief en misleidend worden gebruikt, zoals opgemerkt door Leiden Islam Blog in relatie tot het gebruik ervan door Geert Wilders.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..] Hij werd teveel tegengewerkt. [..]
quote:
Dat zou inhouden dat je vrij fanatiek voor progressieve idealen zou gaan. Juist conservatieve clubs vermengen in de praktijk graag kerk/religie en staat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
Mijn leven verloopt prima en succesvol en toch maak ik me druk over elke vorm van religie die de seculiere samenleving ook maar een strobreed in de weg legt.
Ik denk dat als-ie net na de val van het kabinet al 5 zetels erbij heeft dat-ie dan wel groot wordt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:25 schreef matspontius het volgende:
En iedereen maar denken het nu wel klaar zou zijn met de PVV 🤭 En maar janken, zeiken en afgeven op Geertje. De huizenmarkt, gezondheidszorg, onderwijs, immigratie, etc. floreren in dit land. Dankzij de politiek van de afgelopen decennia - chapeau 🙏
In de afgelopen jaren met PVV als grootste partij is er letterlijk NIETS opgelost. Alleen problemen vooruit geschoven. Maar dat ligt natuurlijk niet aan Geertje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:25 schreef matspontius het volgende:
En iedereen maar denken het nu wel klaar zou zijn met de PVV 🤭 En maar janken, zeiken en afgeven op Geertje. De huizenmarkt, gezondheidszorg, onderwijs, immigratie, etc. floreren in dit land. Dankzij de politiek van de afgelopen decennia - chapeau 🙏
Maar daar trekt niemand zich iets van aan, althans zo lijkt het toch.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren met PVV als grootste partij is er letterlijk NIETS opgelost. Alleen problemen vooruit geschoven. Maar dat ligt natuurlijk niet aan Geertje.
Deed Rutte ook al.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren met PVV als grootste partij is er letterlijk NIETS opgelost. Alleen problemen vooruit geschoven. Maar dat ligt natuurlijk niet aan Geertje.
Als GroenLinks/PvdA in het kabinet had gezeten dan was Nederland overspoeld met meer asielzoekers, schoten de AZC's in iedere gemeente als paddestoelen uit de grond en was er geen sociale huurwoning meer naar een autochtone woningzoekende gegaan. De PVV heeft dus wel degelijk iets bereikt, ervoor gezorgd dat ons land niet nog verder de afgrond is gegleden en dat is mij heel wat waard.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hij zijn rug recht gehouden heeft zullen veel mensen kunnen waarderen, tot ze zich gaan realiseren dat er geen partij meer is die met hem wil regeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar daar trekt niemand zich iets van aan, althans zo lijkt het toch.
Maar...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
In 5 maanden kan er natuurlijk veel gebeuren maar ik stem gewoon weer PVV. De stoorzender NSC is nu voorgoed uitgespeeld en onder druk wordt alles vloeibaar voor de VVD. Het enige wat hiervoor nodig is, is een grote PVV met +- 40 zetels.
Er zijn de afgelopen anderhalf jaar niet minder asielzoekers binnengekomen. Hij heeft dus helemaal niks bereikt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als GroenLinks/PvdA in het kabinet had gezeten dan was Nederland overspoeld met meer asielzoekers, schoten de AZC's in iedere gemeente als paddestoelen uit de grond en was er geen sociale huurwoning meer naar een autochtone woningzoekende gegaan. De PVV heeft dus wel degelijk iets bereikt, ervoor gezorgd dat ons land niet nog verder de afgrond is gegleden en dat is mij heel wat waard.
Ik heb het over de afgelopen 20-30 jaar nitwit...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Of een wereldregering, permanente open grenzen en sociaal krediet systeem.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:03 schreef nostra het volgende:
Tegen de tijd dat het Binnenhof is gerenoveerd hebben we wel weer een kabinet.
ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:07 schreef SuperNeger het volgende:
. Wilders had gewoon premier moeten worden.
Wat hebben we als samenleving precies aan de PVV te danken? Behalve een zooi ontzettende onbekwame kutbewindslieden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 20-30 jaar nitwit...
Ik heb het over de afgelopen 20-30 jaar nitwit...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lag alleen maar Geertje - goed die zondebok is nu wel duidelijk. Gelukkig maar dat die neuroot uit Twente zo lekker mee heeft gewerkt 😇quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen anderhalf jaar niet minder asielzoekers binnengekomen. Hij heeft dus helemaal niks bereikt.
Een goede asieldeal binnen een rechtse coalitie was het perfecte momentum om wel iets voor elkaar te krijgen. Daarin heeft hij ronduit verzaakt.
Reageer eens op mijn post in plaats van er om heen te lullenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hebben we als samenleving precies aan de PVV te danken? Behalve een zooi ontzettende onbekwame kutbewindslieden.
In die periode heeft de PvdA meer aan het weren van asielzoekers gedaan dan de PVV.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 20-30 jaar nitwit...
Absoluut niet. Hoewel ik wel enige sympathie voor haar kan opbrengen en ze ongetwijfeld werd tegengewerkt. Ik zie meer heil in een bekwame vakminister als Jan van de Beek die veel verstand heeft van migratie en demografie maar geen idee of die daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar...
Wil je nou zo iemand als Faber weer terugzien? En wie moet het anders worden?
Da’s zeker wel iemand anders. Hoewel de kritiek soms erg persoonlijk was, moeten we toch stellen dat mevrouw Faber weinig soeps was.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Absoluut niet. Hoewel ik wel enige sympathie voor haar kan opbrengen en ze ongetwijfeld werd tegengewerkt. Ik zie meer heil in een bekwame vakminister als Jan van de Beek die veel verstand heeft van migratie en demografie maar geen idee of die daar zin in heeft.
Alleen is de PvdA nu geïnfiltreerd door radicaal links die de poorten naar Nederland het liefst wagenwijd zouden willen openzetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In die periode heeft de PvdA meer aan het weren van asielzoekers gedaan dan de PVV.
Zeeeeker Zeeeekerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Alleen is de PvdA nu geïnfiltreerd door radicaal links die de poorten naar Nederland het liefst wagenwijd zouden willen openzetten.
Ben ook wel benieuwd hoe eerste kandidaat Gidi Markuszower het ervanaf zou hebben gebracht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s zeker wel iemand anders. Hoewel de kritiek soms erg persoonlijk was, moeten we toch stellen dat mevrouw Faber weinig soeps was.
ja ze zaten er alleen maar om kadootjes uit de delen aan lobbyistenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hebben we als samenleving precies aan de PVV te danken? Behalve een zooi ontzettende onbekwame kutbewindslieden.
De Pvda is door de truc met het paard van Troje opgeofferd en Timmermans heeft het gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Alleen is de PvdA nu geïnfiltreerd door radicaal links die de poorten naar Nederland het liefst wagenwijd zouden willen openzetten.
Die partij heeft sinds de lijstfusie met sociaaldemocratie en opkomen voor de arbeider/gewone man weinig meer te maken. Onzettend jammer want een migratiekritische PvdA had veel stemmen getrokken. Nu zijn ze samengegaan met de havermelk drinkende, woke hamas-knuffelaars die Nederland nog verder demografisch willen transformeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Pvda is door de truc met het paard van Troje opgeofferd en Timmermans heeft het gedaan
Gelukkig hebben we (om WO2-achtige taferelen te voorkomen) ergens diep-verstopt in de Kieswet dat een partij met een absolute meerderheid NIET de premier mag leveren; deze wordt aangesteld door de Koning(in) en is ook alleen aan de Koning(in) verantwoording schuldig.quote:
Helaas kunnen de progressieven alleen nog maar "flink" doen tegen conservatieve christenen, Van de islam pikken ze alles, sterker nog die geven ze ruim baan en heulen liever nog flink mee. Dat is niet de enige reden dat ik niet meer links stem maar het weegt wel behoorlijk mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat je vrij fanatiek voor progressieve idealen zou gaan. Juist conservatieve clubs vermengen in de praktijk graag kerk/religie en staat.
Voor de verandering zou ik nu om bewijs en bronnen willen vragen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In die periode heeft de PvdA meer aan het weren van asielzoekers gedaan dan de PVV.
Inderdaad, vvd en d66 hebben alles opgelost toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie het afgelopen jaar eens goed bewezen. Wat hebben ze een successen geboektquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is PVV stemmen of je neerleggen bij de kanslozenimport uit de bekende regio's.
En dat is inderdaad een duivels dilemma.
Dat zou echt goddelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Absoluut niet. Hoewel ik wel enige sympathie voor haar kan opbrengen en ze ongetwijfeld werd tegengewerkt. Ik zie meer heil in een bekwame vakminister als Jan van de Beek die veel verstand heeft van migratie en demografie maar geen idee of die daar zin in heeft.
Nooit van Job Cohen's vreemdelingenwet gehoord?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:15 schreef quo_ het volgende:
[..]
Voor de verandering zou ik nu om bewijs en bronnen willen vragen.
Maar een paar concrete voorbeelden mag ook.
Wel even de arbeidsmigranten en asielzoekers uit elkaar houden.
hoezo? de pvv mag het dan eerst gaan proberen, de rest zegt ' val dood, achterlijke klapjosti' pvv kan geen kabinet formeren en op een gegeven moment moeten ze stoppen met proberen en dan kunnen de andere partijen zonder pvv iets proberen. Als ik het goed onthouden heb is daar zelfs een klein rolletje voor koning Willy ergens....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Als de PVV weer de grootste wordt dan bestaat er serieus de mogelijkheid dat er helemaal geen regering gevormd kan worden.
Ik denk best goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe eerste kandidaat Gidi Markuszower het ervanaf zou hebben gebracht.
Tijd dat GL/PvdA alle 10 punten van Wilders gaat uitwerken dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie het afgelopen jaar eens goed bewezen. Wat hebben ze een successen geboekt
Da's meer iets voor Faber.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tijd dat GL/PvdA alle 10 punten van Wilders gaat uitwerken dan.
je bent een sjembek dat zeurt maar je weet niet watskeburtquote:
Die zijn oorzaak maar Wilders beloofde zaken op te lossen en een andere koers te varen. Dat heeft hij echter compleet nagelaten en daarmee zijn kiezers bedrogen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, vvd en d66 hebben alles opgelost toch?
Ze worden wel steeds bozer nog gelukkig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dit is precies de reden waarom ik het kabinet nog niet wilde zien vallen. Na een jaar is het blijkbaar nog te makkelijk om anderen de schuld te geven.
Jij durft zeg. Dit broddelwerkje stamt uit het einde van de vorige eeuw en is in 2000 door de kamer geloodst.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit van Job Cohen's vreemdelingenwet gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |