Oh nou dan is het niet erg, zullen we dan maar snel naar de 10% moslim gaan? Ze zullen natuurlijk wel in die steden blijven toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De grote steden is altijd waar de sociale onderklasse samenklontert. Al sinds de middeleeuwen zitten steden vol met gangsters en hoeren. Ver voordat we met immigratie te maken kregen.
Weg met couscous en shoarma! Leve de spruitjeslucht!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:56 schreef SuperNeger het volgende:
Steeds meer mensen zien door de bullshit wat de (linkse) regering alsmaar doet en zijn er wel een beetje klaar mee.
Daarom krijgt de PVV steeds meer stemmen.
Mensen zijn het een beetje zat dat er zo'n weg-met-ons klimaat heerst en willen zich weer thuis voelen in eigen land.
Dat laatste is natuurlijk vooral omdat het een prachtig excuus is voor allerlei boze mensen om zich er zo druk over te maken. Als je eigen leven wat ingewikkeld en teleurstellend verloopt is het immers een briljante zondebok.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja lekker betrouwbaar en neutraal.
[..]
En daarom is het juist van de zotte dat een groep van ca. 6% die een idioot en achterlijk geloof aanhangt zo'n enorm stempel op de maatschappij kan drukken.
Ook dit zal weer de schuld van Den Uyl zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Welke linkse regering? We vier kabinetten Rutte gehad (VVD de grootste) en daarna Schoof 1 (PVV de grootste). Dus welke linkse regering?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De grote steden is altijd waar de sociale onderklasse samenklontert. Al sinds de middeleeuwen zitten steden vol met gangsters en hoeren. Ver voordat we met immigratie te maken kregen.
Dit onderwerp gaat over het totale onvermogen van de PVV iets aan het probleem te doen, niet over de omvang van het probleem.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oh nou dan is het niet erg, zullen we dan maar snel naar de 10% moslim gaan? Ze zullen natuurlijk wel in die steden blijven toch?
Wat moet het leuk leven zijn met je kop in je reet. Normaal/gezond rechts ziet een hele grote gevaarlijke dreiging en willen daar graag wat aan doen voor Nederland totaal onherkenbaar en gevaarlijk is om in te wonen. Voor onze kinderen en kleinkinderen. Heeft niks met zondebok zoeken te maken. Dit is allemaal logisch nadenken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk vooral omdat het een prachtig excuus is voor allerlei boze mensen om zich er zo druk over te maken. Als je eigen leven wat ingewikkeld en teleurstellend verloopt is het immers een briljante zondebok.
Oh ja de NOS is gekleurd natuurlijk hoe kon ik dat vergeten...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja lekker betrouwbaar en neutraal.
[..]
En daarom is het juist van de zotte dat een groep van ca. 6% die een idioot en achterlijk geloof aanhangt zo'n enorm stempel op de maatschappij kan drukken.
Ok, laten we het even concreet maken. Wat maakt deze marginale groep voor jou zo’n grote bedreiging?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat moet het leuk leven zijn met je kop in je reet. Normaal/gezond rechts ziet een hele grote gevaarlijke dreiging en willen daar graag wat aan doen voor Nederland totaal onherkenbaar en gevaarlijk is om in te wonen. Voor onze kinderen en kleinkinderen. Heeft niks met zondebok zoeken te maken. Dit is allemaal logisch nadenken.
Moslims wonen voornamelijk in steden ja. En stel we gaan naar 10% wat voor last heb je daar precies van? Het zijn juist Surinamers en Antilianen die vaker betrokken zijn bij aanranding en verkrachting en overvallen en andere laffe criminaliteit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oh nou dan is het niet erg, zullen we dan maar snel naar de 10% moslim gaan? Ze zullen natuurlijk wel in die steden blijven toch?
Pfoeh waar te beginnen. Het gebrek aan inburgeren, het belangrijker vinden van hun geloof dan onze wetten en normen en waarden, hoe ze vrouwen zien, hoe ze ongelovigen zien, hoe ze mensen van een andere religie zien, hoe ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, laten we het even concreet maken. Wat maakt deze marginale groep voor jou zo’n grote bedreiging?
Wat zijn de praktische problemen die deze mensen voor jou veroorzaken?
Ja, en je hebt ook wel eens oerhollandse, autochtone blanken die boevendingen doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Moslims wonen voornamelijk in steden ja. En stel we gaan naar 10% wat voor last heb je daar precies van? Het zijn juist Surinamers en Antilianen die vaker betrokken zijn bij aanranding en verkrachting en overvallen en andere laffe criminaliteit.
Die hangen doorgaans geen Islam aan.
De meerderheid van bovenstaande punten geldt ook voor de SGP.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Pfoeh waar te beginnen. Het gebrek aan inburgeren, het belangrijker vinden van hun geloof dan onze wetten en normen en waarden, hoe ze vrouwen zien, hoe ze ongelovigen zien, hoe ze mensen van een andere religie zien, hoe ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en ga zo maar door
Ok, blijft wat vaag allemaal. Weet je zeker dat het niet een bepaalde projectie op een fijne zondebok is?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Pfoeh waar te beginnen. Het gebrek aan inburgeren, het belangrijker vinden van hun geloof dan onze wetten en normen en waarden, hoe ze vrouwen zien, hoe ze ongelovigen zien, hoe ze mensen van een andere religie zien, hoe ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en ga zo maar door
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo radicaal/populistisch/extreem rechts.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..] Hij werd teveel tegengewerkt. [..]
quote:
Ja altijd weer die Christenen die vrouwen nafluiten en vinden dat ze doek op hun kop moeten doen en worden geslagen en verkracht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De meerderheid van bovenstaande punten geldt ook voor de SGP.
Wedden dat hij het met 76 zetels ook voor elkaar gaat krijgen om het kabinet te laten vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland is geen idiocracy zoals Amerika thank God.
Waar een gekke president met oranje haar even solo het hele land kan verkankeren.
Wilders of wie dan ook zal altijd moeten samenwerken voor een meerderheid, tenzij hij 76 zetels pakt wat nooit gaat gebeuren.
Ik zou willen dat het zo was.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, blijft wat vaag allemaal. Weet je zeker dat het niet een bepaalde projectie op een fijne zondebok is?
De Moslims die ik spreek zowel privé als professioneel zijn zonder uitzondering prima ingeburgerd, spreken keurig Nederlands en hebben dezelfde fatsoensnormen als mij. Vraag me af of jij werkt, en of je überhaupt wel eens onder de mensen komt of dat je je wereldbeeld laat bepalen door social media en demagogen als Geert die je gehersenspoeld hebben dat De Islam de grootste bedreiging is voor jouw toekomstige welzijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zoek eens op "Taqiyya"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
De Moslims die ik spreek zowel privé als professioneel zijn zonder uitzondering prima ingeburgerd, spreken keurig Nederlands en hebben dezelfde fatsoensnormen als mij. Vraag me af of jij werkt, en of je überhaupt wel eens onder de mensen komt of dat je je wereldbeeld laat bepalen door social media en demagogen als Geert die je gehersenspoeld hebben dat De Islam de grootste bedreiging is voor jouw toekomstige welzijn.
En ja je hebt rotte appels, maar heb je ook onder De Nederlanders vergeet dat ff niet...
Net zo boos als dat ik op een beer of leeuw kan worden. Voor mij is het puur wetenschappelijk, statistiek, logisch nadenken en een afweging maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok. Zo'n boos en beperkt wereldbeeld is ook een keuze natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wedden dat hij het met 76 zetels ook voor elkaar gaat krijgen om het kabinet te laten vallen
Ideologie en wetenschap met elkaar verwarren is meestal niet het beste ideequote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Net zo boos als dat ik op een beer of leeuw kan worden. Voor mij is het puur wetenschappelijk, statistiek, logisch nadenken en een afweging maken.
Ik heb het over de SGP, niet over christenen in het algemeen, maar over de orthodoxe variant. Geen hoofddoeken, maar ze eisen daar wel dat de vrouwen een rok dragen, die mogen geen broek aan van de mannenbroeders. Hoe die zwarte kousen denken over homoseksualiteit is ook geen geheim. Daarnaast zijn ze ook nog steeds tegen passief kiesrecht voor vrouwen, dat is een standpunt dat tegen de Nederlandse wet indruist. Dus ze vinden hun eigen geloof belangrijker dan onze wetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja altijd weer die Christenen die vrouwen nafluiten en vinden dat ze doek op hun kop moeten doen en worden geslagen en verkracht.
quote:Artikel 10 van het beginselprogramma van de SGP
"De opvatting van het vrouwenkiesrecht voortkomend uit een revolutionair emancipatiestreven, strijdt met de roeping van de vrouw. Dat laatste geldt ook voor het zitting nemen van de vrouw in politieke organen, zowel vertegenwoordigende als bestuurlijke. De vrouw zij in haar eigen consciëntie overtuigd of zij haar stem kan uitbrengen met inachtneming van de haar door God gegeven plaats."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |