En dat is dus precies de onzin die de PVV en andere rechtse partijen je willen wijsmaken. Er zijn legio problemen in dit land, van klimaat tot woningnood tot oorlogsdreiging (Russische en Chinese hackers) terwijl voormalig bondgenoot VS ook steeds minder betrouwbaar wordt. Maar de populisten versimpelen de boel, leggen voor elk probleem de schuld bij de asielzoekers (en dan met name die uit Moslimlanden), en Henk en Ingrid vreten het op als zoete koek. Terwijl van alle migranten ongeveer 15% asielzoeker is, en de rest arbeidsmigrant (of expat). Maar als je die tegenhoudt, die gaat dan de tomaten plukken in het Westland? Of in distributiecentra werken? Want dat is allemaal werk waar Henk en Ingrid zelf te besodemieterd voor zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De islamitische invasie is gewoon dreiging #1 en moet prioriteit hebben. Alle economische dingen en klimaat dingen zijn irrelevant zolang dat niet eerst wordt opgelost. Eerst het vuur blussen, dan pas kijken hoe je de woonkamer leuker kan inrichten lijkt mij.
Als ik dat moet gaan uitleggen denk ik dat je het niet zal snappen.quote:
Ik zie hier toch een exponentiële stijging.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik laat in elk geval mijn wereldbeeld niet bepalen door idioten die kulcijfers op een forum neerplempen.
Beter is het om CBS cijfers er bij te pakken als je je punt wilt maken of kletsverhalen wilt weerleggen.
Een "stabiele" 5% is dus regelrechte onzin. Maar een jaarlijkse toename van 30.000 kun je volgens mij geen invasie noemen.
CBS cijfers moslims in Nederland
2000 === 900.000 === 5,6%
2005 === 945.000 === 5,7%
2010 === 960.000 === 5,7%
2015 === 1.000.000 === 5,9%
2020 === 1.100.000 === 6,3%
2023 === 1.200.000 === 6,5%
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik laat in elk geval mijn wereldbeeld niet bepalen door idioten die kulcijfers op een forum neerplempen.
Beter is het om CBS cijfers er bij te pakken als je je punt wilt maken of kletsverhalen wilt weerleggen.
Een "stabiele" 5% is dus regelrechte onzin. Maar een jaarlijkse toename van 30.000 kun je volgens mij geen invasie noemen.
CBS cijfers moslims in Nederland
2000 === 900.000 === 5,6%
2005 === 945.000 === 5,7%
2010 === 960.000 === 5,7%
2015 === 1.000.000 === 5,9%
2020 === 1.100.000 === 6,3%
2023 === 1.200.000 === 6,5%
Er zijn genoeg problemen in Nederland hoor dat weet de PVV ook wel. Punt is dat de islamitische invasie al een probleem is wat decennia duurt en tot op heden nog steeds niet is opgelost. Misschien eens doorpakken en het ene probleem oplossen voor je verder gaat naar het andere? Of alles tegelijk oplossen zou ook wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En dat is dus precies de onzin die de PVV en andere rechtse partijen je willen wijsmaken. Er zijn legio problemen in dit land, van klimaat tot woningnood tot oorlogsdreiging (Russische en Chinese hackers) terwijl voormalig bondgenoot VS ook steeds minder betrouwbaar wordt. Maar de populisten versimpelen de boel, leggen voor elk probleem de schuld bij de asielzoekers (en dan met name die uit Moslimlanden), en Henk en Ingrid vreten het op als zoete koek. Terwijl van alle migranten ongeveer 15% asielzoeker is, en de rest arbeidsmigrant (of expat). Maar als je die tegenhoudt, die gaat dan de tomaten plukken in het Westland? Of in distributiecentra werken? Want dat is allemaal werk waar Henk en Ingrid zelf te besodemieterd voor zijn.
Dus als "bewijs" voor jouw stelling kom je met een ingezonden brief van een Telegraaf-lezer. Die overigens ook weer totaal niet met een onderbouwing komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)kanten/70112346.html
was het eerste resultaat op googlequote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dus als "bewijs" voor jouw stelling kom je met een ingezonden brief van een Telegraaf-lezer. Die overigens ook weer totaal niet met een onderbouwing komt.
CDA gaat ook heel hard omhoog volgens de peilingen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In principe partijen als VVD, D66, Volt, CDA, Cu, PvdA/GL, NSC en misschien zelfs een BBB.
Massa is kassa denkt de vvd. Dat het land onleefbaar wordt en de samenleving volkomen ontwricht is hun zorg niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tja, als je de grote voorvechter van migratie (VVD) in de regering houdt dan krijg je dat. Goedkope arbeid is goedkope arbeid.
Of ben je zo radicaal dat je wereldbeeld een tikje vervormd is?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan uitleggen denk ik dat je het niet zal snappen.
Precies dit. Alles draait om geld. En linkse rakkers trappen er allemaal met open ogen in.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Massa is kassa denkt de vvd. Dat het land onleefbaar wordt en de samenleving volkomen ontwricht is hun zorg niet.
En hoe vaak ga je met de trein van schubbekuttenveen naar 2e exlooermondkanaal? Serieus dat mensen zich daar zo druk om maken dat ze het topprioriteit maken in hun stemgedrag is volkomen lachwekkend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is wel een topprioriteit. Vind het zelf wel fijn om in een herkenbaar Nederland te wonen waar je geen Arabisch gebral hoort in de train van schubbekuttenveen naar 2e exlooermondkanaal.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
was het eerste resultaat op google
Ik heb ook al een AD linkje gepost
Mijn wereldbeeld is wat ik al decennia lang zie hier in de randstad. En dat het alsmaar erger wordt. Dat vind ik niet radicaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Of ben je zo radicaal dat je wereldbeeld een tikje vervormd is?
Dan moet je misschien toch nog even opzoeken wat "exponentieel" betekentquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie hier toch een exponentiële stijging.
Ja, de kans dat die in de volgende regering zitten is dan ook wel erg groot.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
CDA gaat ook heel hard omhoog volgens de peilingen.
Ja lekker betrouwbaar en neutraal.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:53 schreef Elan het volgende:
Heb andere cijfers. Dit komt van De NOS op basis van Het CBS.
En daarom is het juist van de zotte dat een groep van ca. 6% die een idioot en achterlijk geloof aanhangt zo'n enorm stempel op de maatschappij kan drukken.quote:Alsnog gaat het om een hele kleine groep:
Rechtser dan de net geklapte regering hebben we nog nooit gehad in Nederland.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:56 schreef SuperNeger het volgende:
Steeds meer mensen zien door de bullshit wat de (linkse) regering alsmaar doet en zijn er wel een beetje klaar mee.
Welke linkse regering? We vier kabinetten Rutte gehad (VVD de grootste) en daarna Schoof 1 (PVV de grootste). Dus welke linkse regering?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:56 schreef SuperNeger het volgende:
Steeds meer mensen zien door de bullshit wat de (linkse) regering alsmaar doet en zijn er wel een beetje klaar mee.
Daarom krijgt de PVV steeds meer stemmen.
Mensen zijn het een beetje zat dat er zo'n weg-met-ons klimaat heerst en willen zich weer thuis voelen in eigen land.
Er is ook een limiet. Zodra het percentage hoger is dan een bepaald niveau dat is de point of no return. Zo gaat dat in elk land waar islam de overhand neemt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja lekker betrouwbaar en neutraal.
[..]
En daarom is het juist van de zotte dat een groep van ca. 6% die een idioot en achterlijk geloof aanhangt zo'n enorm stempel op de maatschappij kan drukken.
De enige kans die nog groter is, is de kans dat de PVV niet in de volgende regering zit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ja, de kans dat die in de volgende regering zitten is dan ook wel erg groot.
De grote steden is altijd waar de sociale onderklasse samenklontert. Al sinds de middeleeuwen zitten steden vol met gangsters en hoeren. Ver voordat we met immigratie te maken kregen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld is wat ik al decennia lang zie hier in de randstad. En dat het alsmaar erger wordt. Dat vind ik niet radicaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |