En opzoek. Verder ben ik accountant hè, dit zijn dan zo'n beetje mijn hoogtepunten op een dag.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uitgebreidt - t omdat het bijvoeglijk naamwoord is. Maar verder?
• Hendel = hengsel (??)quote:
Een accountant vangt zijn fouten af met =als.nb(xxxx)quote:Op woensdag 29 april 2026 10:34 schreef nostra het volgende:
[..]
En opzoek. Verder ben ik accountant hè, dit zijn dan zo'n beetje mijn hoogtepunten op een dag.
Ik zou me bozer maken over 'weide jeans', Is dat een broek die gemaakt is van gras met een paar schapen erin of zo?quote:
Vence schoenenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou me bozer maken over 'weide jeans', Is dat een broek die gemaakt is van gras met een paar schapen erin of zo?
En 'ringentjes'
Dus een merk verkeerd spellen is ernstiger dan het verschil tussen 'wijde' en 'weide' niet weten? Of kleine ringen spellen als 'ringentjes'? Dat vind ik wel een heel erge 'Gen-Z' instelling.quote:
Het is sowieso een enorme bagger tekst met ook nog 2 keert 'zoekt' erin.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus een merk verkeerd spellen is ernstiger dan het verschil tussen 'wijde' en 'weide' niet weten? Of kleine ringen spellen als 'ringentjes'? Dat vind ik wel een heel erge 'Gen-Z' instelling.
En niet op de schoenen gekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is sowieso een enorme bagger tekst met ook nog 2 keert 'zoekt' erin.
Het één is daarom niet ernstiger dan het andere, de opsteller van dit bericht heeft gewoon een paar jaren basisschool gemist of zo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |