abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217903973
Vertel mij waarom je op de PVV zou stemmen.
Geert heeft niet eens aan zijn eigen partij laten weten dat 'ie de stekker er uit trok. Die moesten het van de media vernemen :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217903981
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:04 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Stel je nu eigenlijk voor om de rechtsstaat jaren buitenspel te zetten?
De rechtsstaat is wat anders dan het partijprogramma van D66, zelf na de VVD de grootste rechtsstaatondermijners, en de rechtsstaat voorziet in die noodwet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217904012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De rechtsstaat is wat anders dan het partijprogramma van D66, zelf na de VVD de grootste rechtsstaatondermijners, en de rechtsstaat voorziet in die noodwet.
Ja dus.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:23:54 #54
319979 Fok-it
All is well
pi_217904013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:16 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Dat gaat dus niet gebeuren:
https://www.telegraaf.nl/(...)ilders/70809618.html
Kom op, geloof je dat nou echt.

Ze gaan nog de coalitie in met Denk als dat betekent dat ze hun machtspositie kunnen behouden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217904408
Waarom mensen toch maar op die vvd blijven stemmen is mij een raadsel. Als nu een partij jaar in jaar uit heeft gefaald..
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:11:37 #56
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217904413
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom mensen toch maar op die vvd blijven stemmen is mij een raadsel. Als nu een partij jaar in jaar uit heeft gefaald..
HRA ;(
pi_217904422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 17:39 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]
En door links waarschijnlijk. Timmermans hield ze persoonlijk tegen natuurlijk.
In een geel hesje met een light saber in de hand
pi_217904436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geert heeft niet eens aan zijn eigen partij laten weten dat 'ie de stekker er uit trok. Die moesten het van de media vernemen :')
Als je geen leden hebt hoef je ze ook niet te informeren

pi_217904485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Netjes alle leden geïnformeerd hoor.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_217904736
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ze gaan nog de coalitie in met Denk als dat betekent dat ze hun machtspositie kunnen behouden
De VVD komt sowieso wel in het volgende kabinet.
De VVD hoopt dat een deel van de PVV stemmers in gaat zien dat je voor een zo rechts mogelijk volgend kabinet op de VVD moet stemmen. Of de gemiddelde PVV-stemmer (klein begrijpertje, zie @SuperNeger) dat gaat snappen is nog maar de vraag.
pi_217904739
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
HRA ;(
Die hadden ze allang af moeten bouwen, zeg ik als huizenbezitter.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:54:34 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217904773
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik heb nog niet echt het idee dat de VVD overdreven gehecht is aan Yeşilgöz.
En terecht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:58:27 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217904807
Wilders wist gewoon dat zijn 10 punten plan een onhaalbare kaart was.
Hij heeft imho het kabinet laten klappen omdat hij niet verwacht had dat zijn coalitiegenoten het plan zouden willen doorzetten.

Nu de motie van Eerdmans om het plan wel uit te voeren, VVD, BBB en NSC stemmen voor en wie stemt er tegen?
Ja idd.... de PVV.

De PVV wil dus niet nat gaan op de uitvoerbaarheid van het plan, zoals Wilders imho nooit het uitvoeren van dat plan als bedoeling had, het was alleen maar om het kabinet te laten klappen.
Lekker tegen je eigen plan stemmen PVV...

https://www.nu.nl/politie(...)bb-stemmen-voor.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:26:02 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217905735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:58 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft imho het kabinet laten klappen omdat hij niet verwacht had dat zijn coalitiegenoten het plan zouden willen doorzetten.

Nu de motie van Eerdmans om het plan wel uit te voeren, VVD, BBB en NSC stemmen voor en wie stemt er tegen?
Ja idd.... de PVV.

De PVV wil dus niet nat gaan op de uitvoerbaarheid van het plan, zoals Wilders imho nooit het uitvoeren van dat plan als bedoeling had, het was alleen maar om het kabinet te laten klappen.

Het is net of de PVV een reden heeft om de (overigens niet bestaande) asielcrisis niet te willen oplossen, maar wel de indruk wil wekken dat te willen.
Maar dat zal wel niet. Dat zou wel heel cynisch zijn tegenover de PVV stemmers, toch?
</ironie>
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217907278
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:58 schreef Leandra het volgende:

Ja idd.... de PVV.

Onbegrijpelijk.

Als punten niet haalbaar zouden zijn, dan had Wilders dat in de campagne of daarna nog wel kunnen gebruiken van "Zie je wel, ze proberen er onderuit te komen" of "Ze schermen weer met de EU of een verdrag dat opgezegd moet worden".

Maar nee, hij stemt gewoon tegen z'n eigen lijstje. Meestal is Wilders strategisch wel sterk met dit soort dingen, maar dit lijkt me een flater van de bovenste plank.
pi_217907284
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:51 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Die hadden ze allang af moeten bouwen, zeg ik als huizenbezitter.
Ja. Snap eigenlijk niet waarom iedereen daar zo voorzichtig mee is. Zelfs de SP heeft het over rustig afbouwen en zo.

Gewoon versneld afbouwen. Geen allerlei compensaties waarmee je het nog ingewikkelder maakt.
pi_217907315
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat ze in principe niet met de PVV gaan als er alternatieven zijn. Wilders is nu twee keer weggelopen uit een coalitie met ook de VVD erbij. En dan stemt 'ie vandaag tegen z'n eigen plannen. Plannen die nota bene de reden waren om weg te lopen. Ze zijn er bij de VVD ook wel van overtuigd dat er niet echt samen te werken is met de beste man.
pi_217908863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik denk dat ze in principe niet met de PVV gaan als er alternatieven zijn. Wilders is nu twee keer weggelopen uit een coalitie met ook de VVD erbij. En dan stemt 'ie vandaag tegen z'n eigen plannen. Plannen die nota bene de reden waren om weg te lopen. Ze zijn er bij de VVD ook wel van overtuigd dat er niet echt samen te werken is met de beste man.
Misschien moeten de PVV leden er eens over gaan denken om een andere partijleider te stemmen...
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_217908868
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk.

Als punten niet haalbaar zouden zijn, dan had Wilders dat in de campagne of daarna nog wel kunnen gebruiken van "Zie je wel, ze proberen er onderuit te komen" of "Ze schermen weer met de EU of een verdrag dat opgezegd moet worden".

Maar nee, hij stemt gewoon tegen z'n eigen lijstje. Meestal is Wilders strategisch wel sterk met dit soort dingen, maar dit lijkt me een flater van de bovenste plank.
Hij wordt gewoon aan alle kanten tegengewerkt! :(
  woensdag 11 juni 2025 @ 08:32:55 #70
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217908920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 08:22 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Hij wordt gewoon aan alle kanten tegengewerkt! :(
:D

Wie weet, misschien heeft Geertje wat schizofrenische trekjes?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217909759
twitter

Asiel wordt niet controversieel verklaard.
  woensdag 11 juni 2025 @ 10:55:26 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217909911
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er is een vast clubje mensen die goed verdienen, een ander weinig gunnen en het wel best vinden als ze 130 mogen rijden op de snelweg en de status quo behouden blijft.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217910390
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Er is een vast clubje mensen die goed verdienen, een ander weinig gunnen en het wel best vinden als ze 130 mogen rijden op de snelweg en de status quo behouden blijft.
Ik verdien ook goed, maar blijkbaar niet zo goed. Overigens zijn een aantal van dat clubje ook naar PVV en JA21 uitgewaaierd. En een paar BVNL en een enkele nog FvD. Dat arme mensen nog op die partijen stemmen is me een raadsel. Stem dan SP. Die is tenminste nog redelijk conservatief als het om asiel en migratie gaat.
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:09:37 #74
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217910582
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:51 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hij heeft de stekker er uitgetrokken, net omdat ze allemaal bij het kruisje hebben getekend. Wat moest hij anders doen? Echt de overlast verlagen en zijn kiezers wegjagen? Een nieuw, nog onmogelijker wetsvoorstel maken? Ja, toen stond hij daar, met een tandeloze bakkes.
Vaandelvlucht. Niets meer, niets minder.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_217910596
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Veel MKB'ers stemmen VVD, met het idee dat de VVD voor ondernemers opkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')