Dat mag ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil wetenLol, ik dacht dat je de haaien bedoelde in je eerdere posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dan was het sowieso geen spoiler want de kans dat de vossen hem zouden spelen was nihil.
![]()
Zomaar stress je ons.
Hotapnyc
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljant gespeeld van Manon. Zo speel je de Bondgenoten. Van mij mag ze 'm nu winnen ook, alleen al vanwege de grote hoeveelheid rode vlekken die hier gaan verschijnen bij mensen (willekeurig)
En mijn hekel aan Petertje groeit en groeit
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweestquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.
Ik vraag het me af of dat waar is. Anders had Justin b.v. Julia zes of acht punten kunnen geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een dombo's dan, zo voorkom je een gelijke stand
Dan snap ik deze stemming niet, de kans dat het dan zo zou aflopen is wel erg groot.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweest
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.quote:
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
Ja dat is ook wel zo en Julia heeft een beetje haar eigen ruiten ingegooid. Ze was best wel een zeikwijf af en toe en dan zien we maar een fractie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.
Idd, genoeg geld voor een wereldreis zal er niet meer zijn denk ik. Dat wordt een last-minute naar Turkije vermoed ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zou Senna wel kunnen gebruiken vermoed ik .... dr eigen tonnetje lijkt me wel leeg nu ..
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.quote:
SPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Je mag zelfs 5 - 5 - 0 doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |