abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217907390
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
if it's meant to be, it will be
pi_217907419
Briljant gespeeld van Manon. Zo speel je de Bondgenoten. Van mij mag ze 'm nu winnen ook, alleen al vanwege de grote hoeveelheid rode vlekken die hier gaan verschijnen bij mensen (willekeurig ;) )

En mijn hekel aan Petertje groeit en groeit
pi_217907423
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even een vraag, mag je met die puntenverdeling binnen het bondje alleen 5, 3 en 2 punten geven Of zou je ook 5, 4 , 1 mogen geven?
Dat mag ook
pi_217907425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb elders gelezen Onder de spoiler staat een naam dus niet klikken als je niets wil weten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, ik dacht dat je de haaien bedoelde in je eerdere posts. _O- Nee dan was het sowieso geen spoiler want de kans dat de vossen hem zouden spelen was nihil. _O-
Zomaar stress je ons. :P
Hotapnyc
pi_217907433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217907440
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:17 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Dat mag ook
Wat een dombo's dan, zo voorkom je een gelijke stand :Y
if it's meant to be, it will be
pi_217907452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljant gespeeld van Manon. Zo speel je de Bondgenoten. Van mij mag ze 'm nu winnen ook, alleen al vanwege de grote hoeveelheid rode vlekken die hier gaan verschijnen bij mensen (willekeurig ;) )

En mijn hekel aan Petertje groeit en groeit
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217907459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Goeie mag je 0 geven? Maar ik denk het niet, de verdeling is altijd 2, 3 en 5.
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweest
pi_217907463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Wat een dombo's dan, zo voorkom je een gelijke stand :Y
Ik vraag het me af of dat waar is. Anders had Justin b.v. Julia zes of acht punten kunnen geven.
pi_217907469
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:23 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Het is ook wel eens 5, 4 en 1 geweest
Dan snap ik deze stemming niet, de kans dat het dan zo zou aflopen is wel erg groot.
pi_217907470
Max is 5 dat je mag geven.
pi_217907474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Max is 5 dat je mag geven.
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.
pi_217907481
Ze hadden allemaal niet iets anders kunnen doen qua punten, want dan hadden ze er voor gezorgd dat degene uit het andere duo de meeste stemmen zou krijgen.

Maakt niks uit natuurlijk.. 4+1 is hetzelfde als 3+2

Pas als het niet verdeeld wordt, wint iemand. Maar dat zou dan iemand uit het andere duo zijn.
  woensdag 11 juni 2025 @ 00:39:59 #239
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217907521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze had ook wel gelijk, Manon zou vanuit de rest nooit gekozen worden. Ik dacht zelf ook eigenlijk dat Julia ook meer de gun factor zou hebben. Dat Justin zoveel stemmen kreeg was wel apart.
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.
pi_217907529
Geweldige aflevering, maar ik zat hem wel te knijpen. Het zou toch niet zo zijn dat de FEBO, de Haaien en de Gieren hun zin zouden krijgen. Maar gelukkig helemaal nietssss voor Fleuris en Haaien! BOEMMM. Die tussenstukjes dat ze liepen te ijsberen in de tuin en zich helemaal aan het verkneuteren waren dat zij absoluut de finale zouden gaan spelen! Heerlijke cluster fuck tot 2x aan toe, gisteren en vandaag. }) ~O>
Manon gaat de finale winnen en pakt de oprotpremie, daar ook weer vanaf. Justin is nog te guitig en maakt, en gaat nog TV maken.
Ook nog een leuk momentje tussen Robert en Roy. Roy die stamelend en niet uit zijn woorden komend toch wel even wilde duidelijk maken dat hij volgende cyclus 'echt wel' gaat knallen....Pijnlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217907530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:39 schreef spapaars het volgende:

[..]
Geloof dat Justin weinig problemen had met alle bewoners, en andersom.
Ja dat is ook wel zo en Julia heeft een beetje haar eigen ruiten ingegooid. Ze was best wel een zeikwijf af en toe en dan zien we maar een fractie.
pi_217907536
Demi, zwaar op afgeknapt trouwens. Ze doet me zo denken aan Sharice uit BB van dit jaar, zelfs in fanatisme. En waarom zet die Julia niet haar pruik op, die ziekte van Hedel begint nu toch wel erg toe te slaan op haar kruin. Die pruik heeft ze wel van ons kijkers gehad. Ondankbaar kind!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217907542
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef chufi het volgende:

[..]
Die zou Senna wel kunnen gebruiken vermoed ik .... dr eigen tonnetje lijkt me wel leeg nu ..
Idd, genoeg geld voor een wereldreis zal er niet meer zijn denk ik. Dat wordt een last-minute naar Turkije vermoed ik :7
Al zie ik ze er ook nog wel voor aan om met een zielig gezicht een crowdfunding te starten voor een wereldreis...
pi_217909624
Komt weer een oud iemand terug…
pi_217909980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef King_Merc het volgende:
Komt weer een oud iemand terug…
Yup en aan de hints en de vage beelden te zien en vooral te horen denk ik dat het een oud EJVJL deelnemers is.

SPOILER: blijft een gok, maar niet lezen als je het gewoon op TV wil zien dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217910007
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217910020
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,9 Kijkcijfer: 491.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

Ondanks dat Oranje speelde toch nog 540.000 lineaire kijkers gisterenavond tijdens de knock-out waar de Haaien wederom een kans op de finale aan hun neusjes voorbij zag gaan want de Gieren (Justin en Manon) gaan hem toch spelen.... Het overlapte niet echt, maar meestal op voetbalavonden merk je daar toch altijd wel wat van.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 11 juni 2025 @ 11:17:59 #248
3542 Gia
User under construction
pi_217910102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah ok maar dan kan je iemand dus wel 1 punt geven.
Je mag zelfs 5 - 5 - 0 doen.
  woensdag 11 juni 2025 @ 11:27:24 #249
3542 Gia
User under construction
pi_217910221
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van de relatie tussen Floris en Senna. Senna voorspelde al dat Floris er spijt van zou kunnen krijgen als hij niet zou blijven tot hij een ton heeft. En dat zal pas zo zijn als zij hem dumpt, want Floris is zonder ton, met Senna, ook al gelukkig. Maar geen ton en geen Senna......dan zal hij wellicht vinden dat hij terug moet kunnen komen in de loods, net als Robert.

Maar, die soap is vast te volgen op Love and Reality, instagram, facebook en X.

Voor nu hoop ik dat Justin de ton wint en Manon beseft dat niemand met haar in een bondje wil en het wel erg moeilijk wordt om nogmaals die kans te krijgen en dus maar vertrekt. Als Manon en Demi beide blijven, zullen ze samen in een bondje gaan en zo snel mogelijk 2 rookies erbij halen. Maar goed, de nieuwen hebben ook de beelden gezien en weten hoe die twee zijn. Niet aan beginnen, dus.
Lach me dood als Roma, in haar uppie, meteen 3 rookies strikt en er een naar Ro, Mau en Roy gaat en hoe het dan afloopt. Belooft, denk ik, weer een interessante cyclus te worden.
pi_217910254
De nieuwe oud bekende bij Roy, Robert en Maudy. Boomer bondje... _O_
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')