Ja ik ook maar ik weet niet de precieze tijd meer plus de honden zullen niet als snelste door het systeem zijn ivg met een kofferquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ook een hoop plaatjes verwacht
ik heb gelezen kutje heb je gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Net dutje gedaan
Kat kwam er luid purrend bij liggen
Kei lief
Kat kan blijkbaar niet lekker en verplaatst zich
Plaats hierbij fancy butthole voor mijn neus
Dutje was daarmee ook klaar
Ze zullen waarschijnlijk als eerste uitgeladen worden, maar gaan inderdaad niet op de bagageband.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik weet niet de precieze tijd meer plus de honden zullen niet als snelste door het systeem zijn ivg met een koffer
Typisch katten. Ik krijg ook vaak de kont en balletjes van mijn kat in mijn gezichtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Net dutje gedaan
Kat kwam er luid purrend bij liggen
Kei lief
Kat kan blijkbaar niet lekker en verplaatst zich
Plaats hierbij fancy butthole voor mijn neus
Dutje was daarmee ook klaar
Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante meldingquote:
Moet je vooral zeggen.....vanaf nu word je natuurlijk steeds gebolktquote:
Ik ga ook zo poepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante melding
ik dachte je bent verolltquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen.....vanaf nu word je natuurlijk steeds gebolkt
Het gaat er ook niet om hoeveel je in het laatste uur hebt gepakt, maar wat je deze maand doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Maar niet te langquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:29 schreef Lovely het volgende:
Ik lig met 287 punten voor op de nummer 2
Dus ik neem ff bolk pauze![]()
In de baas zijn tijd?quote:
Jezelf trakteren op wat lekkers vandaag? Omdat je jarig bent? Appeltaart, of wat anders.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:29 schreef Lovely het volgende:
Ik lig met 287 punten voor op de nummer 2
Dus ik neem ff bolk pauze![]()
Net heerlijk gepoept!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante melding
Jaaaa hij is erquote:
ALs je er meer bent pak je ook meer het is echt heel rustig met veel kutdgatjesquote:
Ook zoietsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik bij jemand niet opgelettquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je er meer bent pak je ook meer het is echt heel rustig met veel kutdgatjes
Whut?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je er meer bent pak je ook meer het is echt heel rustig met veel kutdgatjes
Ja, dat moet je wel doen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik bij jemand niet opgelett
Dat noemt Mario altijd zoquote:
En ook dat je er koffie en water in doetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je koffie wil is het wel handig als je ook het apparaat aanzet.![]()
Dat ook. Dat had ik al, ik had alleen de knop niet omgezet. Maar goed, ik heb nu weer koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook dat je er koffie en water in doet
Dat doe je dan wel snelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ook. Dat had ik al, ik had alleen de knop niet omgezet. Maar goed, ik heb nu weer koffie
Ik wil kaas!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik had er niet bij stil gestaan dat toeristen in Utrecht mogelijk ook naar de kaaswinkel gaan
Wat een drukte
Je gaat koffie drinken kaas eten met @Paul ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik had er niet bij stil gestaan dat toeristen in Utrecht mogelijk ook naar de kaaswinkel gaan
Wat een drukte
Moppie welke kaaswinkel sta je nu, ik kom!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat een drukte
Nee dudje bijna jarig dus ben feest inkopen aan het doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat koffie drinken kaas eten met @:paul ?
Liefie ik sta op de Neude voor verdere instructiesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dudje bijna jarig dus ben feest inkopen aan het doen
Ik was gisteren nog in het centraal Museum in Utrecht. Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat een drukte
Feliciteer hem dan maar bijna van mijquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dudje bijna jarig dus ben feest inkopen aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |