Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante meldingquote:
Moet je vooral zeggen.....vanaf nu word je natuurlijk steeds gebolktquote:
Ik ga ook zo poepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante melding
ik dachte je bent verolltquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen.....vanaf nu word je natuurlijk steeds gebolkt
Het gaat er ook niet om hoeveel je in het laatste uur hebt gepakt, maar wat je deze maand doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Maar niet te langquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:29 schreef Lovely het volgende:
Ik lig met 287 punten voor op de nummer 2
Dus ik neem ff bolk pauze![]()
In de baas zijn tijd?quote:
Jezelf trakteren op wat lekkers vandaag? Omdat je jarig bent? Appeltaart, of wat anders.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:29 schreef Lovely het volgende:
Ik lig met 287 punten voor op de nummer 2
Dus ik neem ff bolk pauze![]()
Net heerlijk gepoept!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante melding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |