Ja ik ook maar ik weet niet de precieze tijd meer plus de honden zullen niet als snelste door het systeem zijn ivg met een kofferquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ook een hoop plaatjes verwacht
ik heb gelezen kutje heb je gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Net dutje gedaan
Kat kwam er luid purrend bij liggen
Kei lief
Kat kan blijkbaar niet lekker en verplaatst zich
Plaats hierbij fancy butthole voor mijn neus
Dutje was daarmee ook klaar
Ze zullen waarschijnlijk als eerste uitgeladen worden, maar gaan inderdaad niet op de bagageband.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik weet niet de precieze tijd meer plus de honden zullen niet als snelste door het systeem zijn ivg met een koffer
Typisch katten. Ik krijg ook vaak de kont en balletjes van mijn kat in mijn gezichtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Net dutje gedaan
Kat kwam er luid purrend bij liggen
Kei lief
Kat kan blijkbaar niet lekker en verplaatst zich
Plaats hierbij fancy butthole voor mijn neus
Dutje was daarmee ook klaar
Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante meldingquote:
Moet je vooral zeggen.....vanaf nu word je natuurlijk steeds gebolktquote:
Ik ga ook zo poepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als sommigen zeggen wanneer ze gaan poepen is dit natuurlijk ook een relevante melding
ik dachte je bent verolltquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen.....vanaf nu word je natuurlijk steeds gebolkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |