Ik heb alleen maar van die ik toevallig meekrijg hier, een stuk of 15 users.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik weet het van niemand hier, Ik schrijf niets op.
Dat komt daar niet door. Iets met adhd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat slechte slapen, daar is geen onderzoek naar gedaan?
O geen idee, ben uit de puntenlijst al maandenquote:
Nee, die datums heb ik echt opgeschreven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al die verjaardagen uit je hoofd?
O dat zijn er nog al watquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar van die ik toevallig meekrijg hier, een stuk of 15 users.
Klotuh iets om dat te hebben ADHD maar daar zijn toch wel medicijnen voor?quote:
Een fractie van het aantal users in DTS.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die datums heb ik echt opgeschreven.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik weet het van niemand hier, Ik schrijf niets op.
ZOveel komen er niet meerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een fractie van het aantal users in DTS.
Wil/ga je ook gewoon niet te vroeg naar bed?quote:
Ik reageer niet goed op adhd medicatie. Teveel last van bijwerkingen, 3n geloof me, ik heb er een hoop geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh iets om dat te hebben ADHD maar daar zijn toch wel medicijnen voor?
Het is geen ziektequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh iets om dat te hebben ADHD maar daar zijn toch wel medicijnen voor?
Dit ja. Dat je dingen worden aangesmeerd is ook alleen maar omdat je anders niet in de wereld zou passen.quote:
Enige wat mij aansloeg was dexamfetamine maar dat is een commercieel dingetje geworden en heet nu amfexa , niet meer te betalen en dus weer terug naar de ritalinquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik reageer niet goed op adhd medicatie. Teveel last van bijwerkingen, 3n geloof me, ik heb er een hoop geprobeerd.
Als je adhd hebt heeft dat leven jou gevonden. Je kan geen ander leven vinden dan je eigen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit ja. Dat je dingen worden aangesmeerd is ook alleen maar omdat je anders niet in de wereld zou passen.
Uhm dan moet je er met een andere manier mee omgaan. Vind een leven die bij je past.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit ja. Dat je dingen worden aangesmeerd is ook alleen maar omdat je anders niet in de wereld zou passen.
Uhm dan moet je er met een andere manier mee omgaan. Vind een leven die bij je past.
Let's agree to disagree.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je adhd hebt heeft dat leven jou gevonden. Je kan geen ander leven vinden dan je eigen.
Accepteer en doe zelfkennis op ipv jezelf vol rotzooi te stoppen en de farmaceutische industrie te steunen
Slik jij pillen?quote:
O dat is dan eecht balenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik reageer niet goed op adhd medicatie. Teveel last van bijwerkingen, 3n geloof me, ik heb er een hoop geprobeerd.
O dat is echt kudt Drakin, dan maar weer snel innemen danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef drakin het volgende:
Ik nam vorige week nog pijnstilling, nu weer zonder en dat is niet fijn.
Slechte nacht door de pijn gehad
Als er medicatie is/zou zijn waardoor ik niet elke dag last zou hebben van de dingen waar ik tegenaan loop dan zou ik dat met liefde slikken. Want het gaat niet alleen maar om acceptatie en een manier vinden wat voor diegene werkt. Dat doe ik al jaren en toch helpt het 0,0. En dat is echt niet de schuld van een maatschappij die zogenaamd iets anders van mij verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |